עטרת16
איזה מתוקים הם!!!!!!
לילה טוב מחכה לתגובות!!!!!

אפקט הפרפר פרק 39 רני ממש אהבתי!!:)

עטרת16 05/08/2013 776 צפיות 3 תגובות
איזה מתוקים הם!!!!!!
לילה טוב מחכה לתגובות!!!!!

פרק-39

״אני פשוט מתחרפנת!״ אמרתי תוך שאני מסתרקת. 8:00 בבוקר, שוב בית ספר והפעם אני מרגישה כאב בטן של התרגשות. ״מה, למה??״ שאל סאם יושב על המיטה שלי ומסתכל עלי. ״אני, אני מרגישה טוב!״ עניתי מאושרת. עבר שבוע מאז התחיל בית ספר והשגרה עושה את שלה. ״לא הייתה לך בעיה כבר שבוע!״ ציין סאם ואני הלכתי למראה לרגע. הנחתי את המסרק על המדף הסגול וחייכתי למראה. הרופא אמר שהצלקת תעלם תוך שנה בערך, וזה באמת קורה. הצלקת החלה להעלם, בקושי ראו את הפס הוורדרד שהיה על מצחי. שפשפתי את הצלקת באצבעי וחזרתי לסאם. ״אני אוהב את החולצה שלך!״ אמר. בחנתי את חולצתי האדומה עם הכיתוב הזוהר בלבן- I Love Music ״אתה בחרת אותה.״ הזכרתי לו. ״בגלל זה אני אוהב אותה.״ ענה לי, קפץ מהמיטה ונתן כי נשיקה בלחי. ״את מוכנה?״ שאל ופתח את דלת החדר. הנהנתי ולקחתי אץ התיק הסגול שקנינו ביחד, תיק בית ספר רגיל רק שמה שבתוכו לא ממש רגיל.  ״בואי.״ הוא הושיט לי יד אחת ובשניה סגר את הדלת. אחזתי בידו והלכנו שלובי ידיים לבניין בית הספר. ״לוווווווווו!!!!!!!״ צווחה אש באושר וקפצה עלי. סאם התנתק ממני בפחד וחיכה שתרד ממני. ״מה נשמע?״ שאלתי מבוהלת בעוד היא מחבקת את ידי כך שלא יכולתי לזוז. ״מה קורה?!״ שאלה בחזרה ועזבה אותי. ״בסדר.״ עניתי ושלחתי לסאם פרצופים מתנצלים. ״יופי, הבויפרנד שלך יכול ללכת, אני שומרת עלייך.״ אמרה ומשכה אותי לבניין. ״בויפרנד?״ שמעתי את סאם שרץ אלינו ותפס אותי. ״מה?!״ שאלה אש באי סבלנות. סאם התעלם ממנה והסתכל עלי. ״בויפרנד? חבר? כן?!״ הוא התרגש ועיניו הירוקות נצצו ותפסו אותי. כן?! חבר? בויפרנד? חזרתי אליו במוחי. לא ידעתי אם אני מוכנה שזה יהיה רשמי, פחדתי שזה יגמר מהר.  אבל אני לא קוצה לאכזב אותו. ״לוסי?״ הסתכל לתוך עיניי ופשוט לא יכולתי לזוז, הרגשות הציפו אותי והרגשתי שאני רוצה לענות כן. תמיד אומרים שיש יום שבו מגיעים למצב שבוחרים או בלב או בראש, הגעתי למצב הזה. הלב- כן כן כן כן!! זה החלום שלך בלילה, עכשיו הוא מתגשם! הראש- את רצינית. מחר תיפרדו אם זה מה שתעשי, בחיים לא! אני- מה עושים?!?!? ״לוסי…״ העיר אותי סאם. ״כן.״ עניתי והמשכתי לחשוב. ״באמת?! ווהווווו!!!!״ צרח סאם בקולי קולות ורץ לבניין שלו לפני הספקתי להסביר לו שזאת לא הייתה התשובה שלי. ״אופס. מזל טוב!״ חייכה אש כשראתה שזאת לא הייתה הכוונה שלי. ״זה בסדר.״ עניתי אבל לא ממש הרגשתי ככה. ״יאללה, אנחנו מאחרות.״ אמרה ומשכה אותי לכיתה. ״בחיים לא האמנתי שתגידי את זה!״ חייכתי אליה ונכנסנו לכיתה במהירות.

״שלום.״ חייכה וירג׳יניה כל יום הוא חדש. חייכתי לעצמי.
״שלום.״ חייכתי. היום עבר במהירות והלימודים נגמרו מהר,יצאנו מהכיתה. אמרתי שלום לאואן, לילי, ג׳ייק וג׳רמי ומיהרתי עם אש לספסל מרוחק. ״אההההה, ההתרגשות מציפה אותי.״ צווחה בהתרגשות.      
״מה?״ שאלתי מבולבלת. ״אני פשוט עושה מה שאת אמורה לעשות.״ הסבירה לי וציחקקה. ״אוה…״ הבנתי. ״נו, מתרגשת מהחבר החדש?״ שאלה. לפני שעניתי הסתכלתי על האנשים שעברו. לא היה מישהו מעל גיל 20 חוץ מסימה בפנימיה. כשחונך מגיע לגיל כזה הוא עובר לעבודה במשרדים ועם חניך מגיע לגיל כזה או שהוא נורמלי והוא יוצא מהפנימיה ועם הוא לא נורמלי והוא עובר לבית משוגעים. אני מסתכלת על העוברים והנה סיילו, הוא מזהה אותי ובא לכיווני, אש תופסת את היד שלי ומסתכלת עלי בפחד ובלי קול שואלת ׳מי זה?!׳ ואני מחייכת וקמה לסיילו. די לסטיגמות. ״מה קורה אחותי?!״ הוא מחייך חיוך ענק ומחבק אותי. אני נחנקת לרגע ואז הוא משחרר, אני משתעלת קצת ואז נרגעת. ״שרירים.״ הוא מחייך ומראה לי את השירים הנפוחים שבידיו. ״בטח.״ אני עונה. ״היי…״ מחייכת אש בלחץ. ״את אש היפה??״ שואל סיילו בחיוך ענק. ״אש היפה?״ מאנפפת אש בעיניה. ״כך שמעתי.״ הוא אומר והיא קמה ונותנת לו את ידה. ״אני לא סתם אש היפה אני היפה!״ אני מדגישה והוא צוחק. ״ברור.״ הוא מנשק את ידה מה שהיה מצחיק כי הוא לא נראה אצילי עם כל הקעקועים והתסרוקת המךפחידה שלראשו. היא מצחקקת בבישנות מזוייפת והם מתחילים לדבר. אני בינתיים חושבת על סאם.
אז אני מתרגשת מהחבר החדש?


תגובות (3)

תמשכי אהבתי את הסיפור בבקשה תמשכי

05/08/2013 14:49

תמשיכייכיכיכיכיכיכיכיכיהיכיהיכיכיכיכיכיכיכי

05/08/2013 15:53

תמשיכייי

06/08/2013 12:38
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך