fearless13
מצטערת שזה קצר כ"כ אני חולה ואני לא במיטבי היום...

וולפגנג אמדאוס מוצרט| פרק 2

fearless13 05/02/2012 986 צפיות 4 תגובות
מצטערת שזה קצר כ"כ אני חולה ואני לא במיטבי היום...

"אמדאוס!" אמי רתחה עלי. "תראה מה עשית! הילדה בוכה! התנצל בפניה מיד!" פקדה אמי. "כן המפקדת" אמרתי לה. "אוי אמדאוס…" צחקה. "ננרל?" צעקתי כאשר הלכתי לחדרה של אחותי, היא ניגנה על כינור, מנגינה שלא שמעתי מעולם. נהנתי למשמע המוזיקה, מיד הבנתי מה הם התווים, לקחתי את הוויולה שלי והצטרפתי למנגינתה. כשהמוזיקה הסתיימה, שאלתי אותה, " את המצאת את המנגינה הזאת?"
"כן" ענתה. "זה יפיפה! את חייבת להשמיע לאבא!" אמרתי. "אבל… הוא יכעס, הוא לא מרשה לי לקחת את הדפים שלו, ואני לקחתי אותם!" אמרה בעצבים. "לא נורא אני בטוח שהוא יסלח, ודרך אגב, אם מדרים על סליחות, אני מצטער אם פגעתי בך כשדיברתי על ג'והן, לא התכוונתי."
"לא נורא! קורה!" אמרה… אך, הבנות האלו! שנייה אחת אתה בטוח שהן יהרגו אותך, וכעבור שנייה הן מחבקות ומנשקות אותך! אני לא מבין אותן…
"טוב, אמא הכינה ארוחה, ואבא בא מארמון הארכיבישוף עו כמה דקות. בואי לחדר האוכל." אמרתי לה ומשכתי אותה החוצה.


תגובות (4)

קרן שלי המתוקה ראשית מאחלת לך שתחלימי מהר מאד מאד מאד ♥♥♥ והסיפור שאת כותבת פשוט מקסים כשתרגישי טוב יותר תמשיכי לכתוב ואני אמשיך להגיב – עשיתי חלוקה צודקת נכון ???.
ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

06/02/2012 01:05

כן, תודה בקי.

07/02/2012 05:19

אוי! אני מקווה שתרגישי טוב (:
בכל מקרה אני מצפה להמשך !
אני שמחה לקרוא את סיפורך ^^

13/02/2012 09:24

תרגישי טוב,שמחה לקרוא את הסיפור שלך(((:
אשמח אם תקראי את שלי,מאיה. ♥

11/07/2012 11:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך