תגובות (אנשים אכפתיים באמת)

כותבתבליכותרת 13/08/2015 810 צפיות 7 תגובות

הקטע הזה ממש מוציא אותי מדעתי , יש פה סיפורים מעולים , רובם עם בסיס ממש טוב , וגם הלא טובים זה בגלל יכולת ההבעה הפיסוק והכתיבה ולא בגלל התוכן .
אני לא מבינה , למה אנשים לא מגיבים , בין אם זה לתת ביקורת *בונה* ואני מדגישה בונה כי פה גם אנשים שנותנים ביקורת בלי שום טיפת פרגון ורק קוטלים כאילו הם מקסימום אבשלום קור במשלב הלשוני שלהם .
אני קצת עצבנית ובגלל זה אני מתבטאת ככה , אני באמת משתדלת להגיב לכל סיפור שאני נכנסת אליו , לרוב אני מפרגנת , כי באמת שבעיניי הקטעים של אנשים פה טובים .
וכשאני רואה משהו עם טעויות אני אומרת בעדינות כדי להיטיב עם הבן אדם.
גם אני קיבלתי תגובות מבקרות , וזה עשה לי טוב גם אם הם רק ביקרו , כי זה לפחות מראה שאנשים קוראים את הקטע שלך .
אני מניחה שיש פה אנשים גם לא רשומים שרק קוראים סיפורים , אבל יש פה סיפורים עם 100 צפיות ו0 תגובות , אני בטוחה שמתוך המאה לפחות 30 רשומים , תתחילו להגיב , להביע את דעתכם ! זה פשוט מרגיש כמו לכתוב למגירה שיש לך אפס תגובות , ואת זה כולם עשו פה לפני שנרשמו ככה שזה לא עוזר.


תגובות (7)

צודקת, זה מעצבן שאין תגובות כי אם הייתי רוצה הייתי ממשיכה לכתוב למגירה, אבל אני מעלה סיפורים כדי לקבל תגובות

13/08/2015 03:34

את לא דיברת בחופה ולא היה לך דיבור לא טוב, את דיברת אמיתי וחשוב ואני באמת עכשיו אשתדל להגיב יותר, אבל אני פשוט לא קוראת סיפורים בהמשכים..

13/08/2015 08:55

חוצפה*

13/08/2015 08:56

רשמתי דבר דומה לזה..
והמשכתי את הסיפור את מוזמנת לקרוא…

13/08/2015 17:19

את מדהימה ואת צודקת.

13/08/2015 18:37

אם קיבלת מאה צפיות – תשמחי. זה עצמו מדד לסיפור מוצלח, או לפחות לכותב מוערך. סיפור שלי זכה לשמונה(!) צפיות בשבוע הראשון להעלאתו.

כל סיפור ראוי לתגובה, ובוודאי ביקורת בונה. אין סיפור שאי אפשר לשפר, ואין סופר, מוצלח ככל שיהיה, שלא זקוק לשיפור. הביקורות הן מה שמייעל ומשפר את הכתיבה.

פירגון? דירוג? כאן לא קבוצת תמיכה (אוהבים אותך) בסופרים מתוסכלים, אלא אתר שיתוף ושיפור לכותבים בתחילת דרכם. אם כבר להגיב – ביקורת.
תגובות בסגנון "תמשיכיייי" או "פשוט מהמםםם" אינן ביקורת והן מיותרות!

קטילות בסגנון אבשלום קור הן הראויות ביותר מבחינתי. הרי ברור שרוב מוחלט של הרעיונות לסיפור – טובים. כתיבה שאינה איכותית, מסוגלת להרוג את הסיפור האיכותי ביותר. הכתיבה ואיכות הכתיבה הן שהופכות רעיון מוצלח לסיפור מוצלח.
אין מקום לעדינות. המראה לא מייפה את המציאות. האמת הישירה, כואבת ככל שתהיה, היא התרופה לכמעט כל דבר. לכתיבה במיוחד.

להגיב, פירושו לקרוא בעיון יותר מפעם אחת את הסיפור. זמן כתיבת התגובה, הוא בערך פי שלוש מזמן הקריאה הראשונית. עקב כך, לא תמיד יש זמן להגיב לכל סיפור. סיפורים במשלב נמוך או עם שגיאות חמורות בעברית, הם חסרי תקנה מבחינתי, ועל כן לא אטרח להגיב עליהם. ישנן סוגות שכלל איני מנסה לקרוא. אוותר מראש על תגובה לסיפור שזמן קריאתו (או פרק שלו) ארוך מחמש דקות.

כשהחלטתי להגיב, אני משתדל להשקיע זמן ומחשבה בביקורת האיכותית ביותר שאני מסוגל לה.

לסיכום: הרעיון שלך נכון, ואני שותף מלא לקריאה "הגיבו". עם זאת אני נגד תגובות מיותרות. אי לכך, אני קורא לכולם להשקיע בתגובות איכותיות.

14/08/2015 01:40

    דווקא לא דיברתי ספציפית על הסיפורים שלי , דיברתי על הסיפורים טובים באמת שלא נתקלתי בתגובות בכלל.
    ואני חושבת שלא רק צריך לקטול , צריך גם לעודד את הכותב ולציין נקודות טובות .
    קטילת בן אדם תמיד גורמת לתסכול ולחוסר ביטחון , ואני בטוחה שאף אחד לא רוצה לגרום לאחר להרגיש פחות טוב. אפשר לבקר ולהביע את הנקודות לשיפור בצורה מכובדת ואנושית ,
    בכל זאת מרבית הכותבים פה שצריכים שיפור וגם אני , לדעתי הם מתבגרים סך הכל שעדיין לומדים תחביר וסיכום בבית הספר .
    צריך לקחת את הענין בפרופורציות , כמובן שאם למישהו יש סיפור שדורש הערות תגובות כמו תמשיכי לא יעזרו לו להפוך את הסיפור לטוב , אבל אם סיפור של כותב כתוב בצורה טובה ויפה אני לא רואה בעיה בלעודד את הכותב להמשיך .
    תודה על תגובה איכותית :)

    14/08/2015 02:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך