בקי
מאחלים למר נבות הצלחה בניתוח המעקפים המאד שעליו לעבור לאלתר

רומן "אהבה"

בקי 31/05/2011 521 צפיות אין תגובות
מאחלים למר נבות הצלחה בניתוח המעקפים המאד שעליו לעבור לאלתר

רותי פרצה בבכי מרורים ואמרה לאודי כי צריכים לנתח את אבא שלי מיד. הצנתור הראה סתימות רבות והוא זקוק עכשיו לניתוח מעקפים. רותי ראשית תרגעי ואיפא אמא שלך ? אני כאן !!!! גב' נבות בואי אלינו בבקשה ותרגישי נוח עם רותי ואתי. אנחנו כאן בשבילך.

רותי המשיכה לבכות וכל הזמן מלמלה למה מגיע לו ? הוא כזה איש מקסים למה ??? והאמא אמרה לה

רותינקה לאיש לא מגיע להיות חולה אך אבא נמצא בידים הכי טובות שאפשר לבקש ולא נותר לנו אלא ל
התפלל שהכל יעבור בשלום.

המצנתר הראשי יצא אליהם ופתאום כמו בחלום "התנפל על אודי" ואמר פרופסור רוזן מה מעשיך כאן ? אלוהים כמה זמן לא התראינו !!!! נכון הצדק איתך חברי משכבר הימים פרופסור דותן היקר ובכן אני הגעתי לכאן על תקן של חבר ותיק אם יום אחד נקרא ותיק של היפהפייה שאתה רואה לפניך שעכשיו היא רק בוכה ואגיד לך מי היא ובכן שמה רותי נבות עורכת דין יפהפייה בת נאמנה להוריה וזהו.

אודי אנא תספר לי על עצמך מזה זמן רב לא התראינו נכון ? אמת כל מלה סלע ובכן אני כפי שאתה לבטח יודע אני המנהל הכללי של בית המשפט העליון ועד לפני יומיים הייתי שנתיים בארה"ב שם ערכתי מחקר שלפי דעתי יתרום רבות לעבודת השופטים בארץ.

שנתיים ? נתנו לך שנתיים שבתון ? כן אתה יודע למה כי אני נחמד חחחחחחח וכולם פרצו בצחוק מרגיע משהו.

ועכשיו אנא תסביר לי בבקשה מה תוצאות הצינתור שמחייבות ניתוח מעקפים חירום ? יש לידי שתי נשים שמאד יקרות לי ויותר יקרות למר נבות והבעת פניהן מאששת את מה שהן מרגישות.

אאהוד אומר כך מר נבות זקוק ל – 5 מעקפים לאלתר. מזלו שהוא נמצא כבר בשטח בית החולים והאחיות בחדר ניתוח על פי הפרופסור הראשי בעל השם העולמי פרופסור פולג מנהל המחלקה חזה – לב והמנתח מס1 1 (תודה לאל שהוא בארץ) מזמינות עוד מספר רופאים בכירים ביניהם מרדים מומחה ויש את כל סיכויים שצוות כזה ינתח את מר נבות והוא יהיה ממש אדם חדש.

מנין אתם לוקחים את המעקפים ודאי מרגליו נכון ? תגיד לי אתה פרופסור למשפטים או לרפואה ???? אפילו רותי ואמה חייכו כן נכון הכוונה היא לקח מהם מרגליו אך תוך כדי מהלך הניתוח הצוות יחליט לגביו. אני רוצה לומר לכן גבירתי הצעירה וגב' נבות זה שבעלך ואביך לא שמן והבדיקות הכימיות יחסית היו תקינות לדעתי הניתוח יצלח בע"ה.

ותוך כדי כך הגיעה מטה עם כל הציוד שצריך עבור חולה שעומד לעבור ניתוח מעקפים מוניטור וכל הדרוש.
גב' נבות ביקשה להכנס לבעלה לאחל לו בהצלחה ודאי גם את גבירתי הצעירה אתן רשאיות להכנס שתיכן להפרד מאבא לפחות לכמה שעות טובות אך אנא תנו לו עידוד ולא להיפך.

האח עם המיטה המתין קצת לפי ההוראות של הפרופסור המצנתר ןאז הוא לקח את אודי הצידה ושאל מה קורה אודי? תשמע אני פגשתי את האשה המלבבת הזאת רק הבקר בבית המשפט העליון כשבאתי להפרד מהמזכירות כי הייתי אמור להיות יו"ר הכנס שמתקיים כעת באילת ושנינו התאהבנו אחד בשניה בצורת שוק חשמלי בצורת ברק ורעם והיא נאותה להצטרף אלי לאילת ל- 4 ימים כשויתרה על ההופעה במחוזי על תיק מאד חשוב לה כן אני אוהב אותה כמו שלא אהבתי מעולם.

תלך עם זה אודי חיים רק פעם אחת אך עכשיו אתה כמובן נשאר איתן נכון ? שאלה מיותרת.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך