הנסיך הקסום שלי ♧♡♤ הסבר מפורט

Love037 05/01/2017 613 צפיות 2 תגובות

אז ככה הבטחתי לספר לכם על המשפחה שלי זוכרים אז ככה שני האבות שלי עובדים במשרות מכובדות
אבא שלי {קוראים לו לואי} והוא בן 40 הוא עובד בעריכת דין הוא עורך דין מכובד בעל שם עולמי הוא מתאמן 6 ימים ברצף בחדר כושר הוא יפה תאור חכם וחמוד יש לו גוף חטוב שרירי ובוער אש. יש לאבא שלי עיניים בצבע תכלת שמיים ושיער בצבע ברונטי בהיר עם גוונים בצבע אפור מטאלי .
אבא שלי {קוראים לו ליאם} הוא בן 42 הוא מתאמן ברציפות 8 פעמים ביום בחדר כושר פעמיים בסופ"ש והוא עובד בתור רופא עור ומין בבית חולים פרטי ובעל דיפלומה חזקה, <רופא מין לגברים בלבד הוא חתיך בטירוף יש לו גוף שרירי וחטוב ולוהט אש יש לו אופי מדהים אישיות נערצת הוא מתוק ניפלא ונהדר .
עכשיו שני האחים שלי .
ג'ייקוב ~ הוא בן 18 האח האמצעי הסנדוויץ' הוא עומד לסיים את התיכון בהצלחה אדירה ומטאורית הוא משחק בנבחרת הכדור העף המובחרת של התיכון שלו והוא הקפטן הוא חכם חרוץ מקסים עם זאת הוא לפעמים מרגיז ומעצבן יש לו את הקטע הזה שלהגיד 17 אלף פעם את אותה המילה אחרי שכבר הבינו וזה יכלו לשגע את הבנאדם ובכל האישיות הססגונית שלו הוא חתיך לא מהעולם הזה יש לו קוביות בבטן התחתונה וחזה שרירי ועיניים בצבע כסוף ושיער בצבע חום אדמה כהה וצבע עור ירחי וכוכבי
ג'קסון הוא בן 22 הוא האח הכי גדול הבכור הוא עובד במוסך פרטי מוסמך ואיכותי יש לא אופי ויופי מדהימים הוא אמין נבון טוב לב ומותק של טופי עם זאת הוא טרחן ונבח הוא כל הזמן מקטר ומתלונן מהערב עד הלילה בלי סוף בסך הכל הוא בנאדם ניפלא ונהדר .
וטומי האחרון חביב הוא בן 13 לומד ביסודי עדיין ילד קטן, חמוד ומקסים שקדן קפדן ריגש ביישן ותחמן עם הוא נודניק ודברן אמיתי.


תגובות (2)

אני לא יודעת מאיפה להתחיל אפילו… אין מספיק סימני פיסוק, הדמויות נראות לי ממש שיטחיות, בדרך כלל מציגים את הדמויות כחלק מעלילה מסויימת, ובחלק הראשון שהעלת התחביר בו אתה מציג את התלמידים החדשים היה תחביר מוזר וממש לא ברור. אולי כדאי שתנסה לקרוא קצת קטעים שכותבים אחרים כתבו או ספרים לפני שתמשיך, נסה להפוך מדיבור יום-יומי לכתיבה ספרותית.

05/01/2017 14:46

    תודה רבה על תשומת הלב שלך אני אשקול זאת ברצינות מבטיח לך

    05/01/2017 15:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך