✗ חוות דעת על סיפורים – מסיפורי האתר ✗ כנסו, אתם לא רוצים לפספס את זה (:

שונה 12/12/2014 840 צפיות 4 תגובות

✗ חוות דעת על סיפורים – מסיפורי האתר ✗

⇨ הקדמה –
לפני שאתחיל להביע את דעתי בנוגע לסיפורי האתר שאני ממליצה עליהם, רצוי שתדעו שגם הייתי מבקרת ספרים כאלו ואחרים במשתמשת הקודמת שלי.
אני תמיד אשמח אם תתנו לי שמות של ספרים שקראתם, ואני אקרא אותם ואבקר (בכל שבוע אני רוכשת לפחות שלושה ספרים, אני נוראית). קריאה נעימה, ואל תשכחו להגיב את דעתכן אם קראתן את אחד הסיפורים, ואתן רוצות לחדד את מה שאמרתי.

✯ שם הסיפור: חטופה
♕ שם הסופרת באתר: עוד אחת.
כשאני חושבת על הסופרת 'עוד אחת', תמיד המילה 'כישרון' עולה במוחי. הסיפורים שלה מדהימים, הכתיבה כישרונית, ואורך כל פרק הוא ממוצע עד ארוך.
הדמויות הראשיות של כל הספרים שלה, לוקחות את הקוראים למקומות שלא ידוע איך הם יצאו מהם כשהסיפור ייגמר.
עכשיו, בנוגע לסיפור חטופה- הסיפור היה קצת שונה מבדרך כלל, אבל ממכר? בהחלט. הדמות הראשית, רוני, שהתלהבתי כל הסיפור שיש לנו את אותו השם, היא פייטרית אמיתית. לאורך כל הסיפור היא הולכת עם ראש זקוף, ומבט עיקש. למען האמת? אני חושבת שבכל אחד ואחד מאיתנו יש קצת מרוני.
ו… טוב, רועי, רועי, רועי. אני מההתחלה נדלקתי עליו. הוא היה מהבחורים הרעים האלה, והזכיר לי את טרביס מ'אסון יפהפה', או את בריידן, מ'אהבה ברחוב דבלין', ויש בו אפילו קצת מנייט, מ'אהבה בסמטת ג'מייקה'.
לסיכום, הסיפור מומלץ בהחלט, וגם שאר סיפוריה של 'עוד אחת'.
קריאה מהנה (:

✯ שם הסיפור: baby doll
♕ שם הסופרת באתר: Litzach_gali_Love_Stories
אוקיי, אני חושבת שזה בין הסיפורים הראשונים שקראתי באתר. הייתי קוראת כל פרק בשקיקה, עד ש… הסופרת בקושי העלתה פרקים, וזה דיי ביאס. בכל מקרה, בייבי דול זה סיפור מקסים, שאני אישית בכיתי בו דיי הרבה. הסיפור מגולל על נערה אשר בעצם אביו של הארי (הסיפור הינו בעצם פאנפיק על הארי סטיילס) סוחר כנגד רצונה, בכדי שהארי, ביום הולדתו, יוכל לשכב עם בחורה טהורה- בתולה.
מפה לשם, היא גרה אצלו תקופת זמן, והם מתאהבים. הסיפור הזה בהחלט חמוד מאוד, ואני ממליצה לכן לקרוא אותו.
קריאה מהנה (:

✯ שם הסיפור:
she’s just a girl and she’s on fire
♕ שם הסופרת באתר: eliana1
אוקיי, אז הסיפור הזה? סוחט דמעות. בחיים לא בכיתי בסיפור ככה. כל פרק הייתי מתייפחת שהדמעות כובשות את עיניי ומטשטשות את ראייתי. הסיפור הזה נורא עצוב, ובנות עם לב חלש, כמוני, יבלו את רוב קריאת הספר, בניסיון לייבש את הדמעות.
הסיפור חמוד נורא, אבל לקרוא אותו בקלות דעת? אין סיכוי שתכנסו לתוכו. צריך להתעמק בסיפור הזה, כדי להבין כל פרט ופרט, וכדי לחוות את הריגוש ואת התקווה הזאת, שבסוף הכל יהיה בסדר.
אני ממליצב בחום על הסיפור הזה, אל תתעצלו לנסות לקרוא אותו (:

⇨ לסיום-
אוקיי, אז אלו היו הסיפורים שאני ממליצה עליהם. כמובן שיש עוד, אבל זה כבר יהיה בפעם הבאה שאני ארשום ביקורות (:
אני רצינית, כל הסיפורים פה מדהימים, את תתעצלו לנסות, אתן תשאבו לבפנים.
עכשיו, רוצות שאני אקרא את הסיפור שלכן, ואתן חוות דעת או אעזור לשפר? תמיד אשמח אם תשלחו לי הודעה במייל שלי, אני תמיד כאן כדי לעזור, ואת האמת? שאני מכירה כמה כותבות מהאתר, אבל אשמח גם להכיר את הקוראות הנהדרות (:
יום טוב ❤
וזה האימייל שלי ▼
[email protected]


תגובות (4)

יוואוווו ריגשת אותי רוניייייייי❤️
אין עלייך❤️

12/12/2014 11:10

קודם כל רציתי להגיד שנורא התגעגעתי ונעלמת לי!
אני אשמח אם תקראי את הסיפור החדש שלי ׳סוהרת׳ ותתני עליו חוות דעת אוהבת ❤️

12/12/2014 11:58

יפהה שלי זאת לא אני שנעלמתיי! וכבר התחלתי לקרוא, אהבתי מאוד את הרעיון ובפעם שאני אעלה חוות דעת הסיפור הזה יככב (;

12/12/2014 12:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך