זאת עם המשקפיים P:
ווואאאוווווו פרק חמש אנשיםם ^^
איך הפרק ? אני חושבת שהתאורים שלי לא ברורים זה נכון ? והיי אף אחד לא פנה עלי עדיין בקשר לשותפה ככה שהמשרה עדיין פנויה חברות :)))
אשמח לשמוע (או לקראו ) מה אתם חושבים ^_^

דיג'ימון -The Shining -פרק 5 ^^

ווואאאוווווו פרק חמש אנשיםם ^^
איך הפרק ? אני חושבת שהתאורים שלי לא ברורים זה נכון ? והיי אף אחד לא פנה עלי עדיין בקשר לשותפה ככה שהמשרה עדיין פנויה חברות :)))
אשמח לשמוע (או לקראו ) מה אתם חושבים ^_^

ניילה הוקינס –

אוקיי אז לא רק שהיום הזה התחיל בצורה דפוקה עם האיחור למחנה והכל עכשיו גם צנחתי אל מותי לתוך תהום שפתאום נפערה באדמה . מוזר אהה?
העניין הוא שיותר מאשר פחדתי על עצמי פחדתי על מייק . הוא נראה מוזר מאוד כשהתעורר אחרי הסופה .
אז זה נכון , כולנו צנחנו אל מותינו אל תוך התהום חסרת התחתית וצרחנו בכל הכוח , כולל את אלכס שנראה במבט ראשוני כבעל קור רוח ואדישות מוחלטת . הרגשתי שכל הגוף שלי עולה בלהבות ובאותו זמן כאילו אני צוללת עמוק אל תוך מי קרח זה היה מטורף . לרגע אחד בודד ויחיד ממי יכולתי לראות את העולם כאילו הוא בעצם נמצא על מסך מחשב מיושם מה שככל הנראה היה תוצאה של השיגעון החדש לי .
ואז כמו שהבור נפתח והתחלנו לפול אל התהום ,פתאום הבחנתי בקצה של אור , קצה של אור שהפך פתאום לאדמה ואז … אז נחתנו כולנו אל מעין משטח ספוגי ומוזר , לרגע השתרר שקט ומור לא פחות מכל מה שקרה עד עכשיו ואחריו שמעתי את הבכי המוכר של מייק .
"זה בסדר קטנצ'יק , אנחנו … " רוי ניסה להרגיע את מייק אבל מהביט בי במבט שואל .
"אנחנו נצא מפה אנשים פשוט צריך … לטפס למעלה " אמר מר מנהיג הלא הוא אדון אלכס .
"איך בדיוק נתפס למעלה גאון , ראית עד כמה זה גבוה " ענה לו רוי , הוא התחיל להיות מעוצבן .
"לפחות אני מנסה להציא פתרון כל שהוא במקום … אהה כן לא עשית כלום " אמר אלכס בהתיפיפות .
"חתיכת …." התחיל רוי לומר והרים את אגרופו באוויר . גם אלכס נראה מוכן להתקיפה .
"חבר'ה זה לא הזמן כולנו עצבניים אבל …. די זה לא עוזר לאף אחד " אמרה בר . רוי ואלכס הביטו בה ונראה היה ששניהם הבינו את הרמז ונרגעו .
"אני מסכימה עם נוני " נשמע קול קטן . כולנו הבטנו סביב מופתעים . יש כן ככל הנראה ילד קטן ובטח יש לו הורים מה שאומר שאולי יש עיר בסביבה .
"כן לוקומון צודק תפסיקו לריב " אמר עד קול קטן . בסדר לא ידעתי מה זה לוקומון אבל היו פה כבר שני ילדים .
"אוקיי ילדים אתם יכולים אולי לצ…." לפני שסיימתי לדבר הרגשתי שמשהו משכיב אותי על הרצפה הספוגית .
"היי אני טנאמון " במקום ילד מה שנחת עלי היה יצור ורדרד עם אוזני חתול ירוקות וזוג כנפיים .
"אתה … אתה נראה כמו בובה שזוכים בה ביריד " אמרתי כי לא מצאתי משהו טוב יותר לומר .
"בובה ביריד זה טוב נכון ?" הוא שאל וחייך חיוך רחב . לא יכולתי שלא לרצות פשוט לאכול אותו . הוא היה כל כך מתוק .
"ברור שזה טוב " חייכתי . מזווית העין ראיתי שגם שאר החבורה קיבלה יצורים מוזרים שריתקו אותם על הרצפה .
"אז אמ …. טנאמון מה … מה אתה ?" שאלתי בחשש לפגוע ברגשותיו של היצור המתוק .
"אנחנו הדיג'ימונים " הוא חייך בגאווה .


תגובות (14)

טנאמוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן *_*
אני חולה על טנטומון (הדיג'ימון של איזי\קושירו מהעונה הראשונה של דיג'ימון)
ויאייי ניילה D:

29/12/2013 10:31

ווואייייי אני מאוהבת בו והקול שלו בעברית מזה חמוד למות פשוט חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XD

29/12/2013 10:33

אני אשמח להיות שותפה לכתיבת הסיפור :)
דרך אגב מושלם!

29/12/2013 10:35

יאיייייייייייייייייייי עוד אחת שראתה דיג'ימון! DD:
ביפנית עשו לו קול מוזר ועבה כזה, בעברית זה כלכך חמוווווווווווווווד

29/12/2013 10:37

אויי אחותי שלחי לי מייל ^^

29/12/2013 10:37

די זה נדיר אמן הלוואי תרשמי היום עוד פרק!!!

29/12/2013 10:38

דיי הייתי רואה את זה בתור ילדה כשהייתי חוזרת מהבצפר בחורף שיואוו איזה נוסטלגיה אני מתה XD חחחחחחחח

29/12/2013 10:39

שהייתי פיצית הייתי רואה את זה מקלטת והייתי מתחילה לפנטז שאני אגומון וכאלה XD

29/12/2013 10:42

אה אה ותעשי פרקים יותר ארוכים במיוחד עכשיו שלא הכול מובן ומובהר(: כי זה קצת קצר(:

29/12/2013 10:42

חחחחחחחחח כן הוא מוש ברמה למרות שאני יותר אוהבת את אמ… אני לא יודעת איך קוראים לו ( הדיג'ימון של ג'ו שלמי שלא שמם לב הוא די העתק של קטיה ) הוא ממש ממש ממש ממש ממש חמודי <3
ובקשר להערתך אנונימיתב אני ישתדל לעשות פרקים יותר ארוכים ותדעי שזה ממש מרגש אותי שנכנס לעלילה זה ממש חלומו של כל סופר ^_^

29/12/2013 10:56

חחחח יא נסיכה! סבבי ושמתי קישור לסיפור באחד הסיפורים שליי

29/12/2013 11:29

יאאא חיים שלי תודה תודה תודה :))

29/12/2013 11:44

המשך! אני הולכת לראות את הסדרה בוי או די!

29/12/2013 11:45

לדיג'ימון של ג'ו נראלי שקוראים גוממון או משהו דומה..

01/01/2014 05:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך