איך ? אוהבים ?

~כוכב נופל~ פרק 22(:

30/01/2014 116 צפיות תגובה אחת
איך ? אוהבים ?

-סטופ-
שכחתי לספר לכם מה קרה בסוף בין שיר, נועה וגאיה…
-יום ליפני-
אחרי שכפיר והדר יצאו, נישארתי לבד עם גאיה ושיר. אני ושיר החלטנו שהחברות שלנו והשותפות שלנו הרבה יוצר חשובה מאיזה ילד (דוחה, מעצבן, בוגד, אגואיסט וכו..- מה שאני חושבת^^) ושיר התקשרה לגיא וסיפרה לו שזה נגמר.. זה ממש מעצבן בגלל שגיא בכלל לא לקח את זה קשה הוא אמר 'סבבה'.. (אני הולכת לגלות מה קורה פה- אין סיכוי שהוא יצליח לפגוע בעוד ילדה!!- לא אם זה תלוי בי, חח)
-חזרה לסיפור-
אמרו לי שיש לי אורח, זה ממש סיקרן אותי, מי זה?? וואי אני יודעת שזה מטומטם אבל התחלטי לרוץ- האמת שהיתפללתי שזה אמא או אבר שפתאום נזכרו ביי והחליטו לבקר אותי ולהוציא אותי מכאן ולחזור לגור ביחד, אבל מה לעשות, כבר למדתי מהחיים שלי שחלומות לא תמיד מתגשמים- במקרה שלי אף פעם!.. נכנסתי למזכירות והאמת שהופתעתי.. אבל שמחתי.. זה היה כפיר!! אני לא יודעת למה הוא פשוט לא בא אלי לחדר או שפשוט היה שולח לי הודעה. האמת ששאלתי אותו את זה, אני מרגישה נוראית לפני שבכלל אמרתי לו שלום, שאלתי אותו למה הוא לא סימס לי..הוא אמר 'רציתי לבקר אותך בהפתעה כי אני רציתי לדבר איתך..- הגעתי לפנימיה והשומר שלך אותי לכאן..מאוכזבת?' מה פיתאום עניתי לו.. וחיבקתי אותו חזק. (אני יודעת שאני עם דן והכל אבל איכשהוא האהבה שלי אצל כפיר, תמיד הייתה וגם ת-מ-י-ד תהיה.. כפיר אמר שהוא צריך להגיד לי משהוא חשוב אז יצאתי אחרי לגינה האחורית של הפנימיה (אף אחד בקושי לא מסתןבב שם בשעה כזאת- בזמן ארוחת צהרים..) ' אממ נועה?' שאל. 'מה?' עניתי.' אני כבר הרבה זמן חושב את זה והבוקר קמתי עם ביטחון ולא משנה מה הולך ליקרות, אני רק רוצה שתדעי את זה..' הרגשתי פרפרים בבטן. קיוויתי שהוא יומאר שהוא מחבב אותי. ו… הוא באמת אמר!! וואי שיט אני מאושרת מבפנים שסוף סוף אני יודעת איך כפיר מרגיש כלפי אבל עדיין מרגישה לא נעים כלפי דן- זה ישבור לו את הלב. 'אממ' אמרתי..' אני מבין' אמר ובא לקום.' רגע' אמרתי, הוא הסתובב קמתי ואני יודעת שאני מטומטמת אבל נישקתי אותו! וזה היה ההרגשה הכי טובה בעולם ידעתי, שהוא האחד. אבל מאחורי הגב שלו הבחנתי בדן.


תגובות (1)

את כפירD: תמשיכי

30/01/2014 05:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך