מלי. [:
פרק שני... D:

הרפתקאותיה של… בוגדת. 3: | פרק 2

מלי. [: 26/08/2009 1427 צפיות 6 תגובות
פרק שני... D:

כאשר יצאה וספגה את המים מהבגדים, הגיח לפתע מהדלת חתול מיסתורי. "גרי!" צרחה באושר ורצה לחבק את חתולה האהוב. "קדימה אנחנו צריכים ללכת לעיר הכי קרובה לקנות אוכל, שהיא קריית פרחים" אמרה מלי ושניהם התחילו ללכת לעבר העיר – קריית פרחים. "אנחנו מתקרבים למדבר, נצטרח לעבור אותו וזה יקח לנו נצח ברגל" אמרה מלי, לפתע גרי נעלם. מלי התחילה להסתובב סביב העץ ולחפש את גרי. לפתע גרי החתול חזר עם גמל. "גרי…. אתה חתול ממש חכם!" אמרה ועזרה לגרי לעלות על הגמל, לאחר מכן הצטרפה ושניהם יצאו לדרך.

"טיפש שכמוך! איך אתה יכול להירדם באמצע משמרת! אתה לא רואה שהם ברחו!?" צרח לפתע רועי על השומר והוא קם מבוהל. "שכחתי לנעול את הדלת.." מילמל ופיהק. "חתיכת גוש שומן שכמוך!! איך אתה יכול לשכוח לנעול את הדלת!?" צרח רועי על השומר האומלל שבכלל לא היה שמן. "אני נראה לך שמן? אין לי אפילו קוביות בבטן" מלמל השומר וחזר לישון. "אי אפשר לסמוך היום על אף אחד" אמר רועי בהנאחה. "שומרים, תלו בכל האי מודעות שמלי מבוקשת, כל מי שימצא אותה יזכה בפרס כספי" אמר רועי.

לאחר רכיבה של שעתיים מלי שמה לב לעיר באופק. הגמל וכולם היו עייפים, אך שמחו שסוף סוף הגיעו. לאחר מספר דקות הגיעו לשלט מרהיב מהוטר בפרחים ובכתב זהב היה כתוב "ברוכים הבאים לקריית הפרחים". "ואי השלט ממש מדהים" התפעלה מלי בזמן שגרי התנתקה. מלי וגרי רכבו ברחובות העיר, לפתע עף על מלי מגילה. מלי עצרה את הגמל והתבוננה במגילה. "אסף הרופא, מבוקש!?" אמרה מלי מופעת. "מיאו?" ילל גרי ביילה מוזרה, "קדימה! החנות תחכה, אנחנו צריכים להזהיר את אסף שחייו בסכנה" אמרה מלי ושניהם רכבו לעבר בית החולים של אסף.

כאשר הגיעו, חנו את הגמל בצד ודפקו בדלת. "מי המטופל?" נשמע קול מהדלת. "תפסיק עם הבדיחות הרפואיות שלך, אלה מלי וגרי עם הודעה חשובה, אה ואיזה שהוא גמל" אמרה מלי ואסף הכניס את השניים. "אז מה קרה?" שאל אסף בזמן שהגיש לכולם חלב ועוגיות. "חייך בסכנה, ראיתי מגילה שאתה מבוקש, מה אמרתי לך? זה לא רעיון טוב לטפל במטופלים! תאר לעצמך שתקום בבוקר ותגלה תפר בבטן, לא תיבהל?" אמרה מלי והושיטה לידו של אסף את המגילה. "מבוקש – אסף הרופא, כל מי שיתפוס את הפושע מנתח אנשים חפים ממחלה באמצע הלילה, יזכה בשק כוכבים ( המטבעות של האי המיסתורי)" קרא אסף בדאגה. "רואה? עכשיו אתה צריך להיזהר שאתה הולך ברחוב, הנה תלבש את זה" אמרה מלי והושיטה לאסף בגדים של חייל רומאי. "שמלה!? למה שאני אלבש שמלה!" אמר אסף והזיז את הבגדים לצד. "אתה מעדיף לבלות את שארית חייך בצינוק?" שאלה מלי והושיטה לאסף את הבגדים. "לא… בסדר! בסדר! אני אלבש את זה, תודה על האזהרה, שיהיה לך יום רפואי במיוחד" אמר אסף ונפרד מהשניים. "אוייש" מילמלה לעצמה מלי ונאנחה.

מלי וגרי עלו על הגמל ויצאו לדרכם, לעבר המרכול. כאשר הגיעו, החנו את הגמל ונכנסו למרכול. "אוקי מה צריך?" שאלה לעצמה מלי. "לחם, גבינה צהובה, אוכל לחתולים, תפוחים, ענבים, מיץ תפוזים סחוט, מים. זהו!" אמרה מלי בזמן שלקחה את כל המוצרים הדרושים. לאחר מכן שילמו על המוצרים והכניסו לתיקה. כשיצאו מהמרכול, שמו לב למודעה. "מלי הבוגדת – מבוקשת!?" הסתכלה מלי מופתעת…

ואי סוף סוף סיימתי!
בבקשה תגיבו שאוכל להמשיך (:


תגובות (6)

סיפור נחמד מחכה להמשך 3>

26/08/2009 17:25

סיפור חמוד, רואים שיש לך דמיון בריא.
תמשיכי כך:)

26/08/2009 22:49

תודה. D:

27/08/2009 09:12

היי מלי,
קיבלתי, קראתי, אהבתי!
מחכה לסיפורים נוספים :)

27/08/2009 21:31

פרק 3 יעלה היום או מחר.. [:

29/08/2009 17:31

נסיתי לחפש את הבוגדת ולא מצאתי…. אבדוק בפרקים הבאים. את מותחת אותנו.

נמרדי יוסף

21/11/2009 14:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך