עטרת16
שיהיה לכם המשך יום מקסים
אוהבת

אפקט הפרפר פרק 9

עטרת16 17/04/2013 739 צפיות 3 תגובות
שיהיה לכם המשך יום מקסים
אוהבת

פרק-9
 בואי.״ ניער אותי סאם. ״אני באה.״ אמרתי וקמתי, ניערתי ממני את הדשא שנדבק עלי ועקבתי אחריו לבנין. ״היא לא מדברת איתי.״ אמר סאם. ״למה?״ שאלתי. ״היא מאשימה אותך, הגנתי עלייך ועכשיו היא לא מדברת איתי.״ ״אתה צריך לדבר איתה, אני לא קשורה לזה וזה לא שאתה שונא אותה!״ התעצבנתי. ״אני יודע את זה לבד! אני פשוט לא מצליח להסביר לה את זה.״ הסביר. ״לאן הולכים?״ החלפתי נושא. ״לבחור לך בגדים.״ אמר. ״קול.״ הגבתי כשנכנסנו לחדר מפוצץ בבגדים, חדשים, סנובים, קולים, מפחידים, דכאוניים ומה לא?! היה מחיצה באמצע החדר שחצצה בין בנים לבנות. נכנסתי לבנים. ״את צריכה ללכת לכיוון השני.״ אמר סאם. ״אני יודעת אמרתי והסתובבתי חזרה לבנות. ״בסוף.״ אמר והלכתי לסוף שם היו מתלי שמלות, לנשף, לחג, ליום מיוחד וסתם ליום רגיל. ״אתה הומו?״ שאלתי. הוא צחק. ״לא, אחותי אחראית על הבגדים והיא עשתה לי הרבה סיבובים פה, חוץ מזה בנים אוהבים לבוא לראות איך הבנות מתלבשות פה…״ אמר. ״איכס.״ עשיתי פרצוף. ״אני צוחק.״ אמר. ״בסדר.״ עניתי. וחזרתי לשמלות. חיפשתי בעיניים שמלה כחולה ואז הפסקתי. ״אפשר חולצה וחצאית?״ שאלתי. ״ברור חייך והעביר אותי לאמצע החדר שם היו מתלי חצאיות וליד הרבה חולצות חגיגיות. ״ממממ, זה!״ הצבעתי על חולצה עד המרפקים בצבע צהבהב עם הרבה קפלים וכיווצים בצדדים. סאם הוציא אותה מהמתלה והביא לי אותה, לקחתי אותה ואז מצאתי את החצאית. זו הייתה חצאית מקסי עד הרצפה בצבע שמנת, נשפכת וקצת נוצצת. היא הייתה מושלמת. ״תמדדי.״ אמר והראה לי חדר הלבשה קטן. ״נכנסתי והתלבשתי, כשיצאתי הפה שלו היה פתוח. ״מה?״ נלחצתי והסתכלתי על עצמי. ״זה…״ גמגם. ״וואווו…״ הצליח לומר. ״תודה.״ חייכתי. הוא לקח את ידי והוביל אות לשני ארונות ענקיים, בפנים היו מליוני זוגות נעליים. ״איך אבחר?״ שאלתי בסחרחורת. ״את לא, כבר בחרתי.״ אמר והוציא זוג נעליים בצבע שמנת, נעלי בובה יפות עם חרוזים לבנים מושחלים ברצועה מסביב לרגל. ״אתה בטוח שאתה לא הומו?״ וידאתי. ״כן.״ גיחך והביא לי אותם. שמתי אותם לאט והסתכלתי עליו. ״כן, שיער.״ אמר ולקח אותי לחדר משרד קטן. ״סאם!״ חייכה בחורה שישבה על כיסא מסתובב. היא לבשה חולצה לבנה מכופתרת וחצאית צמודה ואדומה, נעלי עקב שחורות וחיוך ענק. ״אז זאת לוסי.״ אמרה וקמה. ״כן, תסרוקת.״ ביקש. ״בוודאי.״ אמרה והושיב על כיסא. ״סאם אומר שמי שהצליח להשיג איתך דייט בטח מאושר מאד.״ אמרה בעודה מתעסקת לי בשיער. ״כן.״ עניתי בלי להבין למה. ״סיימתי.״ אמרה לאחר דקה. ״מה?״ שאלתי מבולבלת. ״סיימתי לארגן לך את הסיכות בשורה.״ אמרה. הסתובבתי וראיתי עשרות סיכות על השולחן. ״תבחרי אחת.״ ביקשה. בחרתי סיכת עם שלושה פרחים לבנים עליה. ״ יש לך טעם טוב.״ חייכה וסובבה את ראשי לכיוון אקראי. הרגשתי את ידיה על שיערי. ״עכשיו סיימתי.״ אמרה. קמתי למראה קטנה שהייתה מחוץ לחדר וחייכתי לעצמי. היא אספה שתי קווצות שיער והשאר נשאר פזור בבקבוקים חומים על כתפי. ״באיזה צבע העיניים שלי?״ שאלתי. ״חום.״ אמר סאם. ״הם לא שחורות?״ שאלתי. ״כמעט.״ אמר. ״המממ…״ ״השעה 6:00, בואי.״ אמר סאם שילב את ידו בידי.


תגובות (3)

ואו

17/04/2013 06:41

וואהההה, ווואההה!
מתרגשת מזה שאת מפרסמת את זה;))))))

17/04/2013 06:44

וואי זה כל כך יפה!!!!

17/04/2013 11:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך