נוו? אז להמשיך ? סורי שזה קצר עודפעם אמרתי~ככל שהפרקים ממשיכים הם יותר ארוכים<3

~כוכב נופל~ פרק 4

27/12/2013 176 צפיות 4 תגובות
נוו? אז להמשיך ? סורי שזה קצר עודפעם אמרתי~ככל שהפרקים ממשיכים הם יותר ארוכים<3

פרק 4~
'טוב…' הוא אמר. 'אז ככה.:היא מאוד חכמה יש לה שתי תארים בחינוך, יש לה כמה תעודות פה ושם..׳ היא חייבת להיות כזאת מושלמת!?! :0 לא רוצה זה לא בסדר.. אני לא יועת מה לעשות!! לעזזל עם החיים לעזלזל!
——————————
'ערב'.. אחרי מחקר מעמיק על גלית ה***** הזאת! לא מצאנו כלום היא פשוט מ-ו-ש-ל-מ-ת וזה בעיה. האמת שהיא אפילו לא כלכך מכוערת.. איך זה צפוי .. אבא בטח התאהב בה תוך שניה!.. אמא של הדר פתאום נכנסה לחדר. ישר קפצתי מתי היא הגיעה ?! חשבתי שהיא בקניות עד הערב .. היא שמה להדר כמה בגדים שקנתה לה. אמא של הדר גבוהה כזאתי ובלונדינית, כמו הדר. היא ממש יפה ותמידתמידתמיד עם עקבים חח אבל למרות שהיא אמא של מישהי בגיל שלי היא ניראית טוב בכל דבר… עצוב שיש אנשים שיש להם אתזה תמיד קינאתי בהדר על זה. אמא שלה אמרה לי שיש לי טלפון… חשבתי מי זה יכול להיות אמממ: אמא?? קשה לי להאמין.. לא (בידיוק דיברתי איתה בטלפון).. כפיר גם לא כי לפני כמה דקות הוא עזב… וזה כנראה גם אף אחד מהחבורה (יובל, שחר, דניאל, דור, איתי ויערה)- זאת החבורה שאנחנו בדרך כלל מסתובבים איתם… (אתם תכירו אותם יותר לעומק בהמשך ;)… בקיצור ירדתי למטה לענות לטלפון ופתאום אני שומעת בוםםם!!!!


תגובות (4)

זה פרק 4 או 5 כי רשום 5 ובפרק הקודם זה היה 3

27/12/2013 13:29

סורי זה טעות זה פרק 4 אני ישנה אתזה תודה שאמרת לי(::

27/12/2013 13:34

:] תמשיכי

27/12/2013 13:40

תמשיכי!!! :)

28/12/2013 00:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך