טוב קלואי זה בשבילך!!!
אין עדיין את כל הדמויות ויהיה עוד מידע עליהם בעתיד(ואני לא כותבת כח אני לא רוצה להרוס לכם) ואם לא כתבתי דמות או שכחתי עליה משהו תגיבו...
* הערה- שד באנגלית זה דימון לא דיימון אבל באייפד תיקן אותי בפעמים הראשונות ולא היה לי כוח לתקן את זה..=)

דיימונז(שדים)- דמויות

31/05/2011 750 צפיות תגובה אחת
טוב קלואי זה בשבילך!!!
אין עדיין את כל הדמויות ויהיה עוד מידע עליהם בעתיד(ואני לא כותבת כח אני לא רוצה להרוס לכם) ואם לא כתבתי דמות או שכחתי עליה משהו תגיבו...
* הערה- שד באנגלית זה דימון לא דיימון אבל באייפד תיקן אותי בפעמים הראשונות ולא היה לי כוח לתקן את זה..=)

החלק הזה יתעדכן כל פעם שתתווסף דמות חדשה או שיהיה מידע חדש על דמות
הדמויות:

לייל אנדה קלייט- פירוש שמה הוא ׳ליל ירח מלא׳ בגלל שבלילות ירח מלאים כשפים מים מהשבט שלה הופכים לחזקים יותר. עם מות סבה היא נשארה השריד האחרון מאותו שבט רב עוצמה. גיבורת הסיפור, יוצאת עם טד אבל מאורסת לכריסטופר אותו היא לא אוהבת. חבריה קוראים לה בקיצור לייל.

דיימון(שד)- הדולפין של לייל וחברה הראשון. היא גילתה לו את כל הסודות שלה. יום אחד הוא הפך לבן אדם בנוכחות לייל ומאז היא לא ראתה אותו תקופה ארוכה עד שהוא חזר עכשיו.

סאם- ידיד של לייל, יושב לידה בבית ספר. מתנהג בנחמדות אל לייל ובכך מעורר את זעמה של קטרין שאוהבת אותו ולא אוהבת את הקשר בינו לבין לייל. יודע לכשף אש. חבר של קטרין.

דילן- התלמיד החדש. מסתורי. דומה שתי טיפות מים לאיך שנראה דיימון כשהפך לבנאדם. בעל חיוך מושלם. נגע בבית של לייל אחרי שנשרף ומאז הכל חזר לקדמותו. לא אוהב את העובדה שטד ולייל יוצאים. יודע שלייל היא הארוסה של כריסטופר.

טד- אחיה של אמנדה. אוהב את לייל ויוצא איתה.

אמנדה- החברה הכי טובה של לייל. פריקית בנשמה(אבל פריקית חמודה=).

קטרין- מלכת הכיתה הבלתי מעורערת. מתוקה בצורה יוצאת דופן אבל כשהעניינים לא הולכים כמו שהיא רוצה אין לה בעיה לשנות פרצוף. אוהבת את סאם ולא אוהבת את הקשר בינו לבין לייל לכן היא לקחה את לייל תחת חסותה. לאחרונה התחילה לצאת עם סאם.

כריסטופר- בן המושל שיחליף את מקומו בעתיד. השידוך האידאלי ומאורס ללייל שלא כל כך מחבבת אותו…

אנני- מנהלת את הבית ספר של לייל, סאם, אמנדה, טד, דילן וקטרין.

טפי- בת מהשכבה הבוגרת. נכנסה לבית עם אמנדה(במסיבה) ונלכדה איתה בלהבות. לייל וסאם הצילו אותה.

פליק גריטון- סבה המת של לייל


תגובות (1)

וואי! תודה רבה! =]
ובטח שתוסיפי כל פעם את הדמויות שיתווספו. :)

02/06/2011 22:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך