סיפורונת
סתם היה לי משעמם אז כתבתי :)

המכונה שבפינה …

סיפורונת 28/05/2012 646 צפיות אין תגובות
סתם היה לי משעמם אז כתבתי :)

בשכונה אצלנו, לפני כשבוע, התקינו מוכנה מוזרה בפינת הרחוב . אף ילד לא התקרב לשם, היו שמועות שבתוך המכונה יש משהו שהורג את המוח שלך, וכל ילדי השכונה האמינו לזה ולא התקרבו לזה אפילו . יום אחד התאספו הילדים ורצו לשחק אמת או חובה . הם התיישבו על הדשא במעגל אחד גדול, הם היו דיי הרבה ולכן המעגל הגדול . באמצע הם שמו בקבוק וכל אחד בתורו הגיע למרכז המעגל וסובב את הבקבוק . כשיצא לאיתי לשאול את גלית הוא שאל אותה "אמת או חובה ?" והיא רק הסמיקה ואמרה "שיהיה, אמת" והוא חייך מרוצה ואמר "אמת שאת פוחדת מהמכונה שבפינה?" . איך לומר – גלית הייתה "הבן" בחבורת הבנות, היא הייתה אמיצה ושיחקה במשחקי בנים, ולא פחדה משום דבר, אבל כולם הסתקרנו לדעת האם היא פוחדת מהמכונה שבפינה …
גלית השתתקה, מה היה לה לומר ? . "לא" ענתה גלית ושתיקה השתררה בין כולם . "איך לא ?!" קרא כולם המומים, אין מצב שהיא לא פוחדת מהמכונה שבפינה ! . יואב קם ממקומו וקרא "אם את לא פוחדת מהמכונה – בואי ותראי לכולם איך את משתמשת במכונה ! " . גלית קראה "אווקי – אני מוכנה !" . כולם הלכו בעקבותייה לסוף הרחוב, שם עמדתה המכונה הגדולה והמפחידה .
כולם התלחשו ביניהם, אף אחד לא האמין שהיא תתחיל לשחק בזה, היא בטוח פוחדת ! ולהפתעתם, פתאום ניצבו על יד המכונה אופניים ירוקים …
גלית צחקה ואף אחד לא הבין למה היא צוחקת "מה קרה לכם חברים ?! זה התל אופן החדש של תל אביב !" .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך