תגובות וממשיכה<3

~כוכב נופל~ פרק 5~

28/12/2013 168 צפיות 5 תגובות
תגובות וממשיכה<3

פרק 5~
הייתה תאונה. בחוץ. גלית התחילה לצרוח. ׳שתקי!!׳ אמרה הדר, שהתמודדה עם הכעס פחות בעדינות… גלית חשבה מה להגיד לה.. היא לא הבינה מה קרה לילדה החמודה שהכניסה אותה הביתה לא מזמן וראו את זה על הפרצוף שלה. בסוף היא התעלמה. שתשתוק יותר טוב.
יצאתי החוצה.
כפיר.
׳כפיר!!!!!׳ צרחתי. הוא ישב במכונית שלו, אוטו ישן בצבע תכלת כזה (טובב הוא לא היה הכי עשיר אבל היה לו מכונית אזז..) רצתי אליו אבל הוא היה מעולף .. ׳נוו כפירר תענה !!׳ צעקתי עליו. הרבצתי לו (נוו טוב לא הכי חכם אבל… לפחות שיתעורר) והוא קם בין כאפה לכאפה. הוא ניסה לצאת אבל לא הצליח… הדלת שלו התעקמה והרגליים שלו היו תקועות… ׳כפיר!!׳ צרחתי. ׳נוווו שמישהו יעשה משהו ?!?׳ ואז האמבולנס הגיע.. מסתבר שהנהג שפגע בו נפצע יותר קשה ממנו.. הכרית אוויר פגעה בו אז .. פינו אותו לביתחולים ואת כפיר ניסו להוציא מהאוטו. הוא התעלף וניסיתי להעיר אותו בכאפות שוב (מה שעבד יעבוד פעם שניה לא? שווה לנסות) ואז באה אישה ממד״א שקראה לי חולת נפש וצעקה עליי לזוז. לא רציתי, אבל היא הביאה אנשים עם מדים של משהו שלקחו אותי משם.. בזמן שלקחו את הנהג השני וניסו להוציא את כפיר.. ואז אבא שלי בא. הוא חיבק לי את הכתף ושאל מה קרה. הורדתי לו את היד. ׳לך תשאל את גלית !!׳ צעקתי, ורצתי לחדר שלי. בוכה על גלית, בוכה על כפיר ובוכה על המשפחה שלי, שאולי הרסתי בשניה אחת של אי שליטה. סתם כי רציתי להוכיח לאבא שלי שאני יודעת. שהוא לא יתחמק עם זה.
מטושטשת מדמעות ראיתי את דרכי למעלה, למיטה האוהבת שלי. אבל בדרך למעלה נתקעתי ב…


תגובות (5)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב תקראי את הסיפורים שלי

28/12/2013 01:14

אני ימשיך.. ואני יקרא <3

28/12/2013 01:17

ותגיבי שאני ידע שאת קראת ♥

28/12/2013 01:29

תמשיכי

28/12/2013 01:45

תמשיכייייייייייי

28/12/2013 03:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך