זאת עם המשקפיים P:
פיפול ווצאפ ? איך יצא הפרק ?

רק לידע כללי . כאילו לא שאני לוחצת או משהו אבל עם תגיבו יותר זה יתן לי יותר מוטיבציה להמשיך ^^
אשמך לשמועה שאלות תענות מענות וכו ... ^_^

דיג'ימון -The Shining -פרק 4 ^^

זאת עם המשקפיים P: 28/12/2013 1110 צפיות 3 תגובות
פיפול ווצאפ ? איך יצא הפרק ?

רק לידע כללי . כאילו לא שאני לוחצת או משהו אבל עם תגיבו יותר זה יתן לי יותר מוטיבציה להמשיך ^^
אשמך לשמועה שאלות תענות מענות וכו ... ^_^

אלכס ריידר – ("עולם מוזר כולו ש…. לך ?" )

חוץ מרוי שעצבן אותי מהרגע הראשון שראיתי אותו כולם בביתן נראו דווקא בסדר ואפילו התחלתי להאמין שיהיה נחמד לבלות איתם בקיץ ואז … אז הגיעה הסופה והרגשתי כאילו סוף העולם הגיעה .
העניין הוא שזו לא הייתה סופת שלג רגילה היא הייתה גם טורנדו שהעיף את כל הביתן אל לקום לא ידועה .
אני לא יודע מה מה קרה אחרי שהביתן הגיעה לקרקע . נדמה לי שכולם התעלפו או משהו . מה שבטוח הרגשתי זוועה אחרי שהתעוררתי מההתעלפות המטופשת הזאת .
"מה לעזאז….?" שאלתי ושפשפתי את ראשי .
"איפה אנחנו ?" שאל קול קטן , לקח לי זמן להבין שזה היה מייק , הקטנצ'יק הזה באמת היה חמוד .
"אני לא יודע . כולם בסדר ?" שאל לא אחר מאשר רוי . "כל מי שבסדר שישמיע סימן חיים " הוא אכריז אחי זמן מה . כולם פלטו אנחות ואנקות .
"נראה לי שכולם בסדר " אמרתי ויישרתי מבט נוקב על הוד חתיכותו . "נראה לי שכדי שאבדוק את השטח " אמרתי . התרוממתי בקושי ופסעתי אל עבר הכניסה לביתן .
"אני אבוא איתך " שמעתי את קולו הזחוח מאחורי . לא היה שום טעם התווכח פשוט משכתי בכתפיו יצאתי דרך הדלת אל …. אל מה בדיוק ?
"מה קורה כאן ?" שאל רוי שראה שעצרתי קצת מחוץ לביתן . גלגלתי את עיניו לעברו והוא כבר הבין למה עצרתי .
"זה ממש לא אזור המחנה " אמרתי את המובן מעליו .
השלג שירד כיסה ממש את הכל אבל זה לא היה ה-הכל של המחנה . היינו במקום אחר מוזר ברמה שלא תאומן . עצים טרופים היו מכוסים כולם שלג לבן שממש סינבר את עיניו באור השמש שזרחה מעליו כאילו שלפני רגע ממש לא הייתה פה סופת טייפון-שלג .
"אתם חייבים לראות את זה " קראתי לחבריו לביתן בתקווה שהם כבר התעוררו .
"וואו " קראו כולם ביחד .
"וואו " אמרה ניילה אחרי כולם . רק שהיא לא הביטה בשלג או בעצים היא הביטה בשמיים . "זה לא … איך קוראים לזה ?" כולנו הבטנו אל השמיים .
"זה זוהר צפוני . יכול להיות … יכול להיות שההוריקן העיף אותנו לקוטב הצפוני ?" שאל אדי ונראה די המום מהמצב .
"לא יכול להיות …. נכון ?" זה באמת לא היה הגיוני . המשכנו להביט בזוהר כמו חבורת סתומים אבל לא הייתה ברירה הוא היה מהפנט , אבל ממש מהפנט .
ואז לאחר זמן לא ידעתי מה הוא נורו אורות מוזרים מהשמיים ישר אלינו . אלה היו ממש שמונה קרני אור שממש פגעו בכל אחד מאיתנו וזה היה … כל כך נעים . כאילו טבלתי באמבטיה של שוקולד חם ומתוק . כאילו … אני לא יודע זה היה ממש נעים .
"מה זה היה ?" שאלה בר , קולה היה מעט מנומנם .
"משהו מדהים " ענתה לה קטיה ישנונית גם היא .
ואז …. אז קרה הדבר שסיכם את כל היום המטורף הזה .


תגובות (3)

תמשיכי

28/12/2013 09:50

הם קיבלו דיג'ימונים! D:

28/12/2013 10:07

תמשיכי! נדיר נדיר ושוב נדיר

28/12/2013 11:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך