בדידות, איתה עדיף למות…

fearless13 17/02/2013 1223 צפיות 3 תגובות

לפעמים אני מרגישה בודדה,
עצובה.
אם אף אחד לא צריך אותי למה אני חיה בעולם הזה?
עדיף לי למות לתת לנשמתי לעבור אל תינוק חדש שייוולד,
להמשיך את הגלגל.
יש משהו שמחזיק אותי פה, וזה הלא נודע.
אני אוהבת מישהו ולא יודעת אם הוא אוהב אותי, ועד שאני לא אדע זו המשקולת שמחזיקה אותי קרובה לאדמה.
אין לי אף אחד, החברה הכי טובה שלי? לפעמים מתנהגת כמו אחת, ולפעמים בגלל זה אני סתם בודדה. כי אני אותה לעולם לא אנטוש, והיא נוטשת אותי פעמים אין ספור.
אמא שלי? אולי היא אוהבת אותי אבל היא רוצה שאהיה כמוה. מסודרת, נקייה, אחראית.
אבל אני לא כזאת.
אבא שלי בסדר פחות או יותר אבל הוא תמיד עייף מדי להכל.
אני? את עצמי אני לא אוהבת, למה שמישהו כן? אני סתם קנטרנית, שחופרת על הבעיות שלה, בנסיון לקבל תשומת לב, ולא יוצא לי.
אני מרגישה תלויה על חוט על פני תהום לפעמים…
בא לי להרביץ לחברה שלי, אבל אני חלשה מדי נפשית לעשות את זה…


תגובות (3)

מבינה כל כך את ההרגשה הזאתי. אני לפעמים כל כך בודדה שכבר אין לי כלום.
אני לא מספרת דברים לא אחד, זה מגיע רק דרך שירים או דרך יומן.
מקווה בשבילך שזה יעבור :)

17/02/2013 07:59

אני מזדהה לגמרי עם זה .. תשמעי, יש לך סיבה לחיות. יודעת למה? כי החיים זה מתנה! את צריכה לחיות אותם, לחוות חוויות. גם אם אלו חוויות לא נעימות. תחיי את החיים שלך, תתאימי את עצמך למה שמגיע, לא לשאול "למה זה קורה". תתאכזבי קצת, תתרגלי, תתאימי את עצמך, והכל יהיה בסדר. אמא שלך אוהבת אותך וגם אבא שלך וכל הורה רוצה שהילד שלו יהיה כמוהו. את לא צריכה לקבל את זה כמשהו רע זה פשוט מה שהיא רוצה. רק תביני אותה, תביני אחרים והכל יהיה בסדר :)

17/02/2013 08:14

טוב זה סיפור מוזר…
אבל אמרת שאת רוצה להרביץ לחברה הכי טובה שלך!
קדימה תעשי מה שאת רוצה!
אם את רוצה למות לפחות שתמותי שמחה…

17/02/2013 09:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך