אבודה לנצח פרק 8

orly360 10/01/2013 794 צפיות אין תגובות

הם כיסו לי את הראש במשהו שחור, הרגשתי שאני מדממת . היה לי ברור שהם יעשו הכול כדי להוציא ממני את מה שאני יודעת ושזה הולך להיות כואב, רק קיוויתי שהמוות יהיה מהיר .
איך לעזאזל הם מצאו אותי? נסענו במהירות לא ראיתי כלום הייתי עדיין אזוקה וכאב לי כל כך הידיים הראש הכתפיים הכול כואב, וברקע שמעתי קולות צוחקים.
נדמה לי שעצרנו הדלת נפתחה, הם משכו אותי מהרכב וסחבו אותי כמה דקות עד שעצרו , קשרו אותי בחבלים עבים לכיסא ישן מעץ וזהו הייתה דממה הייתי כולי כבולה אזוקה וכואבת וחיכיתי. שמעתי אנשים מדברים דלת נפתחת , זה לקח לי כמה שניות וזיהיתי אותו את הקול הזה מלא הרוע והכעס, קיוויתי כל כך רציתי שזה לא יהיה הוא אבל לצערי תקוותי התבדו.
הם הורידו ממני את הבד שכיסה לי את הפנים וזיהיתי אותו, זה היה אותו בחור שלקח אותי ואת בתאל מהמטוס, אותו מנוול שהכה אותי, ירה בי והשאיר אותי לבד במדבר, אותו בן אלף שרצח את בתאל שלי. והוא עמד מולי רותח מכעס שמתי לב שיש לו צלקת חדשה, גדולה ומכוערת על הלחי השמאלית הוא חייך חיוך דבילי ואמר: " אז חשבת שהצלחת לחמוק ממני, חשבת שתוכלי להעלם ושלא נמצא אותך? אני מודה הצלחת לעבוד עלי הייתי בטוח שאת לא יודעת כלום אבל טעיתי ועכשיו את תשלמי על הטעות הזאת, את הולכת לספר לי כל דבר, כל מילה כל צליל, שאת יודעת אבל לא עכשיו קודם כל אני רוצה להמשיך במקום שהפסקנו פעם קודמת" הוא גיחך והתחיל ללחוץ על היד השמאלית שלי ליד הכתף בדיוק במקום שהוא ירה בי בפעם הקודמת.
נשכתי את שפתי הכאב היה איום לא צעקתי אני לא יספק לו את התענוג הזה לראות אותי סובלת הוא המשיך ללחוץ, עוד ועוד ועוד. לא יכולתי לסבול עוד וצעקתי: "רגע רגע תפסיק". הוא עצר וחייך "נו, תשפכי את מה שיש לך בלב קדימה" הרמתי את הראש הסתכלתי אליו ישירות בעיניים ואמרתי לו: " אני מבינה שהשאירו לך מזכרת חמה חמה ממני על הפנים שלך, איפה החבר שלך הרגו אותו? אני לא הולכת לפתוח את הפה אז כדאי ש.." הוא העיף לי סטירה ואז החזיק את הפנים שלי בחזקה ואמר: "ילדונת קודם כל את תשלמי על כל מה שעשית לי ולתומאס ובקשר לצלקת שלי, גם אני רוצה להעניק לך מתנה קטנה מזכרת ממני" הוא קרא לשני הבחורים האחרים ולחש להם משהו. הם יצאו מהחדר וחזרו עם סוג של מיטה מתקפלת ועם בחור נוסף מקועקע כולו.
רעדתי, הוא התקרב אלי עם סכין והצמיד אותו לפנים שלי אח"כ נעמד מאחורי וחתך את החבלים שקשרו אותי, עדיין הייתי אזוקה הוא תפס אותי בשיער ומשך אותי למיטה ושם תפסו אותי הבחורים האחרים בשני הידיים והבחור המקועקע התקרב אלי הוא הפעיל את המכשיר צרחתי התפתלתי אבל הוא קירב את המכשיר והתחיל לקעקע על הבטן שלי קעקוע שחור עם כיתוב בערבית.
ואז הדלת נפתחה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך