זאת עם המשקפיים P:
איך הפרק ??. מקווה שהוא מספיק ארוך ^^

טוב אז משהו חשוב שאני רוצה להבהיר אנונימיתב הקדשתי את הפרק בשבילך עד לפני שראיתי את התגובה שלך באמת תודה ^_^ הקדשתי אותו פשוט בגלל שביקשת ואת כזה נלהבת כזה וזה עושה לי טוב לקרוא את התגובות שלך אז באמת באמת תודה :)))

וזה שהפרק מוקדש לאנונימיתב לא אומר שכל השאר לא צריכות להגיב אני באמת שמחה לשמוע תגובות ופעם הבאה אני יקדיש פרק למשהו אחר ^^

דיג'ימון -The Shining -פרק 6 ^^ (מוקדש לאנונימיתב )

איך הפרק ??. מקווה שהוא מספיק ארוך ^^

טוב אז משהו חשוב שאני רוצה להבהיר אנונימיתב הקדשתי את הפרק בשבילך עד לפני שראיתי את התגובה שלך באמת תודה ^_^ הקדשתי אותו פשוט בגלל שביקשת ואת כזה נלהבת כזה וזה עושה לי טוב לקרוא את התגובות שלך אז באמת באמת תודה :)))

וזה שהפרק מוקדש לאנונימיתב לא אומר שכל השאר לא צריכות להגיב אני באמת שמחה לשמוע תגובות ופעם הבאה אני יקדיש פרק למשהו אחר ^^

מייק טרנר –

ההרגשה המוזרה לא נעלמה גם אחרי שפגשתי את טירימון . כלומר הוא באמת היה מגניב , כמו בובה מדברת מאיזה יריד והקול שלו נשמע כאילו הוא שאף המון הליום והוא היה מתוק וגם חימם לי את הצבר כשהוא התיישב עליו אבל …. פשוט הרגשתי מוזר .
כל הגדולים כאילו שכחו איפה אנחנו ,אפילו רוי ואלכס שחו מהמריבה הבאמת טיפשית שלהם היו עסוקים בלהשוויץ איזה דיג'ימון יותר מגניב .
"מה קרה לך מייק ?" שאל אותי טירימון ויישר עליו מבט אם עיניו השחורות .
"מה זה המקום הזה ?" עניתי בשאלה .
"זו ארץ דיג'ימון . אתה לא אוהב אותה ?" היה נראה כאילו הוא הולך לפרוץ בבכי .
" בטח שאני אוהב " אמרתי כדי להרגיע אותו . "פשוט … משהו לא מסדר לי זה הכל " אמרתי עדיין מנסה לחשוב . לחשוב איך לכל הרוחות הגענו למקום הזה ואיך נצא מפה .
"היציאה לא למעלה נכון ?" שאלתי את טירימון אחרי זמן מה , התוכנית של אלכס נשמע כל כך טיפשית .
"אני לא יודע אף פעם לא יצאתי ממנה " אמר טירימון בפשטות .
"אז מה עשית עד עשיו ?" שאלתי .
"חיכיתי . חיכיתי לך " הוא חייך . הכל היה מוזר לגמרי איך הוא ידע שאני אמור להגיע , שאנחנו אמורים להגיע . התכוונתי להמשיך לשאול את טירימון עד שאלות ובדיוק ראיתי שהוא נרדם . ליטפתי בזהירות את ראשו הקטן והכתום , הוא התענג על מגע ידי והמשיך לנמנם .
"חבר'ה בואו הנה "קרא אלכס שעמד לא רחוק ממני . ראיתי מזווית עיני את רוי צועד באי רצון כשלידו צועד דוב קטן ולבן . "בסדר בואו נראה מה יש לנו עד עכשיו . יש לנו חברים חדשים ומגניבים דיגיטל משהו …"
"דיג'ימונים "תיקן אותו נשר שחור לגמרי שנח על כתפו .
"כן דיג'ימונים . עכשיו מה שאין לנו זה מושג כלוש למה אנחנו כאן ואיך יוצאים מפה . אני מצאה שנוציא טלפונים ניידים או משהו ונבדוק עם יש קליטה . " אלכס נראה מבולבל בדיוק כמו כולנו . לי אישית לא היה טלפון נייד אבל כל הילדים הגדולים הוציאו את שלהם ו…
"מה קרה לאייפון שלי ?!" קראה בר , היא נראתה מזועזעת . במקום אייפון נח בידע מעין מכשיר מוזר הוא נראה מעט כמו נגן מוזיקה או משהו בסגנון . המכשיר של בר היה בצבע אדום אבל במקום כל טלפון אחר היו מכשירים דומים הצבעים שונים .
"מה הדברים האלה ? " שאלה ניילה ולחצה כמו מטורפת על כל הכפתורים יחד . פתאום המכשיר שלה הגיב .
"מה לעזאז… " אור בקע מי המסך של המכשיר , אולי דמיינתי את זה אבל נראה כאילו העולם כולו החשיך לזמן שהאור יצא מהמכשיר המוזר .
"דיג'יגורלים יקרים -" הקול היה מוכר לי בצורה מטרידה ועל פי הפרצופים של כולם יכולתי לראות שהוא מוכר גם להם "- אנה השתמשו במתנות ….. " הקול היה מקוטע ורעשים סטטים נשמעו מכל עבר "… העולם הדיג'יטלי בידכם …. " האור כבה והמסך החשיך .
"זו רק אני או ש… " התחילה קיטה להגיד .
"זה היה המנהל של המחנה ." הכריזה קלייר בפתאומיות . כולנו הבטנו בה כלא מבינים , אנשים ודיג'ימונים . " אני בטוחה שזה היה הוא , אני לא שוכחת קולות זה מה שבטוח . " האו נראתה בטוחה .
"בסדר בסדר בסדר נניח שזה היה הוא -" התחיל רוי לומר .
"וזה היה הוא " קטע אותו קלייר .
"בסדר מה אנחנו אמורים לעשות לא שמענו חצי מההודעה הזו , אנחנו לא יודעים מזה דיג'יגורלים או מה המקום הזה בכלל אנחנו צריכים למצוא דרך לצאת מפה כמה שיותר מהר לפני שידאגו לנו בבית " רוי נראה עצבני וידעתי שהנוכחות של אלכס לא שיפרה את המצב .
"מה אתה רוצה שנעשה נתעלם מההודעה אנחנו חייבים לעזור . נראה לי שהגורל של העולם הזה בידיים שלו או משהו כזה " אמר אלכס .
"אלכס זה לא הזמן לריב " אמר הנשר של אלכס .
"כן זה לא מתאים עכשיו " הסכים הדוב של רוי .
"אוקיי הגיע הזמן שהבנות יתפסו פיקוד , עושים עצירה ללילה . בבוקר נחליט מה עושים עכשיו אלכס אתה הולך לחפש מים רוי אתה הולך להביא עצים למדורה כל השאר בודקים איזה אוכל אפשר להשיג במקום הזה " נראה היה כאילו בר מסוגלת לפקח מצויין על העניינים . רוי הלך לצד אחד ואלכס לצד השני שנייהם לא העזו לחלוק על דעתה של בר . "ככה עושים את זה " חייכה בר לעצמה . כולם התפזרו וחפשו אוכל משהו אמר לי שיהיה ממש מסובך לצאת מכל התסבוכת הזאת .


תגובות (3)

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/12/2013 12:17

מהמם תמשיכי! !!!!!!!!!

29/12/2013 13:37

יא אחות תני כיףףףף
ופשוט כי אני לא יכולה להתנתק, תמשיכי(:

30/12/2013 07:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך