זאת עם המשקפיים P:
פיפול איך הפרק ??? מותח אהה ???

הפרק הבא מהנקודת מבט של אלכס ואמ.... חדשות טובות אני גיקית באופן רישמי D:

אשמח לשמועה תגובות :)

דיג'ימון -The Shining -פרק 3 ^^

פיפול איך הפרק ??? מותח אהה ???

הפרק הבא מהנקודת מבט של אלכס ואמ.... חדשות טובות אני גיקית באופן רישמי D:

אשמח לשמועה תגובות :)

קלייר גרום –

כל דיירי הביתן הביטו בשלושת הנערים שנעמדו השורה ליד הדלת .
הראשון נראה קטן וחמוד כשהבטתי בו הדבר הראשון שעלה במוחי הוא שאני רוצה לחבק אותו . השנייה הייתה הנערה שדיברה , היא נראתה קשוחה ומגניבה ,כמו משהיא שבטוח תנצח כל התחרויות של המחנה . והשלישי … טוב הוא נראה כמו איזה דוגמן ממגזין יוקרתי . עיניו היו אפורות ושיערו חום , זרועתיו היו שריריות אבל לא במידה מוגזמת והורו היה מעט שזוף אבל במידה מושלמת.
"למה המדריך לא קרה בשמותכם קודם ?" שאלה הנערה ששמה היה קטיה , בבישנות יתר יש לציין .
"הכל הודות לאמא המאאגניבה שלי "חייכה הנערה וגירדה את אחורי ראשה בעצבנות שהחיוך לא יורד מפניה . כולנו הבטנו בה כלו מבינים על מה היא מדברת . " אמא שלי לא מצאה את המחנה אז היא התקשרה לאמ… חבר וותיק והוא הסביר לה . מייק ורוי איחרו באשמתי " היא חייכה בהתנצלות . הילד הקטן והמתוק כבר רץ לתפוס מיטה בזמן שהדוגמן התקדם לאיטו אל המיטה האחרונה בביתן .
"כמו שאמרתי כבר אני ניילה . " היא הוסיפה .
"רוי . מה קורה? " אמר הדוגמן וחייך אל כולנו . "הקטנצ'יק הזה שם הוא מייק " הוא המשיך והצביע על הילדון שהתרווח על מיטתו . כל הילדים היותר "וותיקים" הציגו את עצמם בפני החדשים ואחר כך השתררה שתיקה שהייתה מעיקה מעט .
"אז מה אנחנו אמורים לעשות עשיו ?" לא הפנתי את השאלה למשהו מסוים .
"אני חושבת שלחקות עד שיקראו לנו או משהו " אמרה בר במשיכת כתפיים .
זה יכול להשמעה מוזר אבל עם כל השעמום הזה ממש שמחתי לשמועה צעקות מחוץ לביתן .
"מה קורה פה ?" שאלו רוי ואלכס יחד . הם נעצו אחד בשני מבטים נוקבים רק לרגע וכאילו חלפה במוחם אותה מחשבה הם זינקו ממיטותיהם ורצו לכיוון דלת הביתן .
"מה לעזא…?!" פלט רוי . "
"מה קורה ?" שאלתי אחרי שהשניים פשוט נשארו עם המבטים תקועים אל מחוץ לדלת .
"סופה …. סופת שלג " כשאלכס סיימם לומר את המילה הכל כך לא הגיונית הזו כולנו שמנו את החריקות מתחת לרצפת הביתן . ממש כאילו …. כאילו נתקו אותו מה….
"מה עושים ? " שאלה קטיה את השאלה שכולנו שאלנו בלב . למרבה המזל נראה כאילו הרצפה עצמה לא ההתותת אבל מה שכן היא אכן יצאה ממקומה באדמה .
"טוב … כולם תתקבצו במרכז … או אולי … תתקבצו בצדדים ותצמדו לקירות " אמר אלכס . "בר את רצינית ?!" הוא שאל כאשר ראה אותה מצמידה את תיקה הגדול אל הקיר לצידה . היא הבינה את המסר והניחה את התיק על המיטה כשהיא ממהרת להגיע על הקיר הקרוב . הבטתי באלכס ראיתי שהבעת פניו נרגעת מעט כאשר הוא ראה שכולם דבוקים לקירות . לאחר דקות ארוכות שנראו כמו נצח זה קרה , הביתן נתלש סופית מהקרקע וממש עף בעביר . כולנו צרחנו ללא יוצא מן הכלל . זה היה כמו רכבת הרים רק הרבה הרבה יותר מפחיד (ובלי חגורות בטיחות ) .
כשכבר הרגשתי שאני עומדת להתעלף הביתן צנח בחוותה על הקרקע וכולנו התמותתנו על הרצפה.


תגובות (4)

לא רוצה זה מושלם ואת ממשיכה עכשיו ואני במתח וזה מושלם כבר אמרתי טוב להיתר אות ניפגש בפרק הבאאאא

28/12/2013 04:48

מסכימה. זה מושלם.
המשך!

28/12/2013 04:50

די נו אתם לא מבינות איך אתם עושות לי טוב שאתם אומרות את זה ^_^

28/12/2013 04:52

אין מה לעשות א פשוט שומעת את האמת(:
אם את רוצה אני יכולה לכתוב ב׳רציתי להוסיף׳ אצלי קישור לסיפור(: כי הוא מדהים ומעניין וקצת צר לי שלא הרבה קוראים.
וחו מזה אם את ממשיכה לפי מספר תגובות – אז שהם יעלו מהר מהר ולעלי פרק כל דקה! חחחחחחחח

28/12/2013 09:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך