אולימפוס
תודה אם נירשמתם!

לילה לבן – הרשמה + הקדמה

אולימפוס 19/05/2014 593 צפיות 4 תגובות
תודה אם נירשמתם!

אני ג׳יין , בת 15.5 , גדלה עם דודתי מכיוון שהוריי נעלמו כאשר הייתי בת 7 עד היום אני מחפשת אותם ולא מוצת מהם זכר , בהתחלה פחדתי נורא , עכשיו אני כבר בטוחה שאמצא אותם. והתהליך מתחיל להיתקדם כאשר אני פוגשת נער זר , שאמר שאולי הוא יודע מה קרה להם…

הסיפור הוא על ג׳יין , שבה זורם די אן אי לא רגיל , היא מסוגלת להפוך לזאב אצילי בכל פעם , כאשר היא ניפגשת עם הנער מיסתורי , היא מגלה זאת וגם מגלה שיש בעצם ׳להקה׳ שלמה מהם . וסודות כמוסים ואדירים היא מגלה בדרכה לאחר הוריה האבודים…

אני צריך 10-12 לחברי ה׳להקה׳

אני צריך שמישהוא יעשה את הנער המיסתורי – שמור לגברת פנקייקסססס
את זכר האלפאה (התכונות חייבות להיות קשורות למנהיגות , ואחריות. כמו של מנהיג)
ואת שאר חבריה

שם: לא חובה מלא
גיל: 14-18.5
אופי:
מראה:
רקע:
מראה בצורת זאב:
הערות:


תגובות (4)

לא התחלת סיפור אהבה גם עם הרדמה לפני כמה ימים? השקעתי בדמווות
(ואם אתה בסוף לא עושה את הסיפור הקודם תעביר את הדמות שרשמתי לסיפור הזה!)

19/05/2014 15:02

    אגרסיבית… *שריקה שריקה* טוב אני יעביר מחר!

    20/05/2014 00:30

שם: מת'יוס אראן נובאק
גיל: 18.5
אופי: מנהיד מלידה, מאד אחראי ורציני, למרות המראה החיצוני המחוספס שלו הוא עדין ובעל חוש הומור, הוא נחמד ומקבל כל אדם שיוכיח את עצמו ראוי לכבוד, הוא מאד כריזמטי ונחוש בדעתו.
מראה: גבוה, שרירי, שזוף, עניים בצבע ענבר ושיער חום כהה, בצורה האנושים לבוש ג'ינסים וחולצות שחורות או כחולות כהות, פנים זוויתיות ונוקשות
רקע: כל חייו חי בלהקה, אביו היה זכר האלפא וכך גם סבו ואביו לפני וכך הלאה עד תחילתה של הלהקה, כל חייו חי בצילו של אביו ועכשיו מנסה להיות מנהיג גדול כמוהו.
מראה בצורת זאב: גדול פרווה שחורה ועבה עניו נשארות אותו דבר והוא נראה מאד מאיים
הערות: אשמח עם אחת החברות בלהקה תהיה חברה שלו

19/05/2014 21:06
uta uta

שם: לוק
גיל: 17
אופי: מרושע, לא מעניין אותו כלום, עובד לפי החוקים שלו, ורציני. ברגעים מסוכנים הוא שומר על חבריו ומציל אותם.
מראה: שיער חום עם פוני על הצד, שזוף, עיניים בצבע חום בהיר, אבל לא בהיר מדי, עוברת צלקת ממש ליד השפה שלו.
רקע: לוק היה בן אדם רגיל עד שיום אחד הוא חלה במחלה קשה, הרופא שלו ידע שהוא הולך למות, אז הוא הזריק לו דם של איש זאב וכך הוא הציל את חיו. לוק כתחילה של איש זאב מאוד התלהב מהיכולות שלו עד שעוד זאב אחד נלחם בו ושרט לו את השפה והשאיר לו צלקת נוראית, והזאב ברח ועד עכשיו הוא מנסה למצוא אותו ולנקום הוא לא מספר זאת לאף אחד מלבד לג'יין שבה הוא מתאהב.
מראה בצורת זאב: גדול, פרווה חומה בהירה ועיניו חומות כרגיל כמו צורתו האנושית. יש לו צלקת שעוברת ליד השפה גם בצורתו האנושית וגם בצורתו הזאבית.
הערות: אני ישמח מאוד אם הוא וג'יין יהיו חברים והיא תעזור לו להשתנות לבן אדם טוב יותר

20/05/2014 18:44
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך