היסטוריה

נועה 26/02/2012 884 צפיות 2 תגובות

•היסטוריה•

חשבתי פעם על שיעור היסטוריה, כמה דברים יכולים להיות טמונים בארבעים וחמש דקות. כמה סיפורים מתגלים פתאום, דברים שאין לעלות על הדעת, אפילו בעולם מושחת שכזה.
ניסיתי לדמיין את עצמי באחד מן התקופות האלה של ההיסטוריה שלנו, ו.. בואו נאמר שלא הייתי צריך לעשות זאת כי כשאני מדמיין אני גם נסחף וכשאני נסחף אני אומר דברים, ובקול- כמעט צועק. ו.. עשיתי את זה באחד מן השיעורים של המורה שושה כשהיא סיפרה לנו על המאה ה-19. זה היה מרדים ביותר, אבל אמרתי לעצמי; נו, טוב אולי המאה ה-19 לא הייתה כזאת משעממת, אז ניסיתי להקשיב למורה- באמת שניסיתי. זזתי לכל כיוון כדי לא להירדם, חברים שלי הביטו בי במבט של; "מה עובר עלייך?" ולבסוף, זה קרה. נרדמתי בשיעור היסטוריה!
ו.. זוכרים שאמרתי שכשאני מדמיין אז אני נסחף? אז בשיעור היסטוריה זה קרה. דמיינתי, או יותר נכון חלמתי שאני נמצא בתחילת המאה ה-19, ו.. כנראה שהמאה ה-19 לא הייתה כזאת משעממת- התהלכתי לי באחד הרחובות השוממים בצרפת (בדמיוני כמובן) ורציתי אופנוע- כאבו לי נורא הרגליים- ופוף! הופיע מולי אופנוע (לא יפה במיוחד, בכל זאת אני נמצא במאה ה-19) לא היה שם אף אחד, אז עליתי עליו.
אחר כך הגעתי לרחוב דיי מוזר, אנשים הלכו ושבו, שבו והלכו. לא הבנתי מילה ממה שהם אמרו.
ואז בשנייה, הגיע הלילה- ואז הבנתי, "?I'm I dreaming" כנראה שכן. ואם אני חולם אני יכול לעשות מה שיעלה על רוחי. אז.. חיפשתי חנות מוזיקה (בתקווה שיש אחת כזאת) ותאמינו או לא, מצאתי! היו עליי כמה שטרות של כסף (כסף מישראל אבל איכשהו הצלחתי להחליף אותו בכמה פרוטות של אירו) וקניתי.. קניתי משהו שנקרא – פונוגרף? – מוזיקה קלאסית שמעתי- בפעם הראשונה בחיי.

החלום שלי התקדם במהירות הבזק ומצאתי את עצמי בארצות הברית באמצע מלחמת האזרחים האמריקאים- גם אני לא הבנתי מה אני עושה שם אבל, בואו נזרום עם החלום הזה עד לאן הוא יכול להגיע?
דווקא היה מאוד מעניין לעמוד בצד ולראות כיצד לחמה הקונפדרציה על עצמאותה מארצות הברית- היה מעניין, בניגוד לשיעורים של המורה שושה שזה שיעמום אמיתי..
ואז הייתי בעוד כמה וכמה מלחמות היסטוריות- היה אפילו מלחמה אחת שאני עזרתי ונלחמתי גם, באמת. (ואני לא צוחק)

ואז.. איי איי בדיוק כשהסתיימה המאה ה-19 נכנסתי לתוך המאה ה-20. ותנחשו מה? מצאתי את עצמי משתמש בתנועות יד משונות למדיי, צועק בקולי קולות והמבטים של כולם מופנים כלפיי.. ובואו נאמר שזה לא היה נעים במיוחד, כי לא רק שיצאתי דפוק, אלא גם חטפתי על "התנומה" הקצרה הזאת שלי בשיעור היסטוריה.. (750 פעם- "אין להירדם בזמן\ מהלך שיעור היסטוריה -נקודה!") ואף אחד לא עזר לי לכתוב את זה.. טוב, איך אומרים במצבים כאלה- "נרדמת, חטפת"

בכל אופן, שיעור היסטוריה יכול להיות נורא נורא מרתק (במקרה שבית הספר שבו אתם לומדים לא בוחר לכם בתור מורה להיסטוריה את -שושה)
הדבר היחיד שרציתי שישאר איתי היה- הגרסה הישנה של ה- MP שזה כמובן ה- פונוגרף.. חבל שהוא נשאר במאה ה-19..
מוזיקה קלאסית לא הייתה מזיקה לי עכשיו..


תגובות (2)

נועה יקיירתי
התעלית על עצמך הסיפור מדהים ותנחומי על המורה להיסטוריה ☺☺☺☺☺☺ תמשיכי בבקשה ממני ♥ בקי♥

26/02/2012 12:00

היי נועה המתוקה שלי

אנא תמשיכי לכתוב אני אוהבת לקרוא את היצירות שלך !!!!! מאחלת לך חג פורים ואם תתחפשי למלכת אסתר בטוח ניפגש חחחחחחח בפורים צוחקים נכון ??? אז נצחק בכיף תודה ממני בקי ♥♥♥

05/03/2012 13:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך