20 סיבות לשמוח- תודה לכם

JonathanS 13/12/2015 1120 צפיות 11 תגובות

20 סיפורים. וואו.

אני לא מרבה לכתוב הרבה, משיקולי זמן, עומס, מוזה ועוד ועוד ועוד… אני יודע שמבחינה כמותית 20 סיפורים תוך שנה וחצי זה אולי לא ממש הרבה. אבל אני רוצה שתדעו שכל אחד מהסיפורים שכתבתי הוא תוצר של השקעה מרובה, מחשבה עמוקה ורצון לתת לאנשים לראות מה אני מסוגל להציע. הכתיבה הייתה שם בשבילי ברגעים טובים יותר ורעים במיוחד, וגם האתר הזה היה כאן, כבמה בשבילי לפרוק ולשתף עם אנשים שלמדתי לחכות בתשוקה לחוות הדעת שלהם (ומי שקורא לרוב את הסיפורים שלי יודע שאני מרבה להגיב ולהודות על כל ביקורת, חיובית ושלילית כאחד).

20 סיפורים. בסגנונות שמחים ועצובים, מצחיקים ומרגשים. חלקם מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, חלקם התחלות של סיפורים שלא נשלמו, וחלקם סיפורים שהסוף שלהם נחתם למורת רוחכם ;) אני פשוט רוצה להודות לכל מי שקרא ותמך, ומי שלא קרא עדיין אני יותר ממזמין לנסות אותי, אני מקווה שלא תתאכזבו.

מאחורי כל סיפור שכתבתי יש סיבה, בין אם טיפשית במיוחד או מרגשת וחשובה. תודה לכם על 20 סיפורים שבהם הבעתי את עצמי וחלקתי את עצמי עם אחרים, על 20 רגעים שלא אוכל כעת לשכוח.

תודה :)


תגובות (11)

חחח אפילו הקטע שכתבת עכשיו מראה על הכישרון שלך , הקטעים שלך גורמים לי להוריד בפנייך את הכובע שאין לי ;) ! בהצלחה .

13/12/2015 19:13

    כל כך הרבה תודה :)

    13/12/2015 19:18

מנסה אותך

13/12/2015 19:23

    תודה על האמון :)

    13/12/2015 19:26

חוזרת אליך עם תגובה ארוכה, כי מגיע לך אחת כזאת, אחרי שאני אקרא את הסיפור שפספסתי. (כשעולים על המחשב לעבודות ברגע האחרון ואז אתה העלית משהו, אז ברור שבוחרים בך!^^)
חכה רגע:)

14/12/2015 01:34

    וואו, זה מרגש לשמוע :)

    14/12/2015 01:37

וואו אם הודעה כתובה ככה אני באמת אנסה לקרוא סיפורים שלך

14/12/2015 01:46

    מקווה שלא אאכזב! :)

    14/12/2015 01:48

אני חושבת שאני מחייכת עכשיו יותר מהסיפור על שמואל ונתן.
הרשיתי לעצמי להציץ קצת בפרופיל שלך – להיות בן 19 וגם סטודנט *וגם* לכתוב זה ממש ממש לא פשוט (לא רוצה לחשוב על זה בכלל) וכל הכבוד לך על זה! זה דורש התמדה ענקית ואני כל כך שמחה שאתה מצליח לעשות את זה, אנחנו רק נהנים:)
לראות את ההודעה המקסימה שלך עושה טוב בלב. אתה באמת כותב איכותי, אחד האהובים עליי באתר, שבאמת אף סיפור שלו לא מאכזב (תסלח לי שלא יצא לי לקרוא את הסיפורים שלך באנגלית. לקרוא במחשב עושה לי כאב ראש – בעברית זה סביל בקושי..)
אתה כזה יצירתי – הסיפורים שלך יכולים לגרום לקורא לצחוק מכל דבר מטופש שאיכשהו ייראה הגיוני בגלל הצורה שאתה כותב את הסיפור או לבכות בגלל שהסיפור כל כך עצוב וכל כך מרגש.. אין הרבה שמצליחים לעשות את זה. אתה כותב בצורה שהיא יחסית תמציתית (הלוואי עליי..) וזה כיף לקרוא כל קטע שלך, לא משנה מה האורך שלו.
תאמין לי, יונתן, אנחנו רואים את ההשקעה המטורפת שלך בסיפורים. כל הכבוד.
אני מקווה שעוד נראה ונקרא סיפורים שלך כאן ושלא תפרוש כי כל כך כיף לראות את התוצרים המדהימים שלך! אני יודעת שעוד נשמע עליך בעתיד, לא משנה באיזה דרך תבחר לחיים:)
תס♥

14/12/2015 02:00

    אני בפעם הראשונה זה זמן רב יושב עם דמעות של אושר בעיניים. את רגשת אותי ברמות שקשה לי לתאר. תודה על זה :)

    14/12/2015 02:08

    אני יותר ממאושרת לשמוע^-^ מגיע לך!

    14/12/2015 02:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך