^-^Your Death
סורי שוב, ואני אשמח אם תגיבו!

הרשמה לסיפור חדש+הפתעה ;)

^-^Your Death 14/05/2014 1060 צפיות 22 תגובות
סורי שוב, ואני אשמח אם תגיבו!

———–הקדמה———-
אז זאת ההפתעה… אין הקדמה
את ההקדמה אתם תעשו, ואני
אבחר את ההקדמה שהכי אהבתי.
ובנוסף לזה אשמח אם תביאו לי דמויות,
או דמות אחת לדוגמא.
פרטי הרשמת הסיפור:
שם:
שם משפחה:
גיל:(אני מעדיפה בגילאים 15-19)
מין: זכר/נקבה (אם לא זה ולא זה.. לא יודעת O_O)
הורים: שם אמא- שם אבא- (אם אין אז לא)
מראה:
אופי:
רקע:
עבר מפוקפק/משהו בסגנון: (אם אין אז לא)
משהו מיוחד על הדמות: (אם אין אז לא)

טוב זה יהיה מעצבן אם אני אתנצל אז זה,
שלא כתבתי מלא זמן וזה, אבל יש לי יותר סיבות
ממה שאתם חושבים אז, מצטערת בכל זאת ^_^


תגובות (22)

שם- אדריאן קולטר.
גיל- 16 וחצי.
מין- נקבה.
הורים- יש לה אמא ואבא מאוד נוקשים, חשוב להם שהיא תצא מחונכת ומלומדת כמוהם(הם רואי חשבון בכירים).
הם אוהבים אותה יותר מהכל אבל לפעמים קצת מעיקים עליה.
רקע- היא ילדה מאוד עקשנית, עומדת על שלה, תמיד חייבת להגיד את המילה האחרונה.
היא קנאית לפרטיות שלה.
הרבה מתחילים איתה אבל היא מנפנפת אותם-סטייל הסוררת כזה..
מראה- שיער חום אגוז ארוך, חלק ומדורג. עיניים ירוקות חתוליות מהממות.
גבוהה ורזה, תמיד תתלבש הכי יפה והכי יקר.
יש לה חולשה לנעליים – כל סוגי הנעליים.
עבר מפוקפק- פעם היא גנבה שוקולד מהמכולת נחשב? חחחחחח.
משהו מיוחד- היא מסוגלת לגרום לך להתאהב בזכות העיניים שלה, כל מי שאי פעם הסתכל לה עמוק בעיניים, נפל שדוד לרגליה.

המון המון בהצלחה בכתיבת הסיפור!!
מקווה שתכניסי את הדמות שלי..
אוהבת המון,פירפיר.
ואשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי עליו :))

14/05/2014 16:57

    חחחח (השוקולד נחשב ^_^) מוסיפה, ותודה ;)

    14/05/2014 16:59

שם: דניאל
שם משפחה: ברניז ( זה כן שם משפחה, בדקתי )
גיל: 16 וחצי
נקבה כמובן
מראה; שיער שחור שנראה תמיד רטוב קצר עד הכתפיים גלי אבל יפה מאוד, עיניים כחולות עור חיוור, נמשים שכמעט ואי אםשר לראות. היא מאוד רזה ודי משוויצה בזה, היא תמיד לובשת חןלצות בטן או מכנסיים קצרים אבל היא לא פרחה בכלל. היא די שרירית ודי מפותחת.
אופי; צינית ודי מגעילה לאנשים שלא אכפת לה מהם היא תמיד יורדת על כולם אבל ברגע שאתה חבר שלה או מישהו שקרוב אליה היא תגן עליך בלי להתחשב בשום דבר אחר ותקריב את עצמה למענך. היא שמה פס על חוקים ועל מבוגרים ולא אכפת לה משום דבר. היא אוהבת לדבור מוסכמות ולהרוס לאנשים. היא די מרושעת אם היא תצטרך היא תוכל להרוס לך את הכל.
הורים: אמא שלה התגרשה צאבא שלה כשדניאל נולדה והחליפה אבות בקתב היא תמיד הייתה ענייה וגם עכשיו היא ענייה.
רקע פלילי: היא גנבה. רצחה. נכנסה לכלא עשר פעמים ועוד ועוד. היא ממש פושעת.

14/05/2014 17:11

    אהבתי- (זה אומר נכנסת !.!) XD

    14/05/2014 17:14

שם: היילי טוד
גיל: 16 וחצי (?) מה שבאלך..
מין: נקבה
הורים: רק אמא. אבא שלה ברח כשהוא גילה שהיא בהריון.
ילדה בטעות? אוקי, כן. ההורים שלה היום צעירים, רק חברים ובום נכנסו להריון.
מראה: שיער חום כמו צבע של שוקולד מריר (אנירעבהסליחה) גלי וארוך, עיניים אפורות, שתי גומות עמוקות. יש לה צבע עור נורמלי (.-.), לא גבוה ולא נמוכה, ממוצעת וגם ממוצעת בממשקל.
אופי: מצחיקה, חסרת פחד, אוהבת להנהיג, יודעת להנהיג, עקשנית מאוד מאוד, היא לא תעזוב משהו עד שהיא תקבל אותו ולא משנה באיזה דרך. די סגורה רגשית, קשה לה לדבר על עצמה או על החיים שלה. היא לא טובה בכל הקטע הזה שלעודד אנשים שעצוב להם, לא כי היא לא רוצה היא פשוט לא יודעת איך.. נקמנית מאוד.
רקע: בת יחידה. היא כל הזמן עובדת כדי לעזור לאמא שלה עם הכסף אבל תמיד מפטרים אותה כי היא סוג של לא לוקחת את זה ברצינות. כמו שכבר כתבתי אין לה אבא, הוא נטש אותה עוד לפני שהיא נולדה.
רקע פלילי: היא לא פעם ולא פעמיים חיפשה את אבא שלה. כל העניין הזה של אבא שלה מעצבן אותה, היא רוצה לפגוש אותו והרוס, ולהתנקם בו על כל מה שהוא עשה לאמא שלה. היא פעם אחת הייתה בטוחה שהיא הגיעה לבית שלו ופרצה לדירה הזאת, היא שברה הכל ובסוף מתברר שזאת לא הייתה הדירה שלו (אופס.) אז היא נשלחה לכלא לזמן קצר.

14/05/2014 17:23

    חחחח פרצה לדירה שחשבה שהיא שלו? O_O אני צוחקת בקול אז.. (LOL XD) ומוסיפה אם לא אמרתי… ותאכלי משהו! (שוקולד.. יאמי!)

    14/05/2014 17:27

    חחחחחחחחחח XD
    יאי ☻☺
    היא הייתה צריכה לבדוק לפני שהיא פורצת לדירה ..
    הא ואני גאה להגיד שאני כבר לא רעבה (ופחות גאה להגיד שנגמר הקליק…)

    14/05/2014 17:33

    -_- ולא השארת לי? טוב נו… נוותר לך…

    14/05/2014 17:34

    חחחח אל תדאגי, פעם הבאה אני אשאיר לך קצת. מבטיחה. ^-^

    14/05/2014 17:36

    סומכת עלייך -_-

    14/05/2014 17:40

שם: אוליביה קור
גיל: 16 וחצי
נקבה דא
הורים: בקי ואמיר
מראה: קצת שמנה מלאה כזאת, מתביישת בעצמה אין לה כמעט ביטחון והיא מקנאה בבנות יפות (היא יפה אבל היא לא חושבת ככה) עיניים שחורות גבות דקות ושחורות ושיער שחור, צבע עור לבן מאוד. היא לא גבוה ולא נמוכה
אופי : מנומסת חייכנית אופטימית נחמדה ולא מחפשת בעיות. יודעת להסתדר עם כולם.
רקע: מאומצת, זה מה שגרם לעלייה במשקל וחוסר הביטחון , לא יודעת מה קרה להורים הקודמים ולא איכפת לה, היא לא בן אדם סקרן
משו מיוחד : היא מיוחדת. הבנים הכי טובים התאהבו באישיות שלה והקסמומהיופי הטבעי שלה. היא עדיין חסרת ביטחון.

גם אני רעבה הלכתי לדפוק איזה כריך חחחח (עם שוקולד כמובן)

14/05/2014 18:19

    חחחחחחחחחח מה יש כולן אוכלות שוקולד או רק נדמה לי? (גם אני אכלתי מלא קוקומן חום ^.^) וברור שאני מוסיפה…

    14/05/2014 18:22

ובחייאת, שמישהי או מישהו יוסיף/תוסיף בן!

14/05/2014 18:23

חכי אני עושה! תישמרו לי בן!

14/05/2014 18:27

טוב תודה:) אה חשבתי שצריך רק בנות לאדעת למה חחח איזה סתומה אני

14/05/2014 18:28

שם: מייקל ברוד
גיל: 16.5
מין: זכר
שם אבא: הארי
שם אמא: מיכאלה
הורים – יש להם ציפיות גבוהות ממנו , וכשהוא מקבל מילגה למשהוא , הם רוצים שהוא יהיה עוד יותר טוב , הם מצפים ממנו להיות בעל ציונים גבוהים .
מראה: שיער שחור פרוע יפיפה , עניין כחולות מהממות , רזה ובכושר טוב , מבנה גוף טוב.
אופי: עקשן , פולרי , רומנטיקן טוב (בערך) , קצת מעצבן אבל בצורה חמודה , בעל הומור , ציני , עושה רושם טוב , קול , ושונא שמי ערבים לו בחיים , וקל מאוד לעצבן אותו כני כנסים לו לחיים או קובעים לו דברים ללא רשותו או בחירתו .
רקע: בא ממשפחה עשירה אבל לא מספר את זה , הוא שונא את הוריו , ולא מוכן לקבל מהם עזרה .
משהוא על הדמות: מיתחבר מאוד מהר עם אנשים , ודואג להסתיר את סודותיו , לעולם לא יספר על סודו אלא רק לאחת שהוא אוהב. אז כן הוא יהיה מאוהב…

14/05/2014 18:35

עוד אחד!

14/05/2014 18:36

    שם: רון בלינגרבור
    גיל: 16
    זכר
    הורים : בן ונועה – אין להם ציפיות ממנו , האמת הם דיי מיתעלמים ממנו …
    מראה: שיער שחור פרוע יפה , בכושר אבל לא ממש רזה אבל גם לא שמן בגזירה הנכונה . גוף מוצק. חזה רחב ויפה , שזוף .
    אופי: מצחיק , מעצבן , חמוד , פופולרי וחבר טוב של מייקל , בעל הומור , תמיד יגן על חבריו.
    רקע: הוא בא ממשפחה כימעת חסרת כסף לכן הלך לאל שזה לא יהיה P: ועזה את המישפחה …
    עבר : ביגלל שמי שפחתו הייתה כימעת חסרת כסף הוא נהג להיות כייס , וללימוד לפצח מנעולים.
    משהוא על הדמות: איש לא יודע על עברו המפוקפק , הוא אחלה בן אדם , כולם חושבים שהוריו מתו בשריפה , והוא נישלח לשם ביגלל שאין לו הורים…

    שם: אדם בראון
    גיל: 16.5
    הורים – אביו משרת בצבא ואימו בארצות הברית , במסע פירסום ללהקת רוק חדשה , השמות – אהרון , שירה .
    מראה: שיער בלונדיני יפיפה פרוע גם כן , ענייו חומות , בכושר , חתיך וחבר טוב של רון ומייקל הם שלושתם תמיד ביחד.
    אופי: ציני , רציני ליפעמים , רומנטיקן , קול , פופולרי .
    רקע: הוא מספר על כול כולו רק לרון ומייקל , שחבריו הכי טובים , אין לו עבר מיוחד … כמו של כולם רק שאצלו , הוא לרוב מי חוץ לבית באיפה שזה לא יהיה , מה דעתך על פנימיה לימודית? כמו תיכון? אבל לאלה שיש להם מליגות או משהוא?

    כולם הבנים שלי פופולרים כן?

    14/05/2014 18:49

    כן, ומוסיפה :)

    14/05/2014 21:15

אני אעשה דמות של בן..
שם: מקס הנדרסון
גיל: 17
מין: אמ.. זכר אם זה לא היה ברור כשכתבתי 'אני אעשה דמות של בן'
הורים: כן אמ לא אין לא.
מראה: גבוה, שיער חום כהה מאוד, שזוף, הוא מעט שריר אבל לא יותר מדי (כאילו הוא לא שומני ולא מנופח XD) הוא אוהב ללכת עם חולצות צמודות שמבליטות את פלג גופו העליות ומכנסיים רחבים. עיניים חומות.
אופי: הוא סגור, לא נפתח לאחרים, אוהב לצחוק על אחרים. אמיץ, שונא שאומרים לו מה לעשות, הוא טיפוס של לילה ולא בוקר (כמו ינשוף (?) ) עושה מה שהוא רוצה, מסתורי, כשמדברים איתו יותר מדי הוא מתחיל לאבד ריכוז. אוהב להיות זה ששולט, חכם. הא והוא יודע לנגן על גיטרה והוא מעדיף פשוט להסתגר כל היום בחדר ולנגן.
רקע: שהוא היה קטן השאירו אותו בבית חולים. משם לקחו אותו לפנימייה ששם הוא גדל כל חייו.
רקע פלילי: ברח כבר כמה פעמים מהפנימייה אבל תמיד החזירו אותו.

14/05/2014 18:44
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך