Franz Vanilla
למי ששם לב זה קצת כמו שילוב של משחקי הרעב ומפוצלים אבל זה יהיה שונה אז תודה מראש לנרשמים. וסורי עם יש שגיאות וכאלה פשוט אני מהפלפון

התנגדות! -הקדמה והרשמה-

Franz Vanilla 21/05/2014 761 צפיות 7 תגובות
למי ששם לב זה קצת כמו שילוב של משחקי הרעב ומפוצלים אבל זה יהיה שונה אז תודה מראש לנרשמים. וסורי עם יש שגיאות וכאלה פשוט אני מהפלפון

הקדמה –

נולדתי, באחד הרובעים הענקיים, העניים וחסרי השם שמצפון ל. וונסיטי שהייתה מוכפת בחומה גבוהה ככל האפשר כדי שאנשים כמוני לא יכלו להכנס פנימה ולהפיץ מחלות וזיהומים.
אני ויולט,כן שם מוזר לאחת שגרה במזבלה,כנראה ההורים שלי חשבו שיצא ממני משהו, לפני שהם מתו… ויש לי שני אחים,אחד הוא בילי והוא בן 23 והשני הוא אדם בן 19 אחר כך יש אותי ואני בת 16 וחצי. אני מאוד אוהבת את האחים שלי וכולנו נורא דואגים אחד לשני, אבל קשה לדאוג למשפחה הביולוגית שלך כשכמעט חצי מהרובע הם כמו המשפחה שלך….

הרשמה

אני צריכה מלא דמויות אז תרגישו חופשי,למרות שרני מעדיפה שהם היהיו מאנשים שונים. עםיהיו צורך תוכלו לתת יותר: )
ובבקשה מי שנותן דמות אז גם שיעקוב כי מי שלא יגיב יצא.

שם:(אמריקאי)
גיל:(15-26)
מראה:
אופי:
רקע כללי:
עם יש משהו להוסיף :

זהו אז אני מקווה שתאהבו ותרשמו: )


תגובות (7)

שם: אנגל
גיל: 17
מראה; שיער חום כהה עיינים כחולות בהירות רזה וגבוהה
אופי: נחמדה ודואגת רק לחברים שלה ולמשפחה ולא נפתחת בקלות אדישה וצינית
רקע כללי: אביה רצח את אמה ואז התחרט ועכשיו הוא מגדל אותה

21/05/2014 09:16

שם: ג'ייסון
גיל: 16.5
מראה: גבוה, שרירי, שיער חום בהיר, עניים ירוקות, עור שזוף כנראה מהזמן שהוא נמצא בחוץ.
אופי: הוא נאמן, אכפתי, מלומד, אמפתח, ריאליסטי, רומנטי, מצחיק ובעל חוש הומור, חרוץ ומתמיד, אם הוא שם לעצמו מטרה הוא לא ינוח עד שיגיע אליה.
רקע כללי: אביו מת ממחלה לא ידוע כשגרו ברובע והוא עכשיו צריך לפרנס ביחד עם אימו ואחיו הגדול( 20 ) את אחיו הקטן( 11 ) ואחיותיו התאומות הקטנות( 7 ). הוא עובד בסבלות בצהריים ובערב במכולת קטנה בתור אורז (באמריקה יש אנשים בסוף הקופה שאורזים לך את המצרכים ושואלים אם אתה רוצה שקית פלסטיק או נייר[וואו אני רואה יותר מידי סרטים])
עוד משהו: רומנטי *שיעול שיעול* כן מה?? ^_^

21/05/2014 09:26

    אמפתי*

    21/05/2014 09:27

    יש כזה גם בישראל חחחח עבדתי בזה פעם ברמי לוי><

    21/05/2014 20:48

שם: ליאו (בבקשה?! את חייבת! אל תסרבי!)
גיל: 16.5
מראה: נמוך קצת, בעל שיער שחור פרוע, ענייו חומות, רזה, לא שרירי, הוא לא טוב במכות! הוא טוב בכל דבר אחר : שקשור לתכנולוגיה? או משהוא לתקן בקיצור עובודות כפיים.
אופי: הוא הבדחן, ציני, קצת אופטימי, מעצבן, הוא תמיד חייב להיות בפעולה.
רקע: אביו ואימו מתו בשרפה, כאשר רצו לחמם את עצמם על יד גרוטאות דליקות, ליאו היחיד ששרד כי הוא הלך להביא עצים נוספים או חומרי דלק אחרים. כאשר חזר הוא לא מצא נפש חיה במקום, ומאז הוא פוחד פחד מוות מאש אבל איש לא יודע על פחדו.

21/05/2014 09:39

כבר כותבת, תשמרי דמות.

21/05/2014 10:03

אוקיי יש עד מקום תרשמו צריך מלא דמויות

21/05/2014 15:18
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך