להכיר את עצמי ~ פרק 1

עם מה אני יתחיל ואיך בדיוק אני יתחיל לספר על עצמי ?
את השאלה הזאת אני תמיד שואל, כי יש אנשים שישר רוצים לדעת מי זה הבן אדם הזה שהם קוראים עליו, ויש אנשים שרוצים ישר לעבור אל העניין. אני יתחיל מהרגע שבו אפשר להבין מי אני בדיוק.
נכנסתי אל בית ספר מוזר אחרי שנה וחצי שלא למדתי בבית הספר הקודם.
ההורים שלי החליטו שאני ילד שקשה לו בלימודים, והכניסו אותי לבית ספר שהרמה שלהם כל כך נמוכה.
שבכיתה יא' הם מדבקים דפים במחברת, ואם הם עושים מבחן המורה "מרחמת" ונותנת לכולם מאה. ההורים שלי לא באמת יודעים מה הבעיה שלי, על בית ספר לא רציתי לדבר אף פעם.
זה מקום שאותו אני לא יכול לסבול, בשבילי זה כמו כלא.
נכנסתי אל בית הספר החדש עם התיק על הכתף, מביט בכל תלמיד ותלמידה שעוברים.
היה ילד שלא הפסיק להסתכל על כל צעד שאני הולך, אני חושב שזה בגלל שנכנסתי עצבני ומפוחד.
הוא התקדם אלי ושאל בחיוך
"אתה התלמיד של המורה טלי בכיתה יב' ?"
"כן" עניתי
"יש אתה איתנו" אמר בקול ונתן לי מכה על הכתף, כמה תלמידים נוספים התקרבו והלכו איתי אל הכיתה. אף פעם לא קבלתי יחס כזה בבית ספר חדש, אני לא רגיל לזה שכולם צמודים אלי.
בבית הספר הקודם קיבלתי חיוכים מזויפים, פה זה שונה כולם מושכים אותי אל קבוצות של ילדים, מתחילים איתי שיחה, מחמאים לי וזה גרם לי לחשוב.. המקום הזה באמת מתאים לי.


תגובות (5)

ואוו אופק אני מבינה שזה סיפור מהחיים שלך בעצם….
אני מאוד שמחה שאתה כותב לנו ופורק את כול מה שאתה מרגיש
בתוך עצמך כי לשמור בפנים זה לא טוב אני תאמת לא נפתחת לאף אחד
כי אני לא וחולה כשה לי ותאמת הכול אני שומרת בבטן וזה לא טוב אני יודעת
אבל כול הכבוד לך עז זה שאתה משתף אני לא יודעת עם קשה לך עם זה שאתה משתף אותנו אבל באמת כול הכבוד לך אני פשוט מקנה אתה מצליח לאבי את עצמך ולספר עם עומץ את הדברים שחלים אצלך וזה טוב מאוד לפרוק
( מצטערת על החפירות פשוט עובר עלי משהו בימים האחרונים סלחה )
אוהבת שרית
ובוקר טוב ..

28/05/2013 22:04

זה נשמע סיפור ממש יפה … (:
אני לא יודעת עם הוא אמיתי או לא אבל אהבתי מאוד את ההתחלה (:

28/05/2013 22:10

הפרק מאוד יפה(-:
וזה סיפור אמיתי או לא?

28/05/2013 22:45

זה מאווד יפה!
אשמח עם תיקרא גם את הסיפור שלי חיים לא קלים (:!

29/05/2013 01:42

זה לא עלי, הכנסתי קטעים שקרו באמת אבל הסיפור עצמו לא אמיתי.
ותודה על התגובות ^^

29/05/2013 02:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך