Lucy Koren
זה קטע ממש ממש קצר...
כתבתי את זה במהלך שיעור כתיבה יוצרת במכינה, וזה היה תרגיל כתיבת רצף מובנה- כלומר כתיבת הרצף היא על נושא מסוים, והנושא היה נקודת בלבול במכינה, ונקודה בה הרגשתי שלמה עם ההחלטה שלי ללכת למכינה, וזה מה שיצא.
יגיעו עוד קטעים כאלה.. טובים יותר או פחות, אבל הכל פה כתוב באמת מהלב.

בלבול- כתיבה יוצרת

Lucy Koren 24/10/2013 862 צפיות 2 תגובות
זה קטע ממש ממש קצר...
כתבתי את זה במהלך שיעור כתיבה יוצרת במכינה, וזה היה תרגיל כתיבת רצף מובנה- כלומר כתיבת הרצף היא על נושא מסוים, והנושא היה נקודת בלבול במכינה, ונקודה בה הרגשתי שלמה עם ההחלטה שלי ללכת למכינה, וזה מה שיצא.
יגיעו עוד קטעים כאלה.. טובים יותר או פחות, אבל הכל פה כתוב באמת מהלב.

בלבול, מחשבות, חוסר וודאות ואי אמון.. כעס, אהבה.. כנות.. תסכול..
אני חושבת שהתסכול הוא המרכיב העיקרי בבלבול. תסכול מהמסגרת, תסכול ממצב הרוח, תסכול מעצמי ומהיכולות שלי, שלא הוכיחו את עצמן.
אבל התסכול לא בא לבד, הוא בא כתוצאה ממשהו.. אולי מחוסר הוודאות לגבי הבאות, ובעקבות כך עולות שאלות רבות-
האם זה יעבוד?
האם אני מסוגלת להתמודד?
התשובה הראשונה שעולה בי- התשובה האינסטינקטיבית ביותר שלי היא "כן."
"כן, אני מסוגלת." אבל אחרי מחשבות על המצב ועל המקרה, אני מתחילה לערער ביכולות שלי.. הרי הן כשלו בעבר.. הן כבר אכזבו אותי לפני כן- אם לא, לא הייתי מגיעה למצב הזה.

אני חושבת שמה שהכריע אותי היה שדבר גרר דבר, והמקרה לא הסתיים באירוע אחד ויחיד, אלא התפרס על ימים שלמים, דבר שאף גרם לתחושה קלה של ייאוש, ולשאלות חדשות-
האם זה ייגמר בקרוב?
עוד כמה זמן עלי להילחם בעצמי?
לא היו לי תשובות, אבל למישהו אחר היו כמה בשבילי.. כאלה שלא חשבתי עליהן קודם.

שמחה ועצב התלכדו למן רגש חדש.. אולי תקווה לכך שמשהו באמת עומד להשתנות.
"דבר לא נמשך לנצח.. העולם תמיד משתנה..", וכך גם הבלבול..
ואז שוב עולות השאלות הראשונות-
האם זה יעבוד?
האם אני מסוגלת להתמודד?
"כן, אני מסוגלת להתמודד!" אני אומרת לעצמי ומחייכת.


תגובות (2)

ייא את בכתיבה יוצרת?
כיף לך, אני גם רציתי אבל אין לי איפה.. ;<
ושתדעי שזה יפה ^^
שאלות מוכרות לי… אני גם שואלת את עצמי לפעמים אותם..

24/10/2013 07:27

כנ"ל גם לי בא כתיבה יוצרת. יש לי ליד הבית, אבל לא בדקתי..
ובנוגע לקטע,
ממש יפה, וגם אני שואלת את השאלות הללו לפעמים – אז הן מוכרות לי.
אהבתי (:

24/10/2013 07:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך