dani9196
מצטער שאני כול-כך ישיר, אבל זה פשוט קשה לי לראות את האתר נהרס ככה ומאבד את האידאלים שלו.

זה לא סיפור…

dani9196 29/07/2013 1153 צפיות 34 תגובות
מצטער שאני כול-כך ישיר, אבל זה פשוט קשה לי לראות את האתר נהרס ככה ומאבד את האידאלים שלו.

לכול הבילבריות, דירקשייניות, סלינטוריות ודומותיהן,
שימו לב למילים הבאות שמפורסמות בתחתית דף הבית של האתר:
"חשוב לנו שכל סיפור שעולה לאתר יהיה סיפור איכותי"
"אם החלטתם להיות כותבי סיפורים באתר (מעין סופרים) אז ודאו שאתם מעלים סיפור איכותי."
"אין דבר מביך יותר מאשר העלאת סיפור עם שגיאות כתיב."
ועכשיו תחשבו: האם הסיפורים שלכן (אם בכלל אפשר לקרוא להם ככה) באמת שייכים לאתר? האם האתר הזה הוא מין מועדון מעריצות שנועד לפרסומי קטעים חסרי משמעות המספרים על להקות, או שזה בעצם אתר שנועד לפרסום סיפורים? אני חושב שהתשובה די ברורה… האתר נועד לפרסום יצירות ספרותיות, אך אתן לצערנו השתלטתן על האתר כאילו היה מיועד למטרת הפצת הסגידה שלכן ללהקות. האתר פשוט מוצף בקטעים שכתבתן על להקות והסיפורים בעלי הערך הספרותי פשוט נבלעים ולא נראים בתוך ים השטויות שאתן כותבות דקה אחר דקה.
אני מבקש, אנא, לחשוב לפני שכותבים… לא להציף את האתר בזבל…


תגובות (34)

אוי אני כל כך מסכימה…

29/07/2013 21:15

שמע, אם הם רוצות לכתוב את זה , אז שיכתבו, אני לא מבינה מה כול כך מפריעה לך?

29/07/2013 23:12

מישהו שמסכים איתי, אבל לצערי אף אחד לא שומע לזה. אני מבינה את כל הבנות אחד עשרה שמתעקשות על לכתוב סיפור אבל הן יכולות לשמור על שפה גבוהה ברמה מסויימת ולהבדיל בין "אם" ו"עם"…
כל סיפור הפך לרומן עם ג'סטין ביבר.

29/07/2013 23:24

קראתי את זה. ואני חושבת שאתה צודק. מספיק עם הזבל!!

30/07/2013 00:34

לא כל סיפורי המפורסמים הם זבל.. יש כאלה באמת לא ראויים, אבל בהחלט יש כאלה שכותבות בצורה מעולה. אתה לא קראת את כל סיפורי המפורסמים, אז מי אתה שתגיד שזה זבל?

30/07/2013 00:39

גם אני כותבת סיפור על JB, (התחלתי אותו כשהייתי חדשה באתר, אז הפרקים הראשונים היו גרועים) ומי שמכיר את הכתיבה שלי יודע שאני לא כותבת שטויות..

30/07/2013 00:41

(אני כותבת גם עוד ארבע סיפורים אחרים, ועוד אחד שגמרתי, והם ממש לא על מפורסמים)

30/07/2013 00:48

אני לא מסכימה איתך .
אומנם כן יש סיפורים גרועים באתר על מפורסמים אבל יש גם מעולים …
אני כותבת גם על מפורסמים וגם רגילים והכתיבה שלי מעולה וראויה להיות בסיפור
אם אני ירצה לעלות סיפור מפורסמים אני לא ישאל אף אחד ויעלה כי אני רוצה בשביל זה יש ז׳אנר מפורסמים
אם אתה לא רוצה לקרוא , אתה לא חייב .
אבל אל תעיר על זה לאחרים , כי זה יכול מאוד לפגוע באנשים שכן יודעים לכתוב סיפורים בצורה נפלאה אבל בזנאר מפורסמים

30/07/2013 01:21

אני מסכימה.
כל הסיפורים אותו הדבר – נערה פוגשת ברחוב את וואן דיירקשן והם מתאהבים , בדרך כלל זה מלווה בקללות ובתכנים מיניים , ותמיד חייב להיות "אעאעאעעא נסיכי שלייי!!!".

30/07/2013 02:38

יש צד צודק וצד לא צודק בעניין הזה. מצד אחד, באמת יש מעריצות שאוהבות לכתוב ויושבות ומשקיעות והכתיבה שלהן מעולה ומושקע מאמץ בסיפור, והדבר היחיד שקושר אותן לכל הסיפורים האחרים על אותו מפורסם זה רק שהסיפור שלהן כולל אותו, והעלילה בכלל לא דומה. סיפורים כאלה יכולים לדעתי, להיות באתר בכיף. כי זאת לא אשמתה של המחברת וזאת גם זכותה לכתוב על מישהו שהיא מעריצה בצורה כזאת. אבל יש מעריצות שהדבר היחיד שהן אוהבות זה את האיידול שלהן. לא אכפת להן בשיט מהכתיבה, הן רק כותבות על המפורסם כדי שהרבה יקראו את הסיפור שלהן. ובעצם ה"סיפור" שלהן זה סתם. זה הזבל שאתה מדבר עליו. ואת הזבל הזה צריך להעיף מהאתר.

30/07/2013 05:02

מסכימה איתך..

30/07/2013 05:55

סטורי, את בהחלט צודקת, ואורין- בחיי שאת לא יודעת על מה את מדברת.

30/07/2013 07:37

מור – שכל סיפורי המפורסמים זה אותו הדבר

30/07/2013 07:39

אני לא מעריצה,ולא אהיה. זה לא הז'אנר שלי, ויש לי הרבה. אני מודה כי חלקם הגדול של סיפורי המפורסמים נכתב על ידי בנות אחת עשרה, בכדיי להגשים את הפנטזיות שלהן, להעניק הנפשת מה. וכן, מסכימה על היבלעות האיכות בים של פנטזיות. אך אני די בטוחה שקיימות שתיים לכל הפחות שהפנטזיה שלהן כתובה בצורה רהוטה מספיק. הן רוצות, מי שיעצור?. הדבר היחיד שבא ומפריע בפנטזיות האלה- הן שאינן ענייני. ושכן, אני מודה, מסתירות דברים שאכן מעניינים אותי. אז כן, אין ספק שאני מסכימה במובן מסוים.

30/07/2013 08:46

יכולתי לתת לכם להמשיך להתווכח לבד כול היום, אבל מכיוון שאיני רואה שום דיירקשנית רצינית שמצטרפת לדיון ומוחה בכול תוקף (כמובן, מה חשבתי לעצמי? דיירקשנית לא תקרא סיפור אלא אם כן היא רואה 1D בכותרת) וזה לא נעשה יותר מעניין, אז חשבתי שאצטרף לדיון…
תראו, בוודאי שאין דיון על הסיפורים הטובים מהסוג (שהם כטיפה מין הים מול השאר). כול הטענה שלי היא שהאתר דוגל בפרסום תוכן איכותי, ופרסום "סיפורים" מהסוג המוזכר הוא דבר הנוגד את האידאלים של האתר ואי לכך אין מקום לסיפורים מהסוג באתר זה.
כמובן שמצד שני האתר דוגל גם בחופשיות המחבר ובזכותו לפרסם באתר כול סוג של תוכן (מלבד תוכן מיני ושאר הדברים שמוזכרים בכמה מקומות באתר), אני רק רציתי להדגיש את הנקודה שעל התוכן להיות גם איכותי.

30/07/2013 09:01

אז בזה אתה לגמרי צודק.

30/07/2013 09:23

אני עם ס(א)טורי.

30/07/2013 09:26

ובכך אני מסכימה איתך.

30/07/2013 09:57

חבל שאף מעריצה של להקות לא תראה את זה… (בעצם גם אם תראה לא יהיה לה אכפת, נכון?)

30/07/2013 10:09

אני מסכימה, אבל גם לא ממש.
יש כאלה שכותבים ממש יפה, וזכותן לכתוב על המפורסמים שהן אוהבות. אבל יש את אלה שהכתיבה שלהן מסתכמת ב:
היא: אעאעאעאעא
אני:אעאעאעאעאעא
היא:חחחחחחחח
אני:חחחחחחחחח
ואת אלה שרושמות את זה- שיסתלקו מהאתר.

30/07/2013 10:18

כן, כבר דנו בזה… תקראי את התגובות למעלה….

30/07/2013 10:20

סביר להניח שהיא תימנע מעימות, גם אם ראתה

30/07/2013 10:25

הלוואי שפשוט יפתחו עוד אתר בשם tales about bands ואז כול מעריצות הלהקות פשוט יעזבו לשם…

30/07/2013 10:28

גאונ.

30/07/2013 10:31

אני די בטוחה שחלקן פה בשביל הכתיבה, ולא בהכרח בשביל הלהקה, למרות שהכמות שבאה אך ורק בשביל הפנטזיה היא עצומה. הן לא יעזבו,מסיבות אלו ואחרות..

30/07/2013 10:33

אל תצעטר על זה שאתה ישיר.זו הדעה שלך,וכן אתה צודק.
האתר הזה נועד לסיפורים בלבד.
טוב נו,מי אני שאדבר,אני גם מעלה דברים על אנימה כאן……

30/07/2013 10:35

לפי שעתי זה לא נכון. אם אני בוחרת לעשות סיפור, נגיד על וואן דיירקשן כי זה מה שבדרך כלל אני עושה, זה בגלל שזה יוצא יותר מעניין. לא בגלל שאני דיירקשנית, אלא בגלל שהעלילה נשמעת מעניינת כשהבן זוג שלך מפורסם, או הידיד הכי טוב שלך.
בסיפור הנוכחי שאני כותבת, לדוגמה, מספרים על שתי בנות שעוברות לגור מול וואן דיירקשן. ככה זה יותר מעניין, כי מסופר על החברה הכי טובה של הדמות הראשית, שהיא עושה הכל ולא רואה ממטר, רק כדיי להשיג את האהבה הכי גדולה של החברה שלה, שזה זאיין מוואן דיירקשן. ככה זה יוצר גם מתחים בסיפור, וזה גם מעניין מאוד כי הוא מפורסם,עם כל הפפראצי והרכילויות והכל.
אבל זאת הדעה שלך, ואני לא אהיה החרא שאשנה לך את הדעה.
:)

30/07/2013 10:39

כן, אבל אתה לא כותב שטויות שמפוצצות בתוכן מיני, שגיאות כתיב ושפה נמוכה… לתוכן שלך יש איזשהו ערך, לא כמו שלהן…

30/07/2013 10:39

וזה לפי דעתי* חחחח ..

30/07/2013 10:39

מבחינת הקוראים, זה לא מעניין אף אחד אם החברה של הדמות מאוהבת בוואן דיירקשן (אלא עם כן הם מעריצים של הלהקה…) אני לא חושב שזה מוסיף שום עניין ובעייני זה אפילו מוריד מהעניין בסיפור.

30/07/2013 10:43

האמת למרות שגם אני כותבת סיפור על וואן דיירקשן אני מסכימה. נמאס לי כל עלילה היא אותו דבר ובגלל זה אני בכלל עשיתי שיש ממלכה סודית שגיבורת הסיפור ונייל הורן מוואן דירקשן נשאבו לתוכה, והאמת אני מצטערת שהתחלתי אותו כסיפור על וואן דיירקשן. יש פה כותבת שבאמת לא צריכות לכתוב פה ואולי רק לקרוא (מצטערת אם פגעתי זאת דעתי) כי זה באמת לא כתוב בצורה יפה כי אי אפשר לכתוב אעעא או האהא בסיפור. או
אני: חיימשלי
הוא: נסיכה שלייי!
אני באמת מסכימה וכותבות כאלו באמת צריכות ללכת מהאתר

03/08/2013 16:32

אני אוהב כשכולם מסכים איתי! :) רק במקרה הזה חבל שהיינו צריכים בכלל להגיע למצב שבו כולם צריכים להסכים איתי… :( ואם אתם שואלים אותי, מישהו צריך לעשות משהו בעניין הזה…

03/08/2013 18:05

אבל מה עש לעשות? אפשר לדווח ולמחוק בלי סוף אבל אף אחד לא יפסיק לכתוב אם הוא אוהב את זה

04/08/2013 05:17

כן, אני יודע שזה אף פעם לא פשוט לעשות משהו…
והתכוונתי יותר לאחראים על האתר שצריכים לעשות משהו… זה האתר שלהם והם צריכים לפקח עליו…

04/08/2013 05:24
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך