תודה.

14/10/2014 692 צפיות 4 תגובות

אז נכון, בדרך כלל בהודעות אני נוטה לבקר את האתר והכותבים שבו, לנסות לשנות את האתר לטובה.
אבל הפעם אני רוצה דווקא להגיד כמה דברים טובים שיש באתר הזה לאחרונה.
קודם כל הצטמצם בצורה דרסטית מספר הסיפורי ערסים. אני לא רוצה להרחיב על זה כי אני לא רוצה להתחיל דיון על זה שוב, לא על זה.
שנית, הצצתי קצת בצפיות של הסיפור הקודם שלי, let me go, והייתה לי הפתעה נורא גדולה כשראיתי שיש פרקים שהיו בהם מעל 500 צפיות, כשמבחינתי 100 זה מעל כל הציפיות שלי, אז תודה לכל אלה שקראו, זה מחמם את הלב ברמות שרק כותב יכול להבין.
ודבר אחרון, פשוט נחשפתי בזמן האחרון ליותר כותבים טובים שאיכשהו פספסתי בדרך, דילגתי או לא יודעת מה ברוב טפשותי.
פשוט כיף לי באתר הזה, אז אני רוצה להודות בראש ובראשונה למקימי האתר הזה, שחשבו על אתר של סיפורים (שתכלס מי חשב על אתר כזה בכלל), לפייסבוק, שדרכו איכשהו הגעתי איכשהו לאתר הזה (שבהתחלה נראה לי ממש מוזר והיום זה כבר חלק ענקי בשגרה שלי), וכמובן לכם, כותבים וקוראים יקרים, שאתם מקדישים מזמנכם כדי להעלות לי חיוך על הפרצוף (ככה אני לפחות רואה את זה).
אז זהו, ממש תודה.
שלכם תמיד,
Shirazush88 .


תגובות (4)

שירז! התגעגעתי<3

14/10/2014 20:55

    יואו ספירי רציתי להגיב לך על הפרקים ושכחתי! אני כל כך מצטערת קראתי אבל כל פעם שבאתי להגיב הייתי חייבת ללכת! התגעגעתי נורא, תתחילי מייל!

    14/10/2014 21:02

    שלחתי לך מייל:)

    14/10/2014 21:14

תודה גם לך :)

14/10/2014 21:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך