אבודה לנצח פרק 4

orly360 03/11/2012 729 צפיות 2 תגובות

הם נכנסו עם שולחן ארוך ושוט השכיבו אותי על הבטן מעל השולחן קשרו אותי והתחילו להצליף בי שוב ושוב הם צעקו על בתאל ואמרו שימשיכו להצליף בי עד שתספר להם את מה שהם רוצים לשמוע. דיממתי המון אבל בתאל לא דיברה, היא בכתה כל כך הרבה אבל לא נשברה. מתישהוא זה נגמר הם הבינו שהיא לא תדבר אז הם ירו בה חמש יריות ואני ראיתי איך החברה שלי החברה הכי טובה שלי מתה. הם התקרבו אלי עם הרובה לא יכולתי לזוז הגב שלי שרף ידעתי שאלו הרגעים האחרונים שלי הם ירו בי פעם אחת ביד שמאל לא יכולתי אפילו לצרוח היורה היה צריך להחליף מחסנית אבל הבחור השני אמר לו שלא כדאי לבזבז עלי עוד מחסנית ושעדיף להשאיר אותי באמצע המדבר כדי שאמות מוות כואב קשה ואיטי. וזה מה שהם עשו הם זרקו אותי מבוישת וכואבת באיזה חור באמצע המדבר ונסעו. הלכתי כמה דקות אולי כמה שעות ידעתי שאין טעם ושאין סיכוי שאני ישרוד את החום הזה במיוחד אחרי כל מה שעבר עלי ואחרי 24 שעות בלי אוכל ומים, הכול הסתחרר סביבי ונפלתי…
התעוררתי באוהל קטן חבושה ולבושה בבגדים שאינם שלי לא הבנתי איפה אני ניסיתי לקום אבל היה לי כאב ראש נוראי וכל הגוף כאב לי אישה בדואית נחמדה נכנסה היא טיפלה בי בכזה חום ואהבה ודאגה לשלומי היה לי קצת קשה להבין אותה אבל ניסיתי היא אמרה שכבר שלושה ימים אני כאן שוכבת חסרת הכרה היא סיפרה שהבן שלה מצא אותי בזמן שרעה את הכבשים, הוא חשב שאני מתה אבל בכל זאת הוא הביא אותי להוריו כדי שיטפלו בי. הודיתי לה נשארתי איתם בכל מקרה לא יכולתי לזוז מהמיטה היא הייתה אישה ממש נחמדה שטיפלה בי במסירות אחרי יומיים הסברתי להם שלמרות שאני מוקירה אותם וחבה להם את חיי אני חייבת לחזור הביתה שיש לי משפחה שדואגת לשלומי. הם אמרו שהם צריכים לחשוב על זה שבגלל שהצילו אותי אני שייכת להם והם רוצים שאנשא לבנם ,הבחור שהציל אותי ממוות בטוח, ואשאר איתם, הבטחתי להם שאחזור שאני אוהבת אותם והם האמינו והסכימו לתת לי ללכת. לאחר שציידו אותי באוכל ושתייה הצטרפתי לשיירת גמלים שרכבה העירה. השגתי טרמפים לבית החולים הקרוב כנראה שלא נראיתי טוב כי אשפזו אותי מיידית הורידו לי את התחבושות בדקו אותי גיבסו לי את היד משחו אותי בכל מיני משחות וחבשו אותי שוב. לא ידעתי מה לספר למי רצו לי מליון מחשבות בראש יותר מכל רציתי לפגוש את משפחתי אבל זה לא היה בטוח. הגיעו שוטרים הם רצו לדעת מי אני ומה קרה לי אבל הדבר היחיד שביקשתי היה תשיגו לי את סוכן הFBI אברהם מילואי.


תגובות (2)

תמשיכי! ^^

04/11/2012 07:21

בקרוב…

04/11/2012 10:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך