זאת עם המשקפיים P:
אוקיי איך הפרק הראשון ???
את הנקודות מבט אני עושה לפי הסדר שהעלתי את הדמויות מה שאומר שהבא בתור יהיה אדי ^^
מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע תגובות גם ממי שאין לו דמות ^_^

דיג'ימון -The Shining -פרק 1 ^^

אוקיי איך הפרק הראשון ???
את הנקודות מבט אני עושה לפי הסדר שהעלתי את הדמויות מה שאומר שהבא בתור יהיה אדי ^^
מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע תגובות גם ממי שאין לו דמות ^_^

אני לא אשקר ממש התרגשתי להגיע סוף סוף למחנה .
אז נכון היה את עניין מזג האוויר המשונה אבל ממש לא התכוונתי לתת לזה לבאס אותי .
"בטח יהיו שם המון בנים חמודים !" קראתי בהתרגשות לעבר קטיה . שלא כמוני היא נראתה ממש מתוחה כאילו משהו רע עמד לקרות . "הכל בסדר ?" שאלתי אותה .
שניינו ישבנו במושב האחורי במכונית הגדולה של אבי, הוא היה באמצע שיחת טלפון מאוד חשובה לכן לא הפריע לנו .
"אני לא יודעת אני לא רגילה להיות בחברה עם הרבה כל כך אנשים " היא נראתה מתוחה כל כך שחשבתי שהיא עומדת לחטוף התמוטתות עצבים בכל רגע .
"צאי מזה קט . שרדנו את כיתה ז' , נשרוד גם את זה " חייכתי אליה . היא ניסתה כל כך לחייך אלי שזה היה החיוך הכי מאולץ שראיתי בחיי .
קטיה הייתה החברה הכי טובה שלי בעולם .די הצטערתי לראות אותה במצב כזה כי ידעתי שזה באשמתי שהיא כאן .
"אבא בבקשה תגיד להורים של קטיה לשלוח אותה למחנה שלי " התחננתי בפני אבי כמה שבועות קודם לכן . הוא עשה זאת. ולכן זו אשמתי למצב שבו קטיה נמצאת .
"בבקשה בבקשה קט אני אומרת לך שזה יהיה אדיר כל עד לא תיהיה כל היום בביתן ותקראי . תנסי להתחבר כמוני " חייכתי ו-החוותי את שתי האגודלים שלי אל גופי . היא פלטה צחקוק מתוח וחייכה עלי חיוך נינוח יותר .
"אני אשתדל אבל את יודעת שאני לא רגילה לצאת " היא הסמיקה מעט כאילו שלא ידעתי על הבעיה שלה . "אני … אני פוחדת לפשל כשיש אשים בסביבה "
חייכתי ומרפקתי את צלעותיה . "אני אשמור שלא תפשלי אחותי . ו… אני בטוחה שעד סוף הקיץ כבר יהיה לך חבר או אולי … " התכוונתי להגיד שהיו לה כמה מפני שמתחת לחנוניות שלה היא דווקא ממש יפה. אבל אבא שלי עצר את המכונית . אני וקטיה הבטנו דרך החלון וראינו המון אנשים , הורים וילדים , עומדים ברחבת דשא גדולה . אבא שלי ניתק את השיחה והביט על שניינו מעבר לכתפו .
"אני חושב שעכשיו תיהיה לנו שיחת הכנה או משהו " הוא חייך עלי ואל קטיה , שהייתה כמו ביתו שלו, ופתח את דלת המכונית .
אני וקטיה ירדנו בעקבותיו ולקחנו כל אחת את תיק הגב הגדול שלה מתא המטען .
"וואו התיק שלי כ-ב-ד-! " אמרתי ומתחתי את המילה כבד כדי להדגיש את כובדו של התיק שלי .
"מה כבר שמת בו? " שאלה קטיה שגם התיק שלה נראה כבר ,אבל לא כמו שלי .
"דברים בסיסיים בלבד . בגדים , מייבש שיער , קרם גוף , קרם ידיים , את שלושים ושלוש הלקים שלי , אחד לכל יום במחנה , את ציוד התיפוח ליום , את ציוד התיפוח ללילה למקרה שתיהיה לנו מדורה או משו , בושם או … רגע חמש בשמים אחד לכל יום חול , שמתי גם ציוד עזרה ראשונה ו…" קטיה החוצפנית בזמן שהסברתי לה על כל הדברים שהבאתי היא התחילה לצחוק כאילו סתם דחפתי דברים לתיק . הצחוק שלה הדביק אותי בין רגע ופשוט לא יכולתי לשלות בעצמי .
"בנות בוא מכאן השיחה מתחילה !" צעק אבי שכבר הגיע לדשא .
על במה קטנה מעץ עלה משהו התיק שלי נפל מידי כשראיתי אותו וידעתי שלפחות שתי לקים נשברו לי .


תגובות (9)

תמשיך

27/12/2013 11:19

אדי!
המשך!

27/12/2013 11:20

הוווו המשך D:

27/12/2013 11:23

המשך דחוף ותקרא\י את הסיפורים שלי

27/12/2013 11:24

מי זאת שמדברת?
בקשה תענו מישהייייייייייייייי או מישהוווווווווווווו

27/12/2013 11:28

אה אז אחלה זאת בר וזה הדמות שלי והוו(:

27/12/2013 11:30

אה אז אחלה זאת בר וזה הדמות שלי והוו(:

27/12/2013 11:30

וזה מושלם אז המשךךך

27/12/2013 11:30

אני יתחיל לכתוב עכשיו תפרק השני ^^
ו אנונימיתב תנשמי אחותי חחחחחחחחחחחחחחחחחח >

27/12/2013 11:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך