If I were younger

Estonian 01/07/2012 992 צפיות 5 תגובות

If I were younger, I probably would do things that only now I understand that they I should have done.
If I were younger, at the first grade, I would work less about marks and try to have more friends.
Maybe if were playing with other kids more than I was alone all the time, maybe not I could be a different person. Maybe nicer, maybe cooler, or maybe worse, but trust me, if I were younger, I would change me, and I'm sure that I would… regret…


תגובות (5)

יש במה שכתבת משהו מאוד מרגש, מן מבט לאחור על העבר… אבל לא מתחרטים על מה שנעשה, צריך לפעול כדי לשפר את העתיד, ובדרך כלל זה בא על חשבון ההווה.
ולסיום:
keep writing

01/07/2012 07:55

אני לא חושבת שאם היית יכול היית צריך לשנות משהו בעבר שלך.
כי בזכות העבר שלך אתה מי שאתה היום.
כתיבה נהדרת, כמו תמיד :)

01/07/2012 08:34

היי, דיברנו על זה כשבאתי אלייך !
וזה כל כך נכון, אם מישהו יחזור חזרה לגיר הילדות שלו – הוא ינסה להתמקד רק בדברים שהוא יתגעגע אליהם במבט נוסטלגי, דברים שאנשים מבוגרים לא נוהגים לעשות.

01/07/2012 10:58

יש בזה משהו :) אבל אני גם מסכימה עם ירדן. אני כל כך רוצה לחזור לעבר! לשנות את התדמית של החנפית והחמודה שכולם ( המורים) אוהבים. הילדה המאוהבת, ששונאת את כולם ומפחדת מכולם. לא רוצה את זה!!!1

01/07/2012 11:28

אהבתי את הקטע הזה, באמת. זה מראה באופן ישיר את המחשבות של כולנו, כנראה. מי לא היה רוצה לשנות כמה דברים בעבר?!
אני מסכימה חלקית עם התגובות מעלי, כי גם אני הייתי רוצה לשנות כמה דברים, אבל אני חייבת להגיד לך אור, אתה ילד מדהים!
אני אמנם לא ממש מכירה אותך, אבל ממה שהספקתי להכיר, אתה ילד מיוחד, מוזר ומצחיק, ואתה חכם ואכפתי.
אני באמת אוהבת אותך אור, ממש כמו אח קטן (עם כמה שזה נשמע מוזר) ואני יודעת שאני לא הייתי רוצה לשנות בך שום דבר.
העבר זה מה שבונה אותנו, והטעויות מחשלות אותנו והופכות אותנו ל"אנחנו".
אני "אני" כי היו לי בעיות שלא היו לאף אחד אחר, ובעיות שהיו גם למישהו אחר "טופלו" באופן שונה. אני "אני" כי ככה אני העברתי את החיים שלי.
אני "אני" וככה זה הכי טוב!.

אוהבת, לוסי :)

01/07/2012 11:44
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך