מתוסבכת123
אין צורך לקרוא (נכתב משעמום)

בלבולי מוח ( נכתב משעמום)

מתוסבכת123 02/06/2014 699 צפיות 6 תגובות
אין צורך לקרוא (נכתב משעמום)

אם היו חיזרים באיזה צבע הם היו ? הם היו לובשים בגדים ? הם היו יותר או פחות מתקדמים מאיתנו מבחינה טכנולוגית ? היה להם ראש כזה מחודד ועינים סיניות או יפניות כמו בסרטים ?
חיזר = חי שהוא זר אז אתה שקורא אם אני לא מכירה אותך בשבילי אתה חיזר ? ואני בשבילך חיזר ? ואם היתי מכירה אותך היית נקרא חימוכר ? חימוכר הוא חי שהוא מוכר אז כל דבר שאנו מכירים מצמח-בני אדם הוא חי מוכר ? למה המציאו את סטאר וורס ?
אנשים יוכלו אולי מתישהו לנשום מתחת למים ? אנחנו נהיה מתישהו דו חיי כמו צפרדע ? אנחנו נוכל לבקוע מביצה ? אם ניתן לשבט אדם שיהיה זהה בעזרת שימוש בדי-אן-איי שלו אז מתישהו לחיים לא יהיה משמעות ?
כמה מינים של חיות יש בעולם ? יש צמח שיכול ללכת ? אם יש צמח שיכול לאכול אז יש צמח שיודע להתעטש ? אם אתה הולך לים ובונה ארמון חול זה אומר שכל החלומות שלך מתפוררים לך בידים ?


תגובות (6)

וואו זה מה שעובר לי בראש רוב הזמן..
חייזרים זה דבר מעניין..

02/06/2014 22:14

אני יכולה לענות לך לגבי הסטאר וורס:
היה מישהו, עם מוסיקות די מגניבות אבל בלי סרט שצריך אותן כמוסיקת רקע. אז הוא המציא איזה סרט, בשביל המוסיקה.
סתם, אלו סרטים די בסדר. פשוט רובם ישנים, אז יש קטעים קצת משעממים בהם.

02/06/2014 22:17

    להמציא סרטים בשביל מוזיקה עוד אפשר להעריך
    להמציא מוזיקה בשביל סרטים זה דפוק

    02/06/2014 22:19

    יש סרטים שלפעמים אני מנסה רק להקשיב לשירים שבהם, כי הסרט פשוט משעמם.

    02/06/2014 22:20

    הסרטים שיש בהם את השירים הכי טובים זה סרטים של גיבורי על… חרא סרטים אבל מוזיקה טובה. כאילו את מחכה לסוף רק כדי לראות איך קוראים לשיר חחחחח

    02/06/2014 22:25

    הסרטים שיש בהם שירים הכי טובים זה פנטזיה!
    משחקי הרעב, מפוצלים, ואפילו גוף מארח (סרט משעמם, אבל בסוף הסרט יש את השיר רדיואקטיב!)

    02/06/2014 22:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך