לא בא לי להוסיף, חפרתי מספיק, לא?

תיכנסו !

01/09/2014 862 צפיות 13 תגובות
לא בא לי להוסיף, חפרתי מספיק, לא?

תודה לכולם לנכנסתם, יש לי משהו ממש חשוב להודיע, גם לקוראים שלי, וגם לאלה שלא.
האתר הזה פשוט נהיה גועלי.
למה?
אז ככה, אנשים לא מפסיקים להתלונן שסיפורי ערסים ממש פופולאריים ושלא קוראים את הסיפורים שלהם ושאין תגובות וכאלה.
אז אני פשוט חייבת להגיד שאתם (כולכם) אשמים בזה.
אין אחד שקורא כאן כל סיפור, וכשאתם קוראים את הכותרת לרוב אתם חושבים שזה משעמם או משהו בסגנון ומדלגים.
אבל לא אכפת לי מזה ואני לא מצפה לתגובות כמו ״לא נכון, קראתי כל סיפור״ כי הכל בולשיט. וזאת גם ממש אבל ממש לא הנקודה.
הנקודה היא שאתם שופטים סיפור מבלי לנסות אותו, מבלי לחשוב.
אני לא באה לפרסם את הסיפור שלי, כי כמות התגובות לא מעניינת אותי, אלא התוכן, הביקורת.
אבל אני אתן דוגמה את הסיפור שלי, למה אנשים לא מגיבים? לא אומרים משהו?
אם אהבתם אז תיתנו מילה טובה, לא צריך להוציא רק רק את הרע.
ואם לא אהבתם, אז אני כבר כמה חודשים מתחננת לביקורת, ואני חושבת שהכתיבה שלי לא עד כדי כך זולה שהיא לא שווה ביקורת.
אז למה זה ככה? זה לפעמים מתסכל שרק שלוש או ארבע בנות מקסימות עוקבות אחרי הסיפור.
אני ממש רוצה להבין מה הבעיה בסיפור שלי שאין בו הרבה צפיות ושכמעט ואין תגובות.
בבקשה, אני לא דורשת שתגיבו לזה מגילה, אני פשוט ממש אבל ממש רוצה להבין מה הבעיה.
תודות לקוראות הקבועות, זה ממש עוזר לי, ואם אפשר מכן ביקורת.
תודה לכל המגיבים!


תגובות (13)

התחלתי לקרוא את שלך. אין לי מישג איפה עצרתי. אבל יותר מאוחר אני אמשיך.

01/09/2014 13:25

    תודה שנהב, ראיתי כבר שעקבת. אם יד משהו שמשמח אותי חוץ מפרגונים, זה קוראים חדשים.

    01/09/2014 14:15

אולי מספיק עם כל ה'תגיבו לי, תגיבו לי'? למה את רושמת סיפור? בשביל שיגיבו לך? בשביל מספר הצפיות? אם כן אז תפסיקי.
יש כאלו שמתביישים להגיב, יש כאלו שמעדיפים לדרג, לא כזה עניין גדול.
לא כולם פה יכולים להביא לך ביקורת, העיקר שאת תאהבי את הסיפור שלך ותכתבי אותו בשביל עצמך.

01/09/2014 13:44

    אני לא אמרתי תגיבו לי.
    אמרתי שאני לא מבינה למה אנשים לא קוראים ולא מגיבים.
    אני לא יודעת מה איתך, אבל כשאין תגובות ואפילו צפיות, אז זה אומר משהו.
    אל תזלזלי בי, ואל תתנשאי מעליי כי אני חושבת שזה לא במקום.
    אני אומרת את זה ממקום של חוסר הבנה, אם אף אחד לא טורח לקרוא, אז הסיפור אולי משעמם או לא יודעת.
    וזה אכפת לי כי אני רוצה להשתפר.
    אם היית קצת יותר קוראת לעומק היית מבינה שאני לא מאלה שרודפות אחרי תגובות כדי להיות פופולאריות, זה פשוט מפריע לי כי אני תמיד מנסה להיות טובה יותר גם אם אני כבר בטופ (ואני ממש לא).
    תודה על ההתייחסות.

    01/09/2014 14:13

    לא כולם מגיבים. לא כולם מגיבים. לא כולם קוראים. זה אומר דרשני.

    01/09/2014 15:14

אני קוראת את הסיפור שלך, הסיפור שלך מדהים, הכתיבה שלך מאוד מאוד יפה. אני משתדלת לעקוב אחרי כל פרק ופרק שאת מעלה (דרך אגב, אני מחכה לעוד פרק. חחח)
ותאמיני לי את לא צריכה את התגובות והצפיות כדי לדעת שהסיפור שלך טוב, כי הוא טוב והכי חשוב שאת אוהבת את הסיפור שלך, אני מסכימה שתמיד יש איפה להשתפר, אבל באמת רואים את ההשקעה והמחשבה שאת משקיעה בסיפור.

01/09/2014 14:59

אולי אני לא קראתי את הסיפור שלך, אבל לדעתי את צודקת לגמרי.
ו- lior_s, אין הרבה שכותבים בשביל התגובות, אבל כולם מפרסמים בשביל הביקורות, ההיתייחסות ופשוט בשביל שיקראו את הסיפורים שלהם.

01/09/2014 16:04

3-4 קוראים זה הרבה, וזה יעלה לך עם הזמן.
כשאני העלתי סיפור בהתחלה היו לי 2 קוראים והייתי מאושרת, את יכולה לראות, תגובה אחת או שתיים על רוב הפרקים.
לאט לאט נוספו קוראים.
אל תתרגשי.
וזה בסדר לבקש תגובות, תשומת לב זה דבר שלא מקבלים את לא דורשים. ואי אפשר לחיות בלי זה.
אני אישית לא קראתי את הסיפור שלך כיוון שאני שונאת סיפורים בהמשכים ולראיה כתבתי בעצמי רק אחד כזה, והוא היה גרוע כמו שציינתי, וכתבתי את זה רק כדי לתת לכם הזדמנות להכיר אותי, לא כי אני כזאת כותבת מוכשרת עם רעיונות כאלה טובים. אז אני לא הגבתי כי אני לא עקבתי, ואני לא עקבתי כי זה סיפור בהמשכים ואני שונאת את זה (תהרגי אותי!!)
טוב אני חושבת שסיימתי, אז אני אשלח את זה עכשיו..
המשך יום נעים :)

01/09/2014 17:17

אני מודה שלפעמים אני מתעצלת, או שאין לי מה להוסיף על אלה שהעירו, ונתקלתי בסיפורים שכבר לא רציתי לקרוא עד הסוף – ואיך אני יכולה לבקר בלי לקרוא עד הסוף?
אני מבינה את השאלה שלך, אבל בסך הכל לאנשים באתר יש חיים. זה יהיה נחמד מצידם להגיב, אבל הם לא חייבים.
אישית לא קראתי את הסיפור שלך, לכן אין לי איך להתייחס אליו ספציפית.
ואני מסכימה עם TOTGA. לרוב אני לא קוראת סיפורים בהמשכים אלא אם כן יוצא לי או שאני מבקרת אותם לפני שהם מתפרסמים.

01/09/2014 17:33

    אעעעעע TOTGA זאת אניי
    אעעעעעעעעעע

    01/09/2014 19:00

    הסיפורים שלי לא נחשבים><
    אמרת שהצד האפל נכנס לרשימה שלך!(יש לי צילום מסך. אין לך מה להכחיש!) חעחעחעעחע

    01/09/2014 19:18

    בסדר, וברשימה הזו יש שלושה בערך, הלפי?
    מה שניסיתי להגיד זה שיש כאלו שהם לא אנשי-ספר, אלא אנשי-קטע ושאין להם לרוב סבלנות לעקוב אחרי סיפורים שלמים.
    וכן, הכותרת קובעת, ככה זה. כתבתי קטע שקראו לו "הסוסים" – בקושי הסתכלו עליו (בהתחלה, לפני שהגבתי במקומות, ושגלי שמה לב שפרסמתי אותו במקום אחר). כתבתי קטע שקוראים לו "פיטר פן" – שלושים ושמונה תגובות (צ'אט בעיקר, אבל אנשים נכנסו). ולמה? כי "הסוסים" זה שם מעפן שנשמע כאילו אני הולכת לכתוב על חוות קסומה של סוסי פוני עם ידע מחונטרש מהאחוריים, ו"פיטר פן" זה משהו מוכר ואהוב עם קצת מחשבה מעבר. נכון שהשיטה הזו נראית גרועה ולא הוגנת, אבל היא חוסכת זמן. ובדרך כלל, כשאני נכנסת משעמום לסיפורים עם הכותרות הארוכות או "סיפור ערסים" זה מה שאני מוצאת שם, ולא ברמה שמעניינת אותי מספיק.
    אז כל שנותר לך לעשות הוא לפעול לפי המשפט: IF YOU CAN'T BEAT THEM – JOIN THEM. או שתמצאי כותרות מעניינות, או שתגיבי ותתענייני ותתחברי עם הרבה אנשים, והם יקראו.
    ובאמת שקוראים ועוקבים כשלך מספקים (ויותר) בהחלט :)

    01/09/2014 23:06

את צוחקת עליי?! ארבע קוראים זה ממש נדיר, אני אישית כתבתי בערך עשרה סיפורים עד שהצלחתי לסיים סיפור אחד אם קוראים ואני כבר נחשבת וותיקה באתר, ויש שמות שממש לא מושכים קריאה, ראיתי כאן סיפורים בשם "ילדה משועממת" ושטויות כאלה! ואני לא רוצה להעליב אבל לדעתי יצאת ממש מפגרת אם את חושבת שמאה צפיות ושלוש עוקבים בפרק 26 זה קצת! אני לא כאן ממקום להעליב (וממש סורי אם זה יצא ככה) אבל מה את רוצה? שכל אחד שקורא גם יגיב? אם כן אז כדאי שתרדי מהעץ שלך ותסתכלי מסביבך, רק לבחירת העורכים יש מאה תגובות…
נ.ב
יצאתי ממש רע, סורי, לא התכוונתי פשוט זה ממש עצבן אותי.

01/09/2014 19:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך