פרק יחסית ארוך.. תהנו!

סאמר סקול – פרק שני * סיפור החדש!

25/07/2015 532 צפיות אין תגובות
פרק יחסית ארוך.. תהנו!

לקחתי רעיון לסיפור, יש כזה דבר בלונדון או במקום אחר אך לא זוכרת.. אני משנה קצת.
אז מקווה שתהנו!
הפרק הראשון כבר כתוב ממזמן ושיניתי את השם..

פרק שני:
כשאני קמה בבוקר אני בדרך כלל מסתכלת דרך החלון ואולי לפעמים פותחת את החלון..
אני אוהבת להסתכל על הרגעים של שקט ושלווה לפני שרחובות קמים לתחייה, כמובן שזה סתם ביטוי אחרת לא הייתי משתמשת בביטוי זה.
אחותי אנה, עדיין ישנה.. היא בדרך כלל קמה בשמונה, או תשע אך כשיש לימודים היא קמה בשש וחצי.
היום אנחנו טסות לסאמר סקול הנמצא בלונדון. שכחתי לספר מרוב טיפשותי.. שמי אמנדה לינסון. מצטערת שאני עוברת מנושא לנושא אך יש מה לספר, יומן..
זה מוזר שאני כותבת יומן פרטי, אבל אני בטוחה שלא רק אני כותבת יומן כי אני חושבת שזה מאוד עוזר!!
כל המצב של לחץ.. אפשר לפרוק את כל הדברים שאני רוצה לשמור לעצמי אני כותבת כאן. אפשר לומר גם מנסיון שלכל מקום אני לוקחת את היומן הזה חוץ מפעם אחת או שתיים..מסיבות סוף שנה וכו את האמת אולי יותר, אוח זה לא חשוב.. קצת הגזמתי וחפרתי עמוק ונכנסתי לעולם הדימיון!
כרגע אני שונאת את עצמי, טוב הפעם אני מפסיקה לחופר על כך, יומן.
הגיע הזמן לעשות דברים של בוקר!
החלפתי למכנס קצר וגופיה כחולה פשוטה..
ונעלתי כפכפים סגולים.
פיזרתי את השיער ושמתי דודראנט שבדרך כלל אני שמה וירדתי לאכול ארוחת בוקר קלילה.. הכנתי לעצמי ירקות חתוכים עם חביתה ובנוסף נס קפה חם עם קצת קצפת.

לאחר שסיימתי לפנק את עצמי בארוחת בוקר,הלכתי להחליף מכנס ספורט ובנוסף נעלי ספורט..ראיתי קצת טלויזיה בגלל שאכלתי אני הייתי צריכה לנוח לפני ריצת בוקר טובה.ראיתי שני פרקים של סדרה ולבסוף סגרתי את הטלויזיה…כתבתי פתק לאחותי שאני הלכתי לריצה. ויצאתי לאחר שנעלתי את הדלת עם המפתח.
התחלתי ללכת הליכה מהירה וכשהגעתי לקצה של הרחוב התחלתי לרוץ לכיון הפארק, מסביב עדיין היה שקט חוץ מי כמה מכוניות הנוסעות לכיון היציאה של תל אביב .
כשהגעתי לפארק הירקון ראיתי עוד כמה אנשים בודדים שרצים או עושים מתיחות בדשא..רצתי עוד קצת ולבסוף חזרתי מאותו מסלול שבאתי לכיון הבית.
כשהגעתי לרחוב התחלתי לרוץ יותר לאט והגעתי לבסוף הביתה, פתחתי את הדלת בעזרת המפתח וראיתי את אחותי אנה וגייס מדברים.. עשיתי פרצוף מופתע ואמרתי ' היי'
ענתה אנה ' היי, איך היה בריצה? '
עניתי ' בסדר.. טוב הלכתי להתקלח '.
ואנה הוסיפה ' גייס גם בא לסמאר סקול, ידעת? '
הרמתי כתפים כתגובה ועליתי למעלה, לחדר.
לקחתי מכנס גינס וחולצה גופיה מבד גינס כחולה עם צורה של מעויין, הלבשה תחתונה שחורה ולקחתי מגבת נקיה מארון.
נעלתי את הדלת של חדר האמבטיה, פשטתי את בגדי מגופי ונכנסתי לתוך המקלחון.
שטפתי את גופי במים חמים, לאחר מכן שמתי שמפו על שערי וקירצפתי את גופי ושטפתי את
גופי מהשמפו..לבסוף שמתי מרכך ושוב שטפתי את שיערי ולבסוף עשיתי דוש קצר על גופי הרועד. כשיצאתי ממקלחון עטפתי את גופי במגבת רכה ונעימה..
שמתי בגדים במהירות ולבסוף סירקתי את שיערי ואספתי לקוקו.
שמתי את בגדי בליכלוך ואת המגבת תליתי על המלתלה וירדתי למטה.
גייס כבר הלך וראיתי את אחותי אנה, מאושרת מאוד ונרגשת..הבנתי שמשהו עם גייס קרה אך לא שאלתי.
עליתי למעלה אך הפעם לעבר חדרי.נכנסתי לחדרי וכשפתחתי הלכתי לעבר המיטה ונשכבתי על המיטה, ואני מרגישה שעיני נעצמות..

לאחר כמה שעות..

קמתי ולצידי עומדת אחותי אנה, היא מלמלה משהו ולא הבנתי כלום!
היא צעקה הפעם שצריך עוד מעט ללכת..
קמתי סידרתי השיער ועשיתי גולגול בנתיים.התקשרתי לאימי שאנחנו עוד מעט הולכות..היא אמרה שנשמור על עצמנו ושנהנה שם כך אמא מסרה אמרתי לאנה..
הגיע הזמן לצאת לקחתנו את כל הדברים שהינו צריכות ולבסוף יצאנו מהבית ונעלנו את הבית.ראינו את גייס בא לכיון שלנו ואמר שאימו יכולה להסיע אותנו ..
למזלינו לא הזמנו מונית לכן הסכמנו והוא עזר לנו עם המזוודות אך אני אמרתי לו שאני יסתדר. הכנסנו את התיקים למאחור ונכנסו לרכב..

הנסיעה הייתה שקטה ולכן הגענו מהר יותר בלי דיבורים, אמרתי תודה לאימא של גייס ולבסוף גם אחותי הצטרפה לדברי,הגענו לנקודת מפגש וחיכנו כל החברה שבאים מכן שיהגיעו..

בפרק הבא..המשך!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך