סליחה על האורך, אבל לדעתי אומנם זה קצר, אבל יש פה מספיק פרטים.
תגיבו את דעתכם? (;

אברסט | פרק 2

24/06/2013 750 צפיות 6 תגובות
סליחה על האורך, אבל לדעתי אומנם זה קצר, אבל יש פה מספיק פרטים.
תגיבו את דעתכם? (;

אנה יצאה מדלת ביתה ורגשות אשם כרסמו בבטנה. היא השאירה פתק להוריה שבו ניסתה להסביר את המצב. היא החלה ללכת ברחוב, ולפתע הרגישה כל כך קטנה. מאיפה להתחיל? היא הגבירה את הליכתה וידה ליטפה את הכיס האחורי שלה, שם נח הארנק השחור שלה. התרמיל שלה היה מעט כבד על גבה.
״אנה?״ נשמע קול. היא הצטמררה והרגישה בהל פה על עורפה. היא הסתובבה באיטיות. הלך עליי, חשבה. פנייה נתקלו בנער ממוצע, שיערו חום בהיר ועיניו תואמות. פניו מאורכות ולסתותיו בולטות החוצה בצורה גברית ואלגנטית. מבנה גופו היה רחב מעט והיה אפשר להבחין בכמה שרירים מתחת לטי-שרט האפורה שלבש. היא נשכה את זווית פיה.
״אד..?״ היססה. ״מה.. מה אתה עושה פה?״
הוא חשף חיוך ענקי ונוצץ, ״מה זאת אומרת? אני גר חמישה סנטימטר מפה! מה זה התיק הזה? את יוצאת לאנשהו?״
שוב ההיסוס הרגיל והיא פוקקה את אצבעותיה. כדאי לספר לו? תהתה; בכל זאת הוא הבן של השכנים, ועם יתנגד לי לבטח יספר להורי. אבל בכל זאת, אד נער קליל, קרוב למדי שירצה להצטרף.
לבסוף ענתה לו.
״כן.״ היא הוציאה מהתרמיל את הספר הירוק. ״תקרא.״
במשך עשרים דקות ישבו אד ואנה על ספסל בפארק, שאנה מסלסלת את שיערה בציפייה ואד רוכן לספר ולפעמים שניהם משתעלים, נחנקים מאבק שדואה באוויר כל פעם שמעבירים דף.
״פאק.״ קילל. אנה עיקמה את אפה. ״אין מצב שאני לא בא איתך.״ הוסיף ולחץ את ידה. אנה הצטמררה מהמגע הפתאומי. היא הישירה את מבטה אליו וסקרה אותו. מה שמפתיע, הוא נראה רציני למדי. היא הנהנה באיטיות.
״חכי פה, אני כבר חוזר!״ קרא והתחיל לרוץ חזרה לביתו. אנה קברה את ראשה בידה. אנחה נפלטה מפיה.
״כנראה שיש לי חבר נוסף למסע..״
אד לקח את הטלפון שלו. הוא חייג את המספר המוכר שלו; לברנדון. ברנדון גר איתו באותו בניין.
״הלו, אד?״ אמר ברנדון מהקו השני.
״כן. תקשיב רגע, בוא עוד עשר דקות בדיוק מתחת לבית שלי. דחוף.״ הרצין אד, וניתק, לא מחכה לאישורים מיותרים. ברנדון יהיה שם.


תגובות (6)

זה מאוד נחמד! אני מקווה באמת שתמשיכי עם זה!

24/06/2013 05:55

המשךךך :)

24/06/2013 05:55

יפהההה הדמות שלי מככבת *.* ושיב- אני נורא אוהבת את הכתיבה שלך!

24/06/2013 06:24

תמשיכיי :] לדעתי הכתיבה שלך ממש טובה

24/06/2013 06:26

תמשיכי !!

24/06/2013 06:41

ברנדון!!!! וואוווו!!!! הדמות המנצחת!!! שלי!!! חחח

24/06/2013 13:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך