אהבה אחת ❤️
כן אני יודעת שזה פרק קצר. אבל אני לא יכולה להאריך אותו כי הסיפור כבר כתוב מראש, אז ככה שכל הבקשות שלכן להאריך את הסיפור לא בדיוק עוזרות. שרני כתבתי את זה בפעם הראשונה זה היה נראה לי מספיק ארוך, אבל עכשיו מי קולטת כמה קצר זה. אני ממש מצטערת שרוב הפרקים היו כל כך קצרים אבל אני בקושי מבקשת תגובות על פרקים כאלה קצרים. אז לפרק הזה אני מבקשת רק שלוש תגבות ואני ימשיך הכי מהר שאני יכולה. אשמח לדירוגים! :)

מלוכת הערפדים פרק 8

אהבה אחת ❤️ 25/02/2014 725 צפיות 3 תגובות
כן אני יודעת שזה פרק קצר. אבל אני לא יכולה להאריך אותו כי הסיפור כבר כתוב מראש, אז ככה שכל הבקשות שלכן להאריך את הסיפור לא בדיוק עוזרות. שרני כתבתי את זה בפעם הראשונה זה היה נראה לי מספיק ארוך, אבל עכשיו מי קולטת כמה קצר זה. אני ממש מצטערת שרוב הפרקים היו כל כך קצרים אבל אני בקושי מבקשת תגובות על פרקים כאלה קצרים. אז לפרק הזה אני מבקשת רק שלוש תגבות ואני ימשיך הכי מהר שאני יכולה. אשמח לדירוגים! :)

פרק 8
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נשכבתי על המיטה והתקשרתי לקרסטין. “הלו?” שמעתי את קולה מהצד השני של הקו.“היי קרסטין, זה דילן.” אמרתי לה. “היי דילן, מה קורה?” היא שאלה אותי. שמעתי מישהו ברקע צועק. “זה דילן? תגידי לו שאת פנויה!” “תסתמי!”קרסטין צעקה על מישהו שצעק ברקע. “אל תיתיחס זאת אחותי הקרציה.” אחותה המשיכה לצעוק ברקע. “היא מאוהבת בך היא כבר סיפרה עליך להורים שלנו! מתי תהיה החתונה?” קרסטין צעקה עליה חזרה. “תסתמי כבר! את מפדחת אותי!” צחקתי בקול רם. בני אנוש כאלה מצחיקים. “תגידי קרסטין, בא לך לצאת לדייט מתישהו?” שמעתי אותה לוחשת לאחותה. “בסדר.” קבענו שאנחנו ניפגש בשבע בבית קפה שלא היה רחוק משם. מעניין איך היא תתמודד עם מה שאני יספר לה…
-נקודת המבט של קרסטין-
הייתי בחדר שלי עם ג’וליה. החדר שלי מלא בפוסטרים של ערפדים, שתלוים על קיר בצבע דם. המיטה שלי שחורה, כולל הארון בגדים והדלת. “מה יש לך מכל הערפדים האלה?” ג’וליה שאלה. “מה את רוצה? אני חושבת שהם יצורים נפלאים…” אמרתי בחולמניות. “כן אז בגלל זה כל החדר שלך נראה כמו ערפד אחד גדול.” זרקתי אליה כרית. היא זרקה עלי גם כרית. התחלנו קרב כריות של ממש, עד שהטלפון צלצל.


תגובות (3)

תמשיכי!

26/02/2014 05:52

ווואי נווו תמשיכיי
מה יקרה בדייט ?
הוא מספר לה נכוןן

28/02/2014 14:50

תחכי ותראי… יש הרבה הפתעות בסיפור הזה

01/03/2014 10:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך