אבנים טובות 2

ג'י 05/01/2013 819 צפיות 3 תגובות

שיטטט!!! אני שומע תריקות דלת של מכונית אני חייב לסגור!
טוב זה לא היה בשבילי, נחזור 10 שנים אחורה ,אני מתקדם ללימוזינה , הדלת של הנהג נפתחת, יוצא משם בחור שמעולם לא ראיתי ,פותח את הדלת האחורית ביותר למעני ואני נכנס ,בלי לחשוב פעמיים,כאילו הזמנתי טקסי והוא מאחר לי.
אני מתיישב על ספת עור לבנה שלא היתה מביישת סלון של שום מליונר , לידי שקית שחורה מאחורי בר משקאות מולי מסך פלזמה ענק עם רקע כחול ואני מרגיש שהרכב בתנועה, פה כבר הלב התחיל לדפוק מהר יותר .המסך פתאום הופך שחור ומיד עולה תמונה של אדם שמעולם לא ראיתי מתחיל לדבר בשפה שמעולם לא שמעתי משהו בלגי כזה או אולי דוויטש לא יודע יחד עם הדיבור עולה תרגום על המסך :"ברוך הבא, נבחרת מתוך עשרות אלפי מועמדים , מה שתשמע כאן יישאר כאן ולא ייצא לעולם מפיך ביום שתפר את כלל הבסיס הזה אתה חורץ את גורלך לכן תינתן לך האפשרות לבחור ,הרכב יעצור בעוד דקה ליד ביתך וימתין שם דקה אחת אם תרד תוכל לחזור לחייך הקודמים כאילו דבר לא קרה אנו נדאג שכלל לא תזכור את אשר ארע בשעה האחרונה ואתה תשוב לשגרתך ,אם תבחר להישאר חייך השתנו לנצח ! והדקה מתחילה עכשיו", טוב ,להגיד לכם שידעתי מה לבחור, לא ידעתי,חשבתי שזאת מתיחה , חשבתי שזה חלום , חשבתי שזה מסוכן , חשבתי שזה מאתגר , חשבתי כל כך הרבה דברים אבל דבר אחד לא חשבתי , לא חשבתי לרדת מהאוטו.
,הזמן תם האיש חזר למרקע , עתה הוא נראה קרוב יותר , ופחות משועשע:"שלום דניאל "שוב הקול הגברי המעוות "קח את השקית שלצידך , פתח אותה והחלף את בגדיך לבגדים המצויים בשקית" אני תוך כדי כבר מוציא מהשקית
תיק צד , קופסא ועוד קופסא "לאחר מכן כך לך את הזמן" הקול ממשיך "ותהנה מהבר העשיר שלפניך יש לנו עוד דרך ארוכה…" על המרקע התמונה התחלפה ועכשיו אני רואה מאין אקווריום , אני עוצר רגע הכל לוקח נשימה ארוכה ומנסה להבין מה בדיוק קורה פה, גם לשלומי יש גבולות וכל העסק מתחיל להיות רציני ולא שאני לא אוהב הרפתקאות אבל זה מרגיש כמו חטיפה וזה לא מתאים לי , לא לאחד שהיה בשייטת , לא לי , אני קובע לעצמי את סדר היום זרקתי הצידה את השקית ואת הקופסאות , אחת הקופסאות נפתחה ויצאה ממנה חליפה מוזרה כזאת , שחורה עם מלא ריצ'רצ'ים זוהרים והכי מלחיץ על החזה מוטבע שמי ,דניאל אופל , באנגלית ובזוהר ,טוב הייתי חייב להירגע קצת הסתובבתי לאחור לבר , לפחות הבר באמת מרשים , חיפשתי בקבוק ארק , לא היה , לקחתי שיבס , שלפתי כוסית , מזגתי לי שוט , דחפתי אותו בבת אחת לקחתי עוד אחד ועוד אחד , עד שהרגשתי קצת סחרחורת , נשענתי לאחור עצמתי עיניים לכמה שניות …..


תגובות (3)

כתיבה מלהיבה וזורמת, יש לך את זה =)

05/01/2013 14:55

תודה רבה,
הערב ההמשך…

06/01/2013 09:20

יו איזה מגניבבב :D

07/01/2013 05:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך