עטרת16
שיהיה לכולם צום קל

אפקט הפרפר פרק 31

עטרת16 25/06/2013 762 צפיות 4 תגובות
שיהיה לכולם צום קל

פרק-31
 הלכתי מהר ותפסתי מונית. ״לפנימיה.״ הנהג לא היה צריך יותר, כולם קראו למקום הזה פנימיה. ״אח? אחות?״ שאח הנהג. ״קרוב משפחה.״ עניתי. ״מסכן.״ אמר הנהג. ״נראה לי שהוא נהנה.״ עניתי. אני מדברת על עצמי. גיחכתי בשקט. ״נהנה? הוא משוגע!״ אמר הנהג בהתלהבות. ״לא משוגע! מישהו שיגע אותו!״ אמרתי וחשבתי על שלי. ״זה לא משנה את העובדה שהוא משוגע.״ אמר הנהג ופגע בי. אני משוגעת? ״הגענו.״ עצר מול השער. יצאתי ורצתי לשער. ״הכסף!״ צעק. ״אין לי!״ עניתי וצחקתי. ״שקרנית!״ צעק. עצרתי. ״אני הרבה דברים אבל שקרנית אני לא! לא שיקרתי לך, לא שאלת עם יש לי כסף, חוצפן!״ ירקתי את המילים וביקשתי מהשומר להיכנס. הוא פתח את השער, ידעתי שהנהג לא יכנס אחרי, לא לפנימיה.
עוד לפני שהספקתי לעשות שני צעדים קפצו עלי סאם, מארק וסימה. ״מה את עושה פה?״ צעק מארק. ״למה את כאן?״ שאלה סימה ברצינות ועמדה בגב ישר. ״איך הגעת?״ שאל סאם. חייכתי אליו. ״הגעתי במונית. הוא לא שאל מאיפה יש לי כסף..״
 ״למה את כאן?״ שאלה סימה שוב. ״סימה אני אדבר איתך אחרי זה. ברוך שובך, לוסי.״ חייך סאם, לקח את ידי בידו והוביל אותי אל מתחת לעץ שבו נפגשתי עם קיילי, וגם עם ניק. ״איפה קיילי?״ שאלתי. היא נשארה היא נשארה היא נשארה, המשכתי לחשוב שהיא נשארה לפני שיפוצץ לי את החלום. ״היא…״ הוא לא ידע איך להגיד את זה. אבל הייתי חייבת להיות בטוחה. ״היא…״ רמזתי לו שימשיך. ״סימה פיטרה אותה.״ אמר סאם והרכין את ראשו בעצב. ״התכוונת, העיפה אותה!״ כעסתי. ״פיטרה, לא היו ריבים, היא הלכה כמו גדולה.״ אמר סאם וניסיתי לנחש מה הוא מרגיש. הוא נראה עצוב אבל לא ברמה כמו שאני הייתי עצובה. ״זה לא אשמתה! היא אדירה!״ מחיתי. ״לוסי, סימה גילתה שהיא חותכת!״ הרים סאם את קולו. ״חתכה, בעבר!״ הדגשתי והכעס בתוכי מתעצם מרגע לרגע. ״היא חתכה בעודה אחראית על ניק! אסור שיהיה דבר כזה.״ עכשיו גם לסאם נדלק גפרור. והלהבה התפשטה בקצב. ״אתה לא רציני. אתה בצד של סימה?״ הייתי בהלם. ״אני בצד הנכון, גם אם זה הצד של סימה.״
 ״סאם!״ עכשיו התפוצצתי. ״אני בצד של מה שלא יפטר אותי.״ הסביר סאם בהרחבה, המשפט הזה לא הרגיע אותי, להפך! זה הגביר את הלהבה לשריפה, והיא לא הייתה קטנה. ״אגואיסט! תחשוב על קיילי, מה היא תעשה עכשיו?״ הייתי חסרת מעצורים ורק רציתי להאשים אותו. קמתי בכעס והוא תפס לי את היד. ״לוסי, אני לא חושב רק על עצמי. אני חושב על מה יהיה איתך. את לא מסתדרת עם אף אחד ומוצאת בכל אחד משהו רע. אני בשיניים החזקתי את עצמי כדי לא להתפטר! במשך שבועיים התחרפנתי ממך. ורק אז נפתחת אלי. אני לא מוכן שעוד מישהו יעבור את זה.״ הוא נעמד מולי והסתכל לי בעיניים. הירוק הזה תפס אותי ולא ניסיתי להשתחרר. ״תודה.״ לא ידעתי מה להגיב. פשוט הסתכלתי לו בעיניים ושתקתי. ״לכי לחדר לישון ואני אדבר עם סימה.״ אמר. ״ברחתי כי טום רצח את..״ השם נתקע לי בגרון והדמעות החלו לעלות. ״טום רצח את ג׳ייק קפלן, את מכירה אותו.״ יותר אמר משאל. הנהנתי. ״מי זה?״ שאל. הסבתי את ראשי והוא תפס אותו בשתי ידיים וסובב אותו חזרה.
״מי זה?״ שאל שוב. ״אח שלי.״ דמעה ירדה מעיני. ״אני מבין.״ שקט ״אני אסביר לה.״ שוב שקט. ״אני אוהב אותך.״ הוא לחש ואז שיחרר אותי. לא ידעתי מה להגיד אז פשוט רצתי לחדר שלי. נכנסתי למקלחת ופתחתי את המים. נרגעתי במים וכשיצאתי ולא היו לי בגדים ישנתי עם חלוק רחצה שמצאתי בארון.חלמתי- ראיתי את ג׳ייק ואת קיילי יד ביד. שניהם נעלמו לי. ואז הם נעלמו וניק הופיע. ״אם את רוצה אני עדיין שלך. זו את שגרמת לי לעזוב.״ הוא חייך ואז מרי הופיעה והתנשקה איתו. ״רוצה אותו?״ שאלה אותי. ״בואי קחי!״ בום. התעוררתי. ״את בסדר?״ סאם היה לידי. ״הבאתי לך בגדים. תחזרי לישון.״ הוא הניח לידי בגדים ויצא החוצה. הדלת נסגרה שקט והנחתי את ראשי על הכרית. אני אוהבת את ניק או את סאם? ניק.סאם.ניק.סאם.ניק.סאם.ניק.סאם.


תגובות (4)

מדהים! תמשיכיי

25/06/2013 09:58

מושלמת! מחכה להמשך

26/06/2013 03:04

מושלמת! מחכה להמשך

26/06/2013 03:05

מושלמת! מחכה להמשך

26/06/2013 03:05
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך