החוטפים פרק 2 "Big party or after abduction"

"אוף אין פה נייר?" ניקי המשיכה לחפש נייר ואז היא עמדה עם גב מול הדלת ואז מישהו זר התקרב אלייה והחטיף לה בראש. כשניקי התעוררה היא ראתה את עצמה בתוך רחוב כלשהו שהיה לייד הפארק. "מה זה איפה אני?" אמרה ניקי ופתחה את עינייה. "היי!" אמרה השכנה לשעבר של ניקי. ניקי חייכה ואמרה: "או, היי בילי מה קורה? את לא תאמיני מה קרה מישהו הרביץ לי בראש אתמול בצהריים…" בילי אמרה: "יש לך מזל שלא חטפו אותך או משהו כזה!" "כע… יש לי מזל גדול!" ניקי ובילי נפרדו זאתי מזאתי ואמרו ביי.

לאחר הצהריים ניקי קיבלה טלפון מהורייה ואמרה: "אמא! אבא! אתם נהנים?" "כן אנחנו במסעדה סינית ואנחנו אוכלים סושי." "אוקיי ביי!" בינתיים מי שהרביץ לניקי בראש חזר לעבודתו ואמר לבוסית שלו: "עשיתי מה שביקשת נחטפתי לילדה אחת בשירותים והשארתי אותה שם אבל שקמתי בבוקר היא לא הייתה שם." הבוסית ריינג'ל אמרה: "אין בעייה אני יטפל בזה." אצל ניקי בבית ספר באה לכיתה שלה תלמיד והדיעה הודעה: "היום בערב יש ערב כיתה לכבוד 2011 ! מסיבה בשמפנייה של לוביריין באולם הגדול. ויש גם תחרות שירה." נועה אמרה לניקי: "ניקי כדאי לך להיות בתחרות שירה יש לך קול ממש יפה." ניקי הסמיקה ואמרה: "לא לא בא לי אבל תודה."

כולם קיבלו הזמנות ושניקי הלכה הבייתה היא זרקה את ההזמנה שלה על הכביש והלכה לבית ספר. הבוסית ריינג'ל וזה שהרביץ לניקי (קוראים לו שרון) התגנבו אחרי ניקי ולקחו את ההזמנה. "וואו זה מדהים! יהיו שם מלא ילדים לחטוף!" אמרה הבוסית ריינג'ל. שרון לא ממש התלהב מהרעיון אבל הוא צריך להקשיב לבוסית ריינג'ל כי היא ממש ממש קשוחה. במסיבה נועה הכריחה את ניקי לבוא ואז היא באה. כולם רקדו ואז התחילו את תחרות השירה. "כל מי שרוצה להרשם לתחרות שיבוא עליי ואל סופי. ניקי ונועה עמדו אחרונות בתור ואז ניקי קיבלה אתה תור אבל נועה לא יכלה להרשם כי רשימת הנרשמים הייתה מפוצצת.

כשהגיעה תורה של ניקי לשיר היא אמרה שהיא צריכה לשירותים וברחה לרחוב הקרוב. "פסטט פסטט פסטט! כאן למטה !" אמרו בלחש הבוסית רינג'ל ומר שרון. "איפה אתם?" שאלה ניקי. "למטה!" אמרו. "אה הנה אתם!" אמרה ניקי. שרון החטיף לה שוב בראש ולקח אותה למעבדה של הבוסית רינג'ל.

המשך יבוא…………..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך