בקי
אוקיי חברים יש לנו התפתחויות נפלאות יהורם צץ משום מקום, וכנראה שהפתגם "התפוח אינו נופל רחוק מהעץ" אמין לחלוטין, בנו איל מנסה את מזלו גם האהבה במלוא עצמתה ♥♥♥♥

אהבה אסורה המשך הרומן שלי פרק ה'

בקי 05/10/2011 510 צפיות אין תגובות
אוקיי חברים יש לנו התפתחויות נפלאות יהורם צץ משום מקום, וכנראה שהפתגם "התפוח אינו נופל רחוק מהעץ" אמין לחלוטין, בנו איל מנסה את מזלו גם האהבה במלוא עצמתה ♥♥♥♥

שתי החברות הטובות מאובזרות בבגדי ים מחמיאים ובחליפות ים עטויות עליהן נכנסו לחדר האוכל ל"נשנש משהו" עד לארוחת הצהרים. המלצרית שערכה את השולחנות לצהריים הגישה להן לבקשתן צלחת פירות טריים וצלחת עם עוגיות הכל מאפה השף שלנו חייכה המלצרית. כל אחת מהן לקחה צלחת אחת ושתיהן מיהרו לברכה שבה תבלנה עד ארוחת הצהרים. כאילו במכוון המתינו לשתיהן שני כסאות נוח במקום מוצל והן לקחו 2 מגבות גדולות שהיו מונחות לשימוש האורחים ולאחר שפרשו את המגבות על אחת על הכסא שלה החלו לנשנש את העוגיות והפירות שכה נעמו לחיכן. כשסיימו את הצלחות הניחו אותן בצד והן נשכבו על הכיסאות ומרגע זה ואילך הכיף במלוא עוצמתו החל.

שתיהן כנראה שנרדמו וכשפקחו עין תורנית כל כיסאות הנוח היו ריקים וכמו כן הבריכה. מה השעה שאלה שפי את הבחור שניקה את הבריכה "14.00" "ואו שושי כנראה הפסדנו את ארוחת הצהרים" אל תדאגי לא ישאירו אותנו רעבות. שתיהן פסעו לעבר חדר האכול שהיה מאוכלס רובו ככולו. מיד ניגשה אליהן הדיילת שהייתה ממונה "לריווחת האורחים" ולאחר שבררה את שמותיהן רשמה את הגעתן ומיד הושיבה אותן בשולחן פינתי הרחק מהמולת הסועדים.

ההגשה הייתה עצמית ושתיהן הצטיידו בצלחות גדולות ועברו על פני השולחן הענק שהיה מלא כל טוב וכל אחת לקחה את מה שהיא אוהבת. שפי התיישבה חזרה אך שושי פסעה עכשיו לשולחן השתייה והביאה שני בקבוקם גדולים של מיץ תפוזים ולחשה לשפי : מאמי תגשי לקחת לנו מהמתוקים שכה קורצים אלי.

שפי קמה ממקומה וחזרה עם צלחת גדושה מתוקים. שתיהן החלו בארוחת הצהרים הראשונה במלון יוקרתי זה ולפתע הופיע הגבר שהכירה שפי במטוס ואשר אמר לה שבנה מנכ"ל המלון. שלום יהורם קיבלה אותו בשמחה מה שלומך?"

" ואוו לא הכרתי אותך שכנתי למטוס, אך מעבר לשלום לשפי הוא ניגש לשושי ונישק לה ברוך על לחייה הסמוקות. שפי לחשה שושי תכירי זה האיש שכה אוהבת לאהוב. "ואוו איזה עולם קטן," "מותר לי להצטרף אליכן בנות? תנסה צחקה שושי, הוא יצטרף לשתיהן ושושי מיהרה להגיש גם לגבר שלה ארוחת צהריים "מה שלומך יהורם שאלה אותו שפי?" "מצוין."

שפי קמה מהשולחן וביקשה משניהם להמשיך לשהות אחד עם השנייה אך היא פשוט מאד עייפה ומעדיפה לעלות לחדר להתקלח ולנוח. ושוב פנתה אל הגבר : "נעמת לי מאד" ועזבה את חדר האוכל.

תוך כדי הליכתה לחדר "נפל לה האסימון" ואוו למה לא הבנתי מיד ששפי הזמינה שני חדרים, יופי חברתי המקסימה תהני, אני אוהבת אותך!!

שפי המתינה למעלית ולידה נעצר גבר צעיר לבוש בהידור רב ופנה אליה: "צהרים טובים גבירתי, שמי איל ואני מנכ"ל המלון, "נעים לי מאד איל" אתה עושה עבודה נפלאה והתברכת בצוות עובדים מקצועיים וכל כך אדיבים כך שכייף להתארח במלון זה. מתי הגעת אלינו גבירתי שאל איל, רק לפני שעות ספורות ואני מרוצה מעל ומעבר מהכל. "באיזה קומה את מתארחת ?" "בקומה 10" "אוקי לא אפריע לך אך הנה מס' הנייד האישי שלי אשמח אם תתקשרי אלי מדי פעם" שפי הסמיקה עד מעל לראשה ובלחש שאלה אותו "למה שאתקשר אליך"? "למה לא" היא נבלעה בתוך המעלית ועלתה לחדרה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך