מלי. [:
סיפור שהמצאתי בערב ושהלכתי לישון חלמתי עליו קצת. מספר על נערה בת 13 שבוגדת במלך שהוא בעצם ילד בן 14,בורחת ואפילו פעם אחת נתפסת, היא וחברתה עוברות הרפתקאות, מתרחש באי המיסתורי (אי שהמצאתי עם חברות) לפני מאות שנים. סיפור שהמצאתי מרוב שהחיים שלי הם שיעמום אחד גדול ואני מנסה להפוך כל דבר להרפתקאה 3:

הרפתקאותיה של… בוגדת. 3: | פרק 1

מלי. [: 25/08/2009 1084 צפיות 5 תגובות
סיפור שהמצאתי בערב ושהלכתי לישון חלמתי עליו קצת. מספר על נערה בת 13 שבוגדת במלך שהוא בעצם ילד בן 14,בורחת ואפילו פעם אחת נתפסת, היא וחברתה עוברות הרפתקאות, מתרחש באי המיסתורי (אי שהמצאתי עם חברות) לפני מאות שנים. סיפור שהמצאתי מרוב שהחיים שלי הם שיעמום אחד גדול ואני מנסה להפוך כל דבר להרפתקאה 3:

זה היה לילה בוגדני במיוחד, הנערה צעדה בזהירות ביער החשוך, שערה החום עף ברוח הקרירה שנשבה, ועיניה הכחולות היו נעולות על הדרך. קולות ינשופים נשמעו, ועטלפים התעופפו מסביב, הנערה חיפשה מערה קטנה לבלות בה את הלילה הקר. "מעולם לא היה לי לילה כזה בוגדני" מילמלה לעצמה מלי והמשיכה לחפש ללא הפסקה מקום ללון בוא. המעלות התחילו לרדת יותר ויותר, ומלי התחילה לקפוא מקור. "אני עדין לא מאמינה שיצאתי למסע המטופש הזה, שאצא סוף סוף מהיער הזה, אני הלך לשחות בנהר!" הירהרה לעצמה מלי והמשיכה לצעוד. "מלי! מלי!" נשמע לפתע קול מיסתורי. "מי זה היה?" נעצרה לפתע לפיתאומיות.

"מלי! מלי!" נשמע שוב הקול, רק הפעם התקרב בריצה שליח. "מי אתה?" שאלה מלי בהבעה מבולבלת ונישנענה על העץ הקרוב. "אני השליח של המלך רועי השלישי" אמר השליח ושלף מגילה מתיקו. "אתה הבהלת אותי! לא צריך להגזים.." אמרה מלי וניגבה את הזיעה שהצטרברה על מצחה מרוב ההבהלה, שלא היתה בכוונה. "המלך קורא לך ללכת לטירה שלו למחרת בבוקר, הוא חייב אותך למשימה סודית ביותר" סיפר השליח, "טוב" אמרה מלי, אך השליח נעלם במיסתוריות. "אני אנוח על העץ הזה, אין פה בכלל מערות" אמרה מלי ונאנחה. מלי טיפסה על ענף גבוה ונרדמה. למחרת בבוקר הציפורים צייצו, ונשר גדול נחת ליד מלי וציצץ בקול גדול. מלי קמה בבהלה והבחינה שזה רק נשר מסכן. מלי לקחה את תיקה וירדה מהעץ במהירות. היא החלה לרוץ לעבר הטירה, שרחוקה בכמה מטרים מהיער.

"מה את רוצה?" שאל אחד השומרים שעמד בפתח, "המלך רועי קרא לי" אמרה. "אה את מלי, כנסי" אמר השני והם פינו את הקידונים ונתנו לה להכנס. "מה רצית?" שאלה מלי בזמן שנשנענה על שריון אביר. "אני רוצה לשלוח אותך למשימה חשובה ומאוד" אמר רועי וחייך. "והיא?" שאלה מלי מבובלת. "לתפוס את העבריין – אסף… המוכר בכיונו, ה-אסף ה-רופא" אמר רועי וציחקחק מעט. "אין סיכוי! הוא חבר שלי, זה שהוא ניתח אותך באמצע הלילה, זה לא אומר שאני צריכה לבגוד בחבר שלי!" צרחה מלי בכעס ורקעה ברגלה. "בוגדת שכמותך! חשבתי שאת נאמנה עלי, את סתם בוגדת! את לא יודעת מה עושים לבוגדים?" אמר רועי בכעס, "מה?" אמרה מלי בשיעמום וסידרה את שיערה מאחורי האוזן. "זורקים אותם לצינוק אפל, שומרים! קחו את הבוגדת הזאתי מכאן!" צרח רועי, ומין המסדרון הציצו שני שומרים ולקחו את מלי. "אני עוד יראה לך מזה!" אמרה, אך רועי לא הקשיב ופנה לעיסוקיו.

"יופי איך אני אצא מפה עכשיו?" חשבה לעצמה מלי בזמן שהסתובבה ברחבי הצינוק. "אולי עם קצת כוח אני אצליח לפתוח את הדלת" חשבה לעצמה וניסתה לפתוח את הדלת לכיוון ההפוך, ללא הצלחה. "מלי התבוננה מהסורגים של הדלת וראתה שומר שישב על שרברב – וישן שינה עמוקה. "יופי הוא יושן, רק אצטרך להגיע למפתח, אין פה שום דבר! חוץ משרשראות" אמרה לעצמה, והוציאה יד מהסורגים. "אוףף אני לא מגיעה לישנוני הזה" אמרה מלי באכזבה ונשנענה על הדלת, לפתע הדלת נפתחה ומלי נפלה על הריצפה. "אאוץ', רגע הוא שכח לנעול את הדלת, דביל שכמוהו!" אמרה מלי בשימחה ורצה לחלון הקרוב. בלי לחשוב פעמיים, קפצה מהחלון ונפלה לתוך המים שהקיפו את הטירה. כאשר יצאה וספגה את המים מהבגדים, הגיח לפתע מהדלת…..

המשך יבוא. D:
אני תגיבו לי בבקשה כדי שאכתוב את הפרק השני.. (:


תגובות (5)

להפוך כל דבר להרפתקאה זה כיף.

סיפור מאוד חמוד.

25/08/2009 15:34

מלי היקרה,
אני חייבת לומר שאני עוקבת בנאמנות אחר הסיפורים שלך וכל פעם את מפתיעה אותי מחדש.
פשוט כיף לי לחכות לרגע שתכניסי סיפור חדש ועוד יותר לשבת עם הכוס קפה ולקרוא את סיפוריך
תמשיכי כך,
סיזי

25/08/2009 18:05

זה נחמד מיצדך ^^
אף פעם לא העריכו ככה את הסיפורים שלי.
כמובן שאמשיך.. 3:
גם אני אוהבת את הסיפורים שלך סיזי, רק מתי תמשיכי?
וגם תודה אוליב. P:

25/08/2009 19:49

אני מבטיחה פרק המשך של הסיפור "שמיים כחולים" כבר התחלתי לכתוב אותו, כדאי לחכות להמשך בעוד כמה ימים :)

25/08/2009 20:39

חחח XD
אין לי באמת עינים כחולות…. S:
תמיד רציתי…. ישלי עינים חומות =[
אבל שיער חום ארוך יש לי XD
להמשיך? O:

25/08/2009 20:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך