מקווה שנהניתם! תגיבו!!!!!!!!!!!

צל הגורל- פרק א'

07/04/2011 689 צפיות 3 תגובות
מקווה שנהניתם! תגיבו!!!!!!!!!!!

~פרק א': סיפורו של תום~

בשעת הצהריים המאוחרת, כשהערב כבר שוקעת, בבית משפחת ווילסון, בית קטן אך מרשים בחינניותו, דיבר תום בן ה-14 עם אחותו הקטנה בזמן ארוחת הערב…
"את טיפשה או שזה רק נראה ככה?", שאל בנחישות.
-"על– על מה אתה מ-מ-מדבר..?", הגיבה, נשמע קצת פחד בקולה.
"אני לא מבין אותך, מה החכמה בלאכול מרק עם מזלג?", שאל בכעס.
"ובכן, מה החכמה בלטבול פיצה בקולה ולאכול את זה?", הגיבה בקטילה.
'זה ישתיק אותו', חשבה לעצמה. "הא", הוסיפה במעט טון של ניצחון והניפה את שערה השחור ביהירות וחינניות בו זמנית אל אחורי אוזנה הימנית.
תום סיים לאכול את "חוט" הספגטי האחרון ועלה במדרגות לחדרו. כאשר פתח את דלת העץ של חדרו, חלף על פני השלט הכחול שעליו נכתב: "החדר של תום- נא לא להיכנס" (מתחת למילה 'תום' נכתב בכתב אחותו 'הטמבל'), ופתח את מחשב הנייד שלו מכיוון שרצה לשחק באחד ממשחקי הרשת המועדפים עליו. הוא נכנס למשחק העונה לשם "ממלכת גוסטיון", ושבריר שנייה לפני שלחץ על כפתור ה"התחל את המשחק" לפתע נהיה המסך בצבע ירוק כדשא, ובאמצע הצג נוצר סימן של עיגול שבתוכו משולש שראשו מופה ימינה (כפתור "Play").
"מה זה-", אך לפני שהספיק לשאול את עצמו נע עכבר המחשב, ואתו הסמן על הצג לעבר הכפתור הגדול, ולאחר רגע קט.. נשמע "קליק".
**************************************************************************************************
המשך בפרק ב'!


תגובות (3)

תגיבו!

07/04/2011 17:21

תודה

08/04/2011 12:26

נשמע יפה!!!
תמשיך.. :)

08/04/2011 18:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך