מלאך ספיר
השתגעתי, ועכשיו נראה מה תעשו. תקראו ותעזבו. תקראו ותתעלמו. תקראו ותגיבו. או תתבוננו במסך ותדמיינו אותי מצחקקת צחוק מרושע.

תדמיינו אותי בצבע אדום עם עשן יוצא מין האוזניים- יש לכם עכשיו מושג כיצד אני נראת.

מלאך ספיר 04/08/2014 999 צפיות 17 תגובות
השתגעתי, ועכשיו נראה מה תעשו. תקראו ותעזבו. תקראו ותתעלמו. תקראו ותגיבו. או תתבוננו במסך ותדמיינו אותי מצחקקת צחוק מרושע.

אני לא כועסת… הכותרת רק נועדה כידי למשוך תשומת לב.
אני לא רוצה לפרוש כי אני אוהבת את האתר ואת מי שנשאר בו… שרונוקי, רייצ'ל ועוד כמה. אבל פרשו כמה אנשים מאוד מוכשרים שבלעדיהם האתר הזה הופך לסיפורים מתפוררים.
יוקי, כותבת מדהים. מילים, תגובות טובות וכתיבה יפה. ועוד…
אני רוצה לומר שפעם, לפני חודשיים, הייתי פופולרית. לא שעשיתי משהו מיוחד… הכתיבה שלי הייתה זוועה מהלכת, אבל אז היו הרבה תגובות אפילו ביקורות בונות היו מעט (אז לא אהבתי אותן במיוחד אבל כיבדתי) עכשיו אני לא מקבלת תגובות, או שרק אחת או שתיים.
גם כשאני משתדלת רוב הזמן אין.
אני צופה בסיפורים שלי כבר בשנאה ולא בהערצה, ומחליטה דבר אחד- אני כותבת סידרה בסגנון של רייצ'ל, זאת אומרת לא שאני יצליח אבל אנסה, ואחזיר לעצמי את הכבוד.
אבל אני לא מדברת רק על עצמי.
עכשיו בכל מקום רק מקבלים תגובות, ודווקא הטובים שבמחברים לא מקבלים דבר.
עכשיו מגיבים רק על הסדרות הקישתיות או על החיים וכדומה.
אני נועדתי לכתוב פנטזיה. מעניין למה אני לא ממשיכה, למה לא רק אני התייאשתי מלהמשיך.
תגובות נותנות לך ביטחון שהסיפור טוב, שכדאי להמשיך אותו. אבל עכשיו כולם קוראים, לא מגיבים, עוזבים.
אז רציתי לומר שאני פותחת הרשמה, סיפור אהבה וחיים ובלה בלה בלה.
אלה שעכשיו סובלים מזה יכולים לנסות גם, אני כמעט בטוחה שיהיו יותר קוראים… ויותר תגובות.
ועכשיו, אל תקראו את זה. אם אתם לא מגיבים סימן שגם בזה פישלתי ואני אחזור רק כדי לקרוא ולהגיב על הסיפורים של רייצ'ל.
תגובה אחת שאני צודקת או ממש טועה וכבר לא אכפת לי.
האתר הזה עושה לי חשק לדפוק את הראש בקיר, ביי.


תגובות (17)

לא! לא אהבה!
אוקיי, נראה קיצוני, אבל כל הסרטים שראיתי בסופ"ש האחרון המאיסו עליי את העניין הזה לפחות לכמה ימים.
בכל מקרה, הייתי אצל סבא וסבתא שלי וגם כמה ימים לא התחברתי כי הייתי עסוקה. אני חושבת שהירידה בכמות התגובות לסיפורים שרוצים להשתפר היא בגלל כל מה שהיה עם אלו שלא רוצים ביקורות, ואלו שכן רוצים, ואז היו ריבים, ותגובות וכל זה. זה לא בגללך או משהו.

04/08/2014 11:06

את לגמרי צודקת.
לי יש בערך אחת עד שלוש, רובן מאנשים קבועים…
אז זה מיצבן שאני בתחתית. אם אמא זתי הייתה מעלה לפייסבוק בשמי הייתי מקבלת מינימום חמישים תגובות ו/או לייקים.
השחקנים פה לא יודעים לפרגן בכלל וזה כבר… נמאס.

04/08/2014 11:14

את לגמרי צודקת.
לי יש בערך אחת עד שלוש, רובן מאנשים קבועים.
אז זה מעצבן להיות בתחתית. אם אמא שלי הייתה מעלה לפייסבוק בשמי הייתי מקבלת מינימום חמישים תגובות ו/או לייקים.
השחקנים פה לא יודעים לפרגן בכלל וזה כבר נמאס. תגידי תודה שהסיפור שלך בבחירת העורכים, שלי זה רק בגלל הטיעון. וזה היה ממש מזמן, לפני שכתבתי טוב.

04/08/2014 11:17

אפילו שזה אתר שנועד לשיתוף הכתיבה ולשיפורה, אני לא חושבת שצריך לשנוץ ז'אנג עבור תגובות (או שהתכוונת למשהו אחר ואנףי הבנתי לא נכון?)
וכן, האתר מתדרדד. סיפור ערסים שהעלילה שלו נדושה ובעל בעיות פיסוק וכתיבה נוראית (ואלו מחמאות) מקבל עשרים תגובות של "מושלם!!!! תמשיכייייי!" לעומת סיפורים מדהימים שמקבלים בקושי תגובה (אני מדברת בהרחבה יתרה)
אני עדיין פה עבור ביקורות (וסתם כי אני אוהבת לקרוא סיפורים וקטעים). בתקווה שזה יתרום. (אגב, תודה על המחמאה^^)

04/08/2014 11:30

אכן. אך אני חייבת לכתוב משהו על "החיים" אחרת מלאך ספיר יוצאת מהמשחק.
אמנם הסיפור שלי בבחירת עורכים… אבל כתבתי אותו לפני חודש או משהו.

04/08/2014 11:45

אני מנסה לכתוב משהו על החיים, וזה הולך לדרוש כל כך הרבה טלפונים של שאלות שאני לא יודעת אם כדאי לי.
בכל מקרה, את לא חייבת. אני לא מרבה לכתוב דברים מציאותיים ואין לי בעיה עם זה. ואם לא מגיבים לך אז זו בעיה שלהם.

04/08/2014 11:57

גם אני אוהבת נורא פנטזיה ואני שמה לב שאין לה כל כך הרבה מעריצים…
אני קוראת את הסיפורים שלך אבל אני לא כל כך אוהבת לכתוב תגובות, שיש לי ביקורות אני לא יודעת איך לנסח אותם אז אם אני אוהבת את הסיפור או לא, אני מדרגת את הסיפור לפי התחושה שלי…
אל תשני ז'אנר!
את מןכשרת במה שאת אוהבת אל תכריחי את עצמך לכתוב סיפור בז'אנר שאת שונאת! אני אשתדל מעכשיו גם להגיב לך :)

04/08/2014 13:35

אני אשמח לקרוא את הקטעים שלך, אני פשוט לא נתקלת בהם כשאני באתר:/

04/08/2014 13:36

את לא צריכה לפרוש. אני חושבת שאת כותבת יפה. עובדה שיש לך שני סיפורים בבכירת העורכים.
את כותבת בשביל עצמך. נכון שתמיד נחמד לקבל איזו ביקורת בונה או משהו אבל זה לא מה שהכי חשוב וגם: כמו שאמרת, אם עכשיו התגובות הולכות אל הסיפורים הקיטשיים ואל סיפורי הערסים וכדומה אז את צריכה להחליט אם את רוצה להשתייך לשם רק בשביל תגובות. תהיי נאמנה לעצמך ולצורת הכתיבה שלך.
זה מבאס שהרבה כותבים טובים (או במילים אחרות כותבים שאהבת או שנתנו ביקורות והכל) ושבאתר יש רוב של סופרים שכותבים סיפורים ערסים (לא שופטת. שכל אחד יקרא מה שהוא רוצה.) אבל זו עדיין לא סיבה לפרוש.
עדיין, אחרי כל התגובה הארוכה הזאת, הבחירה עדיין בידיים שלך. את מחליטה אם את מוותרת על הכתיבה באתר או שאת נשארת.
אני מקווה שתבחרי להישאר.

04/08/2014 13:40

אישית אני לא חושבת שאם יש לך או אין לך סיפורים בבחירת העורכים זה מדד. כמובן שאם יש לך אז זה יופי. אבל, בלי שחצנות עכשיו, אני כן חושבת שאני לא רעה ומעולם לא שלחתי קטע.
בכל מקרה, נעזוב את זה לרגע.
הבעיה היא, שגם הרבה דברים מתחום הפנטזיה הם מעט חרושים כי זה חוזר על כל האלפים-מכשפים-רשע-סטייל-ימי-הביניים. אם את מוכשרת (ואני באה ואומרת לך מפורשות: את מוכשרת) את תצליחי.
בנוסף, הרבה מהתגובות שלי אני הבאתי בגלל שהגבתי בהרבה סיפורים אחרים. ואז, כשרואים את השם שלי מציף את המקום של התגובות האחרונות, אנשים מסתקרנים ולוחצים. אם חמישה עשר לוחצים ושליש מהם מגיבים אלו חמש תגובות. זה בעיקר עניין של פעילות.
אני מבינה למה פורשים כשלא מקבלים הרבה תגובות, אבל לדעתי אין טעם להחליף סגנון רק בשביל התגובות. תחליפי סגנון אם את רוצה ללמוד משהו, לגוון, להתנסות בכמה שיותר. אבל לא רק בגלל הקהל.

04/08/2014 13:52

    אני גם לא חושבת שזה הכי חשוב, אני רק מנסה להוכיח כאן משהו.

    04/08/2014 13:55

    פנטזיה זה גם ערפדים, אנשי זאב ומכשפות [אני טועה?]
    זה כל הדברים הלא הגיוניים שאת חולמת עליהם בלילה.
    מה שהיא עשתה זה סוג של פאנפיק לאווטר.

    04/08/2014 13:59

    אווטאר*

    04/08/2014 14:00

אני או אוהבת אתכם כל כך. ולא… לא אווטאר אלה משהו דומה… יחסית.
אני לא כותבת על ערסים. אז אני אכתוב על ערפדים ואנשי זאב, אולי.
אני אמרתי כבר שאני שמחה שיש לי אתכם?
בכל מקרה לא ידעתי שיש קוראים סודיים… זאת אומרת שלא ידעתי שיש לי. אז תודה ואת לא חייבת להגיב לי ;) אני תמיד שמחה שבכלל קוראים אותם. פעם היה לי סיפור שרק אני ועוד שניים קראו… בכל מקרה תודה לכם.

04/08/2014 15:19

את כותבת ממש יפה! אני חדשה פה ואף אחד לא מכיר אותי ואני לא מכירה אף אחד , ומכיוון שאין לי בכלל תגובות חשבתי לפרוש אבל אני ממש אוהבת לכתוב על פנטזיה , הסיפור שלי נקרא מקום בגן עדן ובכלל אין תגובות.. התייאשתי ממש ובקושי יש צפיות אפילו. אין לי מושג איך לכל שאר המחברים יש מלא צפיות ותגובות, אני מקנאה בהם! כיף להם כל כך , יש להם תגובות ממש נחמדות , וכולם כותבים להם להמשיך ושהסיפור מושלם ולי כלום! התייאשתי.. אבל אני ימשיך לכתוב רק סיפורים שאני אוהבת וזה פנטזיה. בגלל שאני ילדה סקרנית והנושא של גן עדן ומתים וכל זה ממש ממש מסקרן אותי החלטתי לכתוב עליו סיפור ובהתחלה היו כמה תגובות והתלהבתי ואז התגובות החלו לרדת ועכשיו בכלל אין.. אולי 1 או 2..
ואני מתלבטת אם להמשיך את הסיפור או לא

07/08/2014 10:04

תמשיכי אותו

11/08/2014 17:32
סיפורים נוספים שיעניינו אותך