א.מ.ש
התחשק לי לגוון קצת עם ההמשכים...
המשך יבוא וקריאה מהנה ;)

ואת זה אתה אמרת – פרק 1

א.מ.ש 28/02/2014 666 צפיות 12 תגובות
התחשק לי לגוון קצת עם ההמשכים...
המשך יבוא וקריאה מהנה ;)

הנערה שחורת השיער הוצמדה לקיר שמאחוריה. היא הביטה בנער הבלונדיני בעל העיניים האפורות, שהצמיד לגרונה סכין חדה, שיצרה חתך קל על גרונה. נשימותיה היו מהירות ובהולות, בניגוד לנשימותיו האיטיות והרגועות של הנער, אשר עמד לקחת ממנה את חייה.
היא השתדלה לסדר את מחשבותיה, אך ללא הצלחה. שטף של מחשבות שונות זרם במוחה, ללא הפסקה.
הנער חייך חיוך קטן וממזרי, והחל משסף את גרונה של הנערה-

היא כנראה צרחה.
היא פקחה את עיניה בבת אחת, כולה מזיעה ומבוהלת מהחלום האיום. לפתע נשמעה נקישה קלה, ודלת חדרה נפתחה.
"שוב סיוט?" שאלה אמה, והיא הנהנה. האם נאנחה ויצאה מהחדר, סוגרת את הדלת אחריה. הנערה נשארה יושבת על מיטתה עוד דקות ספורות, ואז הניחה את ראשה על הכר, עצמה עיניים, וניסתה להירדם שוב, עם תקווה להמשך לילה ללא סיוטים.

"קים? קים? את אתנו?" ג'ני, חברתה הטובה ביותר של קים, ניערה אותה בחוזקה.
"מה קורה?" היא שאלה. "את נראית עייפה. מה קורה? את עוד תירדמי לי באמצע הבחינה בפיזיקה, ואז את לא תעשי את המבחן, ואז אני לא אוכל להעתיק ממך. וזאת תהיה בעיה גדולה."
קים הביטה בה במבט מבולבל, אבל אז נזכרה שיהיה היום מבחן בפיזיקה.
"אוי, שכחתי מהמבחן לגמרי!" קים קראה, וג'ני נעצה בה מבט מזהיר. קים פיהקה פיהוק רחב. "אבל אל תדאגי, אני לגמרי מוכנה," היא הוסיפה, וג'ני חייכה בהקלה.
"אבל אני מה-זה עייפה," קים אמרה, ופיהקה שוב. "היה לי אתמול עוד אחד מהסיוטים האלו, ולא הצלחתי להירדם כמעט כל הלילה."
ג'ני הנהנה בכובד ראש מזויף, וקים חייכה חיוך עייף. ג'ני תמיד הצחיקה אותה בתגובות הציניות שלה, לא משנה באיזה מצב.
קים הרהרה בסיוט שהיה לה. זה היה מוזר, אבל בכל הסיוטים שהיו לה בחודש האחרון, הופיע אותו נער בלונדיני בעל העיניים האפורות.
"קים? קים! את שוב לא מרוכזת!" ג'ני קראה וקים התנערה מהרהוריה. היא הביטה בחברתה במבט עייף, וג'ני, שהבינה את המסר, עזבה אותה לנפשה.
"טוב, עדיף שתחלמי עכשיו מאשר בבחינה בפיזיקה, כך שלפחות תהי ערנית ותעשי את הבחינה כמו שצריך. אני חייבת להביא להורים שלי מבחן עם ציון מעל שישים, אחת הם ירתקו אותי בערך לשנתיים הקרובות. ואת יודעת מה זה אומר: בלי טלוויזיה, בלי חברות, ובלי יציאות מהבית חוץ מהליכה לבית הספר." היא סיכמה והוציאה מילקוטה את נגן האם-פי 4 שלה ושמה על אוזניה את האוזניות. תוך מספר שניות היא כבר שקעה במוזיקה של הנגן.
קים הביטה סביבה. הפסקת האוכל עמדה להיגמר בעוד דקות ספורות, והבחינה בפיזיקה עמדה להתקיים בעוד שני שיעורים. היא חייבת להיות מרוכזת במשך כל הבחינה, כי אם תכשיל את חברתה הטובה, היא לא תסלח לה לעולם. קים נאנחה ונגסה בכריך הגבינה שלה.
היא הביטה בדלת, והיה נדמה לה שראתה את הנער הבלונדיני אפור העיניים מהחלום שלה, רגע לפני שנעלם מאחורי הדלת.


תגובות (12)

התחלת סיפור חדש!!!!!!!! :)
עכשיו תמשיכי אותו! (וגם את הנבואה!!)

28/02/2014 06:45

וואי איזה יפה

28/02/2014 06:45

מזה אומר אמש ?

28/02/2014 06:46

זה ממש יפה, את כותבת מדהים -קנאה קנאה- תמשיכי!
[גם את הנבואה, סורי שאני לא מגיבה]

28/02/2014 06:46

תודה…
ולאושר – א.מ.ש אלה אותיות הבריאה… כמו צבעי היסוד, רק באותיות…

28/02/2014 06:48

המשך דחוף! זה סיפור מושלם!

28/02/2014 06:49

ואוהוו תמשיכי! אני ממש אהבתי את זה :>
שבת שלום

28/02/2014 06:49

את חייבת להמשיך עכשיו!!!
תמשיכי!!!!!!

28/02/2014 07:09

אאאהה ומה זה אותיות הבריאה

28/02/2014 09:55

אין לי מושג… עכשיו עם התמונה הבנתי את הd בסוף…

28/02/2014 09:59

חחח

28/02/2014 11:44

חחח

28/02/2014 11:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך