1story
ביקורות:)

אהבה אסורה: *הפתק המכריע* פרק 3.

1story 20/04/2015 1174 צפיות 3 תגובות
ביקורות:)

לאחר שהמחשק נגמר, כל הבנות כבר היו על המגרש סביב המדריכים, במיוחד סביבו.
אני החלטתי לחזור לחדר, לא עניין אותי לעמוד סביבו ולהגיד כמה שהוא טוב, שונאת לקקנות.
"היי, איפה היית?"שאלה לוליטה כשנכנסתי לחדר.
"במשחק כדורגל, המדריכים שיחקו."אמרתי בפשטות והתיישבתי על המיטה.
"ראית אותו?"שאלה בסקרנות.
"כן"השבתי בעודי מורידה את הנעליים ושמה אותם ליד הארון.
"ואיך היה?"היא שאלה, והאמת היא שלא רציתי לדבר על זה.
"עזבי אותי עכשיו, איך היה עם ההוא?"שאלתי אותה, משנה נושא.
"הוא מדהים, הבאתי לו את המספר שלי, בחיים לא חשבתי שאביא למישהו את המספר שלי בכזאת מהירות"היא אמרה וחייכה חיוך "מאוהב".
"גם זה קורה."אמרתי והוצאתי בגדים מהארון ונכנסתי להתקלח.

"בוקר טוב"אמרתי ללוליטה כשפקחתי את עיניי וראיתי אותה יושבת כמו זומבי על המיטה, מתקשה להרים את עצמה.
"בוקר"היא אמרה בקול עייף.
"לא בן אדם של בוקר אה?"אמרתי והיא הנהנה עם ראשה.
"טוב, אני במקלחת, ואני מציעה לך להיכנס גם לוליטה."אמרתי ונכנסתי להתקלח, אין כמו מקלחת מרעננת על הבוקר, במיוחד בקיץ.
"יופי את מוכנה?בואי נצא, שלא נאחר."אמרתי לה לאחר שיצאתי מהמקלחת לבושה ומוכנה.
"כן, בואי."היא אמרה ויצאנו לכיוון הכיתה.
נכנסנו לכיתה, כולם ישבו כבר במקומות, ממתינים למורה.
"מזל שהגענו בזמן."אמרה לוליטה והתיישבנו מול השולחן של המורה.
המורה נכנסה, אישה בת ארבעים, לבוש יצוגי, איפור כבד, כמו כל המורות שנמצאות כאן.
היא התחילה לספר לנו על השנה שהולכת להיות לנו ועוד כמה חפירות, היא גם אמרה שתבוא אחת המדריכות לספורט בשעה השנייה, להסביר לנו על מסלול אימונים שהם מתחננים לנו וממש התבאסתי שהיא אמרה מדריכה, רציתי שההוא יבוא, או סתם מדריך שווה אחר, שהנוף יהיה מעניין.
"אוף, למה מדריכה, רציתי שיבוא מדריך."לחשה לוליטה וחייכתי חיוך קטן, אני והיא באותו ראש.
"כן, גם אני חשבתי על זה עכשיו."לחשתי בחזרה והיא התחילה לחייך.
השיעור הראשון עבר לאט, עקב החפירות הבלתי פוסקות של המורה הזאת, סוף סוף היא יצאה מהכיתה.
"סוף סוף נגמר הסיוט."אמרה לוליטה והנהנתי לחיוב.
"וואי כמה חפירות, הראש שלי מתפוצץ."אמרתי בעודי מחזיקה את ראשי מהכאבים.
"מעניין מי זאת המדריכה הזאת."אמרה לוליטה ובדיוק הדלת נפתחה וראיתי יד גברית מחזיקה בידית, שמחתי, זאת לא מדריכה.
"בוקר טוב י"ב 1"אמר המדריך בקול צרוד ומחוספס, הוא נכנס בהליכה הגברית שלו וגרם לליבי להחסיר פעימה, עיניו השחורות ננעצו בי לכמה שניות ולאחר מכן הוא הביט על כל הכיתה במהירות ונשען על שולחנו בעמידה סקסית, שכמעט גרמה לי לקפוץ עליו ולהשכיב אותו שם על השולחן ולעשות בו מה שבא לי.
"בוקר טוב, קוראים לי אליאב(יש לי חולשה לשם הזה)אני אהיה המדריך שלכם לספורט ולתחרויות שתדעו בהמשך השנה עליהם, הבנתם?"הוא שאל טיפה בקשיחות והביט עלי כשאמר את המילה האחרונה, כמעט טבעתי בתוך העיניים שלו.בקושי הצלחתי להבין מה הוא הוציא מפיו, השלמות שלו יכולה להרוג.
"יש לי שאלה."אחת הבנות אמרה לפתע.
"תשאלי"הוא אמר והסתכל עליה.
"בן כמה אתה?"היא שאלה וכמה התחילו לצחוק.
"למרות שזה לא קשור לנושא, אני אענה בכל זאת, אני בן 27."הוא אמר והאמת היא שהוא נראה פחות.
"טוב, עכשיו אני צריך שתקשיבו לי טוב, במהלך השנה אני יוצא לכמה תחרויות והרצאות מחוץ לפנימיה, אני צריך עוזר או עוזרת כדי שיהיה איתי במהלך הימים שם, תוציאו דף ועט ותרשמו על הדף את השם שלכם אתם תביאו לי ואני אשים את הדפים בתוך השקית הזו, מי שיבחר יצטרך להתלוות איתי לכל מקום שיגידו לנו לצאת לשם."הוא אמר וכולם רשמו את השמות, הוא עבר תלמיד תלמיד ושם את הפתקים בשקית.
"טוב, נבחר הפתק המכריע, רוצים לשמוע?"
"כן!"כל הכיתה צעקה כמו ילדים בכיתה א'.
"טוב, השם הנבחר הוא…"


תגובות (3)

וואי אני מתה שתמשיכי מדהים

20/04/2015 07:44

היי תודה רבה לך:)

20/04/2015 16:12

תודה אפרתי3>

21/04/2015 17:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך