את הפרק הזה לקח לי המון זמן לכתוב, אז בבקשה תגיבו!!!

צל הגורל- פרק י"ב

12/04/2011 753 צפיות 8 תגובות
את הפרק הזה לקח לי המון זמן לכתוב, אז בבקשה תגיבו!!!

~פרק י"ב: כוחה של נסיכה~

תום ווילסון המשיך לזחול לאחר שקיר החסימה נפתח לרווחה.
לאחר שתום עבר עשרים סנטימטרים מהמקום שבו היה קיר החסימה נשמע בום מאחורי גבו.
הוא הפנה את ראשו לאחור, וראה שקיר החסימה נחסם שוב, וגם ראה, שעל הקיר ניצב סמל של כוכב בעל 5 קצוות, שבמרכזו ניצב איור של גלים.
תום ניחן בהרגשת צמרמורת בגבו, וחשב: 'טוב, אז מפה אין דרך חזרה'.
הוא המשיך לזחול, ונראה כאילו עברו שעות על גבי שעות בזחילה, בעוד שעברו רק כארבעים וחמש דקות.
'סוף סוף!', חשב תום, וראה את האור שבקצה המנהרה שבה זחל.
הוא אסף את כל כוחו וזחל במהירות, ואכן, בעזרת זה, לקחו רק כדקות ספורות עד שהגיע אל קצה המנהרה.
תום הוציא את ראשו מבעד לחור המואר, וראה מקום שעליו קרא רק בספרים.
זו הייתה מעין ממלכה, ידע, כי הייתה טירה מעבר להרים, וגם הבחין שאילו ימי הביניים, כי הוא הבחין בסימנים: אנשים הולכים עם עששיות, קבוצת אספסוף זועם רודפים אחרי אישה שעירה לעזאזל בעוד הם קוראים: "מכשפה ארורה! הרגת את משפחתנו בעזרת כוחך האפל! הרשי לנו לגאול אותך מייסורייך!".
על המדרכה זרמו מי ביוב, והבתים היו צפופים מאד, וגם יכל להבחין בהרבה סמטאות חשוכות, וכל הסממנים האלו גילה כי קרא עליהם ספר ההיסטוריה שלו, העוסק בימי הביניים.
'לא ייאמן. פשוט לא ייאמן!', חשב.
כל האווירה נהרסה כאשר קרא את המודעות על הבתים (למזלו ידע לקרוא את האנגלית העתיקה):
"תושבי ממלכת אוסטריון,
ביניכם מסתובב נער בן 14, בגדיו לא יהיה מוכרים לכם,
כל המוצא זוכה!", ומתחת הודבקה תמונה של תום מליל חנוכה ה-12 שלו,"המוצא יזכה ב- 50,000 קונות!".
(קונה- Kuna, הוא כסף שבו השתמשו בימי הביניים).
'אוי, לעזאזל! אני חייב לברוח! מהיכן הם השיגו את התמונה? ומה היא ממלכת אוסטריון?', חשב.
לפתע קיבל תום הבזק של זיכרון מוחץ מספר ההיסטוריה שלו-
"ימי הביניים- פרק 14
האזור המסוכן ביותר בתקופת ימי הביניים היה במדינת אוסטריה,
למקום קראו 'ממלכת נוירטסוא' (Noyratso), על שם אביה של הנסיכה קרוניליה,
המקום היה מסוכן, כי האספסוף הזועם שבו היה הקטלני ביותר, ויש האומרים,
שבגלל הסיבות הללו, ממלכת נוירטסוא קיימת עד היום…."
'האם נוירטסוא עדיין קיימת? ומה הקשר שלה לממלכת אוסטריון?', חשב, וכשהסתכל שנית על האותיות במילה אוסטריון במודעה, גילה תום את הקשר בין ממלכת נוירטסוא לממלכת אוסטריון:
זו אותה ממלכה.
"אתה צודק", נשמע קול נשי מאחוריו. הוא הסתובב מיד, וקיבל צמרמורת. הוא לא ידע למה, אך ייתכן שזה היה בגלל שהאישה שדיברה אליו שהייתה חצי שקופה.
"מ-מ-מי את?", שאל תום בפחד.
"אני הנסיכה קרוניליה. ברוחי כמובן. גופי מת לפני כשעה. נשלחתי לגורם המוות.. אתה".
תום נתקף פחד וצעד כמה צעדים אחורה.
"אל. אל תפחד.. אני לא אפגע בך.", אמרה הנסיכה בקול המתוק ביותר שיכלה, "אתה שחררת אותי, לא הייתה לך ברירה, רצית לשחרר את עצמך, ולא ידעת שהיה צריך לשחרר אותי בזמנים שבהם עדיין יכולתי לחיות, כלומר מאה שנים ומטה.. כלומר, שלוש מאות וחמישים שנים זה קצת יותר מדי.. מצטערת, אני מדברת יותר מדי.. רק רציתי להזהיר אותך. זו ממלכת נוירטסוא, או שאם תקרא את המילה הפוך, אוסטריון. עמי, לשעבר..", אמרה ובכתה, אך מחתה את דמעותיה, "שינה את השם כדי שהאנשים המודרניים לא יחשדו בקיומנו. הדרך שאתה הגעת היא הדרך היחידה שאפשר להגיע לכאן. זוכר את הכוכב בעל הגלים?", שאלה.
"כן..", ענה.
"אם הרגשת צמרמורת קלה לאחר שהסתכלת עליו, סימן שקיבלת את כוחי. הכוכב החזיק אותי בכלא ויחד אתו את כוחי. כוחי היה לשלוט באקווה, או נוזל החיים, או במילים אחרות, מים. אתה עוד תלמד לשלוט בו, אך בתור התחלה, כדי שתוכל לברוח מהאספסוף, תן לי לשלוט בגופך לכמה רגעים כדי שאוכל לבצע את הכישוף. האם אתה מסכים?", שאלה.
"אם אין לי ברירה אחרת.. אז כמובן".
"אני נותנת לך את ההוראות- כשאכנס לגופך אל תנסה להתנגד, אתה רק תיפגע, כי אני עדיין חדשה בעניין הרוחות. מיד כשאצא מגופך- לך בדרך הקרח- הבנת? אני מתחילה", אמרה ואפילו לא חיכתה לתשובה.
הנסיכה קרוניליה הפכה למעין כדור זהוב בוהק ומעופף, ונכנסה לפיו של תום במהירות. מרגע זה הוא רק צפה במה שעשה:
הוא הניף את שתי ידיו ואמר: "אקווה- מוצק!", ולפקודתו כל המים שנמצאו בסביבה- הבקבוקים שמהם שתו האנשים, האמבטיות מהבתים, ועוד, נמשכו אל סביבתו של תום ויצרו מעגל מים מעופף, מה שמשך, כמובן, את תשומת לבם של התושבים, אך לא היה זמן כלל להתייחס לזה. "מכשף! מכשף! הנה הילד!", צעקו התושבים, וזה מה שגרם לנסיכה לפעול יותר מהר.
תום הניף את ידיו בצורה שגרמה למים שמסביבו להתיישר לשביל ארוך מאוד, שהגיע מעבר להרים, ואפילו לטירה שהבחין בה מקודם. המים הפכו לקרח מבריק שחסם את גישתם של התושבים לתום.
הכדור הבוהק, או למעשה, הנסיכה, יצא מתוך גופו של תום, והוא שוב קיבל שליטה בגופו.
מילותיה האחרונות ששמע מידי הנסיכה היו:
"רוץ בעקבות שביל הקרח, והיזהר מאמך! בהצלחה! ובשבילי אתה אכן אביר נועז", אמרה, ונשקה לו באוויר.
***********************************************************************************************

המשך בפרק י"ג!


תגובות (8)

תגיבו בבקשה!

12/04/2011 10:21

תדרגו 5!

12/04/2011 10:21

תדרגו 5!

12/04/2011 10:21

וואו תמשיךך דחוף זה הפרק הכי יפה שכתבת עד היום מהמם להמשיך אני כבר מכורה לסיפור הזה!!

12/04/2011 23:35

וואו תמשיךך דחוף זה הפרק הכי יפה שכתבת עד היום מהמם להמשיך אני כבר מכורה לסיפור הזה!!

12/04/2011 23:35

וואו תודה רבה לכן בשיא התודה!
בגלל שתי התגובות האלה אני כותב עכשיו את ארבעת הפרקים הבאים ומעלה!
ואל תדאגו- הם יהיו סופררר ארוכים!!!

13/04/2011 09:02

היי לכל מעריציי הסיפור שלי!
אני הכי לא מנסה להישמע קיצוני מדי (ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא מנסה), אבל אם אתם באמת אוהבים אותו, אז תעשו לי טובה גדולה, ותעברו על כל הפרקים (או חלק), ודרגו 5, כדי שאכנס לרשימת המחברים המומלצים!
מי שעוזר אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש אשמח! ותיזכרו- כשאוהבים את הסיפור שלי זה יחמם את ליבי! אז בבקשה- עיזרו לי!
חג שמח- ואני אמשיך לפרסם פרקים במהירות- ולמי שדואג שהוא ייגמר עוד מעט- אז הוא טועה לגמרי!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/04/2011 11:01

תודה על העצה, ואני לא יודע מה קורה לאישור, כי כבר שלחתי את שני הפרקים הבאים, ואני באמצע השלישי, אז תחכי, מקסימום מחר!

תמשיכו להינות,
writer123

13/04/2011 19:01
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך