זה הסיפור שקורה לי אתם תבינו או לא החיים אחלה שאתה בן: 10 !

הסודות המתוקים של נועוצ' 1

21/12/2010 1052 צפיות אין תגובות
זה הסיפור שקורה לי אתם תבינו או לא החיים אחלה שאתה בן: 10 !

יום שלישי 21.12.10

יומני היקר,
אמא שלי קנתה לי סתם יומן ואני לא יודעת מה לעשות בו. אז אולי חשבתי לפרסם אותו לעולם וחוץ מי זה למה אני מתחילה בלי להציג את עצמי?! אני נועה ואני בכיתה ד'. יש לי משפחה מוזרה וזהו סיימתי. עכשיו למה שקרה היום.

היום הייתי מאוד ישנונית ואבא שלי הרים אותי מהמיטה וכאב לי הראש. התלבשתי וכו' ואז הגעתי לבית ספר. כשהגעתי לשער בית ספר ראיתי את מאי חברה של ואמרה לי שלא לומדים שלושה ימים. אמרתי: "מה זאת'ומרת ?!" מאי אמרה: "באו אלינו נשים מחברה כזאתי שנקראת: S.O.S. והם יעבירו לנו פעילות שלושה ימים ולא נלמד!" אני שמחתי ופתאום חיוך גדול מילא את פניי. נכנסתי לכיתה וראיתי את עמית שירז .י. וסיוון ואמרו לי: "נועה אין לימודים שלושה ימים!" אמרתי: "אני יודעת מאי סיפרה לי."

התחיל השיעור ודניאל .ל. הציק לי כל הזמן. כל הפעילות שהייתה לנו היום הייתה משעממת. אחרי ההפסקה השנייה שיחקנו מן משחק כזה שנקרא: 'מפעל הגומי' ובמשחק הזה צריך לשלב את הידיים שלך עם ילדים אחרים והקבוצה שקראו לה לצאת מיחוץ לכיתה צריכה לפרק את השרשרת שלנו. הגיע התור שלי לפרק לאנשים את השרשרת ידיים שלהם ורצתי לפרק את של דויד ושהם. דויד כל הזמן אמר: "סטופ סטופ סטופ זה כואב לי איהה!" ולא ידעתי עם הוא עובד עליי הוא שהוא באמת סובל. הגיע סבב שלישי וישבתי לייד נעומי ושירז .ב. ואז דויד בא ונתן לי מכה בגב. אחר כך באה שהם ונתנה לי מכה בכתף, ואז בא ליאור ונתן לי כמעט מכה בוורידים ואז לא יכלתי לשרוד אז השתחררתי מהשרשרת ובכיתי כי כאב לי.

נגמר היום והלכתי לנוער העובד והלומד ב- 16:30 עם חברה שלי עמיתיי! ואז פניתי למדריכה שלי שם: רוני ואמרתי לה 2 דברים: "היי רוני יש לי 2 דברים לספר לך:
1. אני נרשתי לנוער העובד והלומד ויש כאלה שלא נרשמו ועדיין נכנסים חופשי חופשי וזה לא פייר!
2. את יכולה לשמור לי את השנקל שלי לפטיבל השנקל?!"
רוני אמרה: "אוקי ואני יעביר למאי את זה טוב." (מאי זאתי המדריכה הראשית של הקן שלנו).
שהגענו לקן הלכתי למאי וחיפשתי בתיק שלי את השנקל. נבהלתי כי הוא לא היה בתיק חשבתי שהוא פל לי ואז נזכרתי שזה אצל רוני. שאלתי את חן (המדריכה השניייה שלי!!) איפה רוני והיא אמרה לי לא יודעת.

ישבתי עצובה שכולם הם עם כרטיס לפסיבל השנקל ואז ראיתי את נעומי ושאלתי אותה איפה רוני והיא אמרה לי שהיא מחלקת שערות סבתא. רצתי אלייה וביקשתי את הכסף שלי. שהיא חיפשה את הכסף בכיס שלה היא אמרה לי: "את יודעת נועה מה שאמרת לי בדרך לקן זה היה מאוד נכון." אמרתי בשקט תודה ורצתי למאי לקחת כרטיס כניסה לפסטיבל. חיכיתי בתור איזה 10 דקות וחשבתי שזה היה רבע שעה. בדרך לתור כולם הקפו כי אני רזה וקטנה ואף אחד לא ראה אותי ואז שהגיע תורי קיבלתי כרטיס כניסה וטסתי לשערות סבתא. אכלתי 4 שערות סבתא והרביעי בת דודה שלי נופר נתנה לי חצי. אחר כך שיחקתי שולה מוקשים לא במחשב, והתחרנו על פופקורן ואני ניצחתי וקיבלתי 3 פופקורן, שירה קיבלה קעקוע על הכתף, ופז ילדה שאני לא מכירה מי ד'1 קיבלה מדבקה.

אחרי כל המשחקים והכיף היגענו לרחבת הסטודיו. מאי שמה את השיר PAPA EMIRAKAN (פאפא אמריקן) ולימדה אותנו לרקוד. ככה הריקוד הזה הולך: שקט….. שקט…. ואז שהוא מתחיל לדבר, מזיזים את היד ימין 2 פעמים למטה ולמעלה ואז שמאלה וימינה 2 עמים ואז אותו דבר ביד שמאל ואז בשתי הידיים ואז גילגול בידיים ואז שתי ידיים פעמיים שוב ואז אחר כך אחרי כל המוזיקת פתיחה עושים תנועות פריד וזהו זה כל הריקוד. אחרי זה ירדתי למקט ושתיתי ברד ודניאל .ל. המעצבן הזה זרק לי אותו על הרצפה. אחר כך רצתי למעלה לראות מה עם הפיתות שילדים אחרים עש כי רציתי לאכול. ראיתי את כל הכיתה שלי מבואסים כי הפיתות נשרפו. רון המדריך הראשי השני אמר: "לא נורא בפעם הבאה." נעומי התעצבנה ואמרה: "נו רון מה בפעם הבאה לא מעניין אותי עם הפיתות נשרפו תביא לי לאכול!!!" הופתעתי לראות את נעומי כועסת על רון אז הסתכלתי למדורה ואז בלי שהרגשתי דניאל .ל. בא ושם לי כובע של ליצן על הראש. אמרתי לו: "מאיפה הליצן המחואר הזה ?" דניאל: "מהמקלט." נכנסתי למקלט והוא שיקר לי חוצפן!

ואז הגיע הזמן לחזור לבית והלכתי עם שירה הבייתה ועמית השמיעה ברמקול בפלאפון שלה את שירה אמרת סוד והיא הקליטה אותה. הנה מה שהיא אמרה: "שיואו עמית את לא מבינה, את לא מבינה! דניאל .ל. אמר לי בפייסבוק שהוא אוהב אותי ואז עמית אמרה: "חחחח הקלטתי אותך! שירה: "תמחקי את זה תמחקי וזהו" חחחחח זה היה דיי מצחיק ודניאל .ל. התעצבן כי שירה לא ילדה מקובלת וכזה… ואז עכשיו שהגעתי הבייתה נגשתי למחשב ואמא ננה לי מחברת שכתוב עלייה בעטיפה:

הסודות המתוקים של נועוצ' 3>
טוב אז לילה טוב =]


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך