סתם מישהי
אז מה הפירוש שלכם לכסף?
כתבו בתגובות.
והתגובות שלכם מחזקות אותי להמשיך לכתוב עוד סיפורים.
מקווה שנהנתם , גל

כסף זה רק נייר ומתכת

סתם מישהי 26/09/2013 1046 צפיות 3 תגובות
אז מה הפירוש שלכם לכסף?
כתבו בתגובות.
והתגובות שלכם מחזקות אותי להמשיך לכתוב עוד סיפורים.
מקווה שנהנתם , גל

בסך הכל כסף זה רק שטרות ומטבעות כלומר מתכת ונייר.
פעם היו עובדים בישביל פריטים שימושים. פריטים שאפשר לאכול או להשתמש בהם למטרה חשובה ועוד…
ועכשיו עובדים רק בישביל נייר ומתכת. ומה כבר אפשר לעשות איתם?
עובדים יום ולילה , וקשה וחם וקר וכואב ובישביל מה? בישביל נייר ומתכת.
וממציאים המצאות שלוקחות שנים על גבי שנים. ואז נותנים לך על זה הרבה ניירות ומתכות. ומה כבר אפשר לעשות איתם? ואם יום אחד הכסף כבר לא ישמש כדבר חשוב. לא יהיה מה לעשות איתו. ואולי אפילו נזרוק אותו. כל העבודה הקשה וההתאמצות נזרקו לפח.
אבל , בישביל מה עבדנו כל כך קשה? בישביל לזרוק את כל זה לפח בסוף?
פעם היו עובדים בישביל אוכל וחפצים חשובים. וזה היה שימושי.
ומה כבר אפשר לעשות עם נייר ומתכת? כמעט כלום.
ואני בטוחה שאם תחשבו על זה קצת יותר לעומק ואפילו יכול להיות שכבר חשבתם על זה קצת
יכול להיות שתגיעו למסקנה שאני הגעתי. כסף זה רק נייר ומתכת.
ואני חושבת שיכול להיות שהרבה אנשים יחלקו על דעתי. וזאת גם זכותם.
אבל אני גם חושבת שאולי יהיו כמה אנשים שגם שיחשבו כמוני.
והסבירו לי כבר שקבעו שדווקא מתכת ונייר זה מה שנעבוד בישבילו. וכבר היו אנשים שניסו להסביר לי למה הפירוש שלי לכסף הוא לא נכון.
ואני חושבת שהיינו צריכים לבחור משהו יותר שימושי לעבוד בישבילו.

ואני אמשיך לחשוב שכסף זה רק נייר ומתכת.


תגובות (3)

מה שכתבת הוא לא כל כך נכון.. זה כן נייר ומתכת, אבל זה לא נייר שאפשר להדפיס במדפסת בבית וזו לא מתכת שאפשר לייצר בכל מקום. וכן, כדי רק לייצר אותם אנשים עובדים. ואנחנו לא עובדים כדי שיהיה לנו, כי בסוף הרי אנחנו משקיעים את זה בשביל אוכל, בגדים, בית. זה פשוט יותר קל לתת כסף במקום את הפריט ישירות. חוץ מזה, זה גם יותר נוח לנו. אם זה לא הבגד שמתאים למידה? אם זה לא האוכל שרצינו לבשל? אנחנו חיים בעולם כזה שאנשים לא יכולים להתפשר בו.
אני התחלתי לעבוד החופש בחנות לכלי בית, והבנתי מה זה כסף ומה אנשים עושים בשבילו. אני אישית לא צריכה לפרנס את עצמי, אבל כשהבנתי שההורים שלי עובדים קשה בשביל זה החלטתי שבכל פעם שאני צריכה בגד או הולכת לשופינג אני לוקחת מההורים חמישים שקל ואת השאר מהמשכורת שלי (אני קונה המון XD).

26/09/2013 14:33

תודה ששיתפת אותי על דעתך בכל מקרה אני עדיין מרגישה שמה שכתבתי הוא נכון אבל כל אחד והדעות שלו :)

27/09/2013 09:07

היי :)
אני הצגתי רעיון דומה בסיפור "עיוורון מזוייף", תחפשי בפרופיל שלי.

12/07/2014 21:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך