עטרת16
מקווה שתקראו

אפקט הפרפר פרק 18

עטרת16 30/04/2013 748 צפיות אין תגובות
מקווה שתקראו

פרק-18
״חבריה, כל הקולים מאחורה.״ קרא משהו וראיתי שסאם הולך אחורה, הלכתי אחריו. ״סאם, שב אחי.״ אמר מישהו עם הרבה פירסינג, הרבה! השיער שלו היה קצוץ בצורה מוזרה. בגדים שחורים והרבה עור אפיינו את מי שישב מאחורה, חוץ מסאם. ״קרוליין מה קורה!״
שאלה מישהי עם מכנסי שורט קצרים ומתחת גרבונים שחורים, גופיה גזורה ושחורה וכמובן שיער שחור עם פס ורוד והרבה גולגלות, בכל מקום, באוזן, ביד, על הצוואר. ״מה איתך?״ שאלה, הקול שלה היה צרוד מפחיד והאיפור השחור שלה הפחיד אותי. ״בסדר, איפה החונכים שלכם?״ שאל סאם את חמשת הנערים המפחידים שישבו מאחורה. ישבתי ספסל ליד הספסל של סאם והתכרבלתי בתוך עצמי. ״מקדימה, הם לא אוהבים לשבת לידינו, כמוך.״ אמר מישהו עם פירסינג באף וקעקוע של דרקון על עד ימין. ״הם מתים עליכם בן! הם אוהבים לשבת מקדימה, זה הכל.״ ענה סאם. ״מה שתגיד, אחי.״ אמר מישהו או מישהי. ״סאם.״ אמרתי בלחש וחצי ממני לא רצה שישמע. ״לוסי, קומי.״ חייך סאם. הסתכלתי עליו בהלם. לא! עשיתי תנועות עם הפה והידיים אבל נראה שהאחרים שמעו אותו. ״קומי, לוסי.״ אמרה קרוליין. נאנחתי בכעס וקמתי, חייכתי חיוך מפגר למדי. ״היי…״ הרמתי יד. הרגשתי שהעיניים שלהם זה רובים ועוד שניה הם יורים. ״לוסי היא אתם יודעים.״ אמר סאם. אתם יודעים? ״או, היא לא יודעת.״ פלט מישהו ובן החטיף לו מכה. ״אאוצ׳.״ אמר. ״סתום, KG.״ אמר בן. קיי גי׳? שאלתי את עצמי בפחד. ״היי, לוסי.״ אמר מישהו. ״אני סיילו.״ הושיט יד עם קעקוע של נמר. חייכתי בקושי ותפסתי את היד החמימה, זה לא היה מפחיד. ״את בסדר?״ שאל סיילו וחייך חיוך שלפני שתי שניות הפחיד אותי למוות אבל עכשיו הסתכלתי שוב, הוא חייך כמו כל אחד אחר. ״לגמרי, אחי.״ עניתי. הוא גיחך. ״אל תנסי אפילו. זה לא מצליח לך.״ אמר. עזבתי את היד שלו וסאם חייך אלי. ״נחמדה נכון?״ שאל סאם. ״היא בטוח קלה ממנו.״ אמר סיילו. ״בזה אתה טועה, רק היום היא קפצה מהמגדל וניסתה להחזיר את דים, אה היא גם התעלפה.״ אמר סאם. סיילו נראה מופתע וכמה מהחברה מאחורה נתנו מכות אחד לשני בכתפיים. ״מעניין.״ אמר. ״מאד.״ אמרתי. ״אני אוהבת לשבת מקדימה אז,״ הוא עצר אותי. ״כבר לא מעניין.״ אמר סיילו ונראה פגוע. ״אז, אתם באים איתי?!״ סיימתי את המשפט והוא חייך. ״לא, לכי לבד.״ אמר. הייתי מסופקת והלכתי קדימה. התיישבתי ליד קיילי ודיברתי איתה על פרפרים עד שהגענו למקום, בית הספר הקודם שלי. ירדנו מהאוטובוס, ירדתי אחרונה. הגענו לשער, שבו עברתי אחת לפני האחרונה, סאם היה מאחורי. ״אני אשמור לך על הגב.״ חייך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך