נועה
כתבתי את זה כמובן על הארץ המדהימה הזאת שאנו חיים בה, למרות כל הקשיים שאנחנו נאלצים להתמודד איתם בגלל שאנו חיים כאן, עדיין, אני אוהבת את ארץ ישראל. .

מקווה ש-♥
נועה♥

ארץ ישראל שלי

נועה 11/02/2012 1269 צפיות תגובה אחת
כתבתי את זה כמובן על הארץ המדהימה הזאת שאנו חיים בה, למרות כל הקשיים שאנחנו נאלצים להתמודד איתם בגלל שאנו חיים כאן, עדיין, אני אוהבת את ארץ ישראל. .

מקווה ש-♥
נועה♥

ארץ ישראל, אוהו . . כמה יופי יש פה, לפעמיים קשה לנשום אוויר צח בגלל זיהום האוויר אך יפה פה כל כך.
ארץ ישראל, אוהו. . כמה אהבה יש פה, לפעמיים אנשים שונאים אחד את השני, אך האהבה כל כך יפה.
ארץ ישראל, אוהו. . כמה יופי. כמה.

אמא אומרת שאנחנו חיים במדינה קשה, מכל הבחינות. שונאים אותנו, כמעט כל המדינות. לפעמיים אנחנו אפילו כמעט ומתייאשים, כי אנחנו לא מבינים למה, למה שונאים אותנו כל כך?
אבל. . יש משהו, שעוד גורם לנו להחזיק חזק באמונה, שארץ ישראל יכולה להציל אותנו, מהכול.
מהמלחמות, מהשנאה, מהמחלות, מההריסות, מהבכי, מהעצב, מהפחד, הפחד האיום הזה.

ארץ ישראל, אוהו. . כמה שאני שמח שאני חי בתוכך, סביב כל היופי שבך. העצים, הפרחים, האנשים, החיות, הנהרות, הים הכחול, הציפורים, אפילו החתולים השחורים.
אני שמח. באמת.
ואפילו, אפילו ששונאים אותי, את משפחתי, את כל עם ישראל. אני בוחר לחיות כאן. היכן שהעם היהודי צריך להיות. בארצו.
כי, ,הקב"ה נתן לנו את ארץ ישראל. וארץ ישראל, היא הבית. הבית שלי, שלנו. של העם היהודי.

ולכן אני אומר;
ארץ ישראל, אוהו. . לא הייתי מחליף אותך בעד שום דבר.
אוהו. . ארץ ישראל שלי. .


תגובות (1)

נועה יקירתי הסיפור שלך פשוט נפלא, גם אני "מתה" על הארץ הזו ומנסה לשמור עליה מכל משמר אך לצערי אין לי את הכלים לכך ומה נותר לי לעשות להתפלל שנשכיל לשמור על הארץ שלנו שלא לחינם נקראת: "ארץ זבת חלה ודבש"

אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד אנא המשיכי בבקשה
בתודה רבה ממני בקי ♥♥

12/02/2012 08:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך